AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

vergelijk die 2 niet

Super post. Hoe reageert je maag op ruim een halve gram oraal?

De maag is niet zozeer het probleem, al moet deze wel leeg zijn.

Dat mensen moeten kotsen is omdat Ketamine echt forse desorientatie geeft als je begint te bewegen bij een redelijke dosis. Alsof je armen alle kanten op slingeren en je benen echt wankel constructies zijn. Wat je ziet van je bewegingen loopt ook niet parelell met wat je voelt. Slingeren met je armen kan je het gevoel geven dat je er 6 hebt.

Bovendien kun je minuten lang, zonder dat je gedachtenwereld hier is, je dingen normaal en gecontroleerd doen en dan na 10 minuten, als je bijvoorbeeld ligt, begint wezenlijk door te dringen van 'WTF, hoe kan dat allemaal goed gegaan zijn buiten de eigen aanwezigheid van mijn zelf agentschap om?'

Soms echt fases van complete afwezigheid van zelfbewustzijn terwijl je vrij normaal naar de WC gaat en plotsklaps je je afvraagt als je weer in je stoel zit, hoe je perfect je broek kon lostmaken, pissen, doortrekken en teruglopen zonder dat je zelf aanwezig was.

Als je echt voor de K-hole wilt gaan, zou ik al vrij in het begin gaan liggen en pas opstaan als je zicht niet meer die 'onderwater' waarneming heeft. Gevaar is dat als je half opstaat en valt, je op de grond je K-hole meemaakt, das minder leuk wakker worden. Je lichaam voelt een beetje als een overbodig fod soms. En lopen op een te hoge dosis laat je dan weleens kotsen.

Maar je bent niet vergiftigd zoals met alcohol, Ket is meer als in een achtbaan gedesorienteerd raken.

Ja dat heb ik ook wel eens gehad en maten van me ook. Ineens zie je jezelf en je vrienden in de kamer zitten, alsof je er als een ander persoon bij zit zeg maar. Je ziet jezelf dan ook gewoon bewegen. Kan soms wel een schokkende ervaring zijn, maar paniekaanvallen zoals bij bijvoorbeeld paddo's komen nauwelijks voor bij keta.

Wel eens meegemaakt op een heftige spacecake-trip.

Mindblowing vanwege de insights die je hebt maar die zijn een dag later als sneeuw voor de zon verdwenen :D

hahahaha Marky wat een posts weer!

Goed bezig!

I doe geen coke en E meer. Nooit vaak gedaan ook. Speed 3 keer in a lifetime and daar stopte het.

Mijn drugsverhaal eindigt hier & of we medieval nog gaan terugzien is ook de vraag.

Dit wordt een episch verhaal. :D
Mijn pronostiekje:

1 slechte pillen gehad en enorm fout gegaan
2 OD op ghb of speed
3 samen tripmiddel geprobeerd en bad trip gehad
4 grote drugbust/razzia

Ik ga voor optie 3. :p

1 zie ik eventueel ook wel nog als een mogelijkheid

@Salieri, ik zou nu wel graag weten wat er gebeurd is. ;)

Het lijkt op optie 4.
Ik had ng wat extra speed liggen en daar wou ik vanaf en heb em aan medieval verkocht. Mocht het 'toeval' nu zijn dat daar politie ons stond op te wachten en samen opgepakt. dag en nachtje in de cel en vrijdagmorgend voorgekomen voor onderzoeksrechter en voorwaardelijk vrij. Wat er met medieval is gebeurd weet ik dus niet. Maar in de cel riep ie toch iets dat ze hem verdachten van ghb te verkopen fzoiets. Ik werd dan aangeklaagd voor bezit en verkoop van drugs. Had 4.5 gram op zak en thuis lagen nog aan aantal grammen die ook in beslag zijn genomen, eveneens mn laptop en gsm wat allemaal onderzocht word. Ff duidelijk stellen dat ik geen dealer ben. Ik wens trouwens geen priveberichten hier over te krijgen en jullie toch mee te delen dat er ook ongewenst bezoek meeleest hier :)

Toen ik minderjarig was ben ik al eens voor de jeugdrechter verschenen en nu weer voor drugs, heb ik toch besloten om er een punt achter te zetten, aangezien het me niet waard is om men toekomst naar de vaantjes te helpen.

Leuke tijden gehad mr die zn nu voorbij. Tijd om een beetje gezonder te worden :D

Lmfao! Amfetamines en messteken. :roflol:

Maar ernstig is het natuurlijk wel, Kim op dit forum.

ONE DAY, I WILL

Het lijkt op optie 4.
Ik had ng wat extra speed liggen en daar wou ik vanaf en heb em aan medieval verkocht. Mocht het 'toeval' nu zijn dat daar politie ons stond op te wachten en samen opgepakt. dag en nachtje in de cel en vrijdagmorgend voorgekomen voor onderzoeksrechter en voorwaardelijk vrij. Wat er met medieval is gebeurd weet ik dus niet. Maar in de cel riep ie toch iets dat ze hem verdachten van ghb te verkopen fzoiets. Ik werd dan aangeklaagd voor bezit en verkoop van drugs. Had 4.5 gram op zak en thuis lagen nog aan aantal grammen die ook in beslag zijn genomen, eveneens mn laptop en gsm wat allemaal onderzocht word. Ff duidelijk stellen dat ik geen dealer ben. Ik wens trouwens geen priveberichten hier over te krijgen en jullie toch mee te delen dat er ook ongewenst bezoek meeleest hier :)

Toen ik minderjarig was ben ik al eens voor de jeugdrechter verschenen en nu weer voor drugs, heb ik toch besloten om er een punt achter te zetten, aangezien het me niet waard is om men toekomst naar de vaantjes te helpen.

Leuke tijden gehad mr die zn nu voorbij. Tijd om een beetje gezonder te worden :D

:roflol:

Hoe komt dat de politie je stond op te wachten ?
Nu zit hij voor de tweede keer ? :roflol:
Hij is nog maar twintig jaar en enkel voor domme drugsdelicten.
Wat een geluk dat mijn gezond verstand zei om niet op die klojo zijn pm's te reageren.

Ik vind het maar een domme handeling van jullie twee

Terug
Naar boven