Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

het is overduidelijk dat MedieVil na zijn zittijd nog in de gaten werd gehouden, anders zie ik niet in hoe ze achter zoiets zouden komen. jammer voor hem iig.

Dat is wel ****ed up van Medievil. Ook eventjes alle contacten met die kerel verbreken. :D

Damn, ****ed up shit van Salieri en Medieval.

Zo zie je maar dat je altijd moet opletten wat je op het internet post. Lijkt allemaal onschuldig en ontraceerbaar, is het helaas niet.

Too bad, hoop voor Salieri dat ie er niet te veel miserie mee krijgt. Voor medieval, als die effectief al eens voor drugsfeiten met het gerecht in aanraking is gekomen zal hopen niet veel meer helpen.

Ik ben ook al eerder in aanraking gekomen met de politie & rechtbank, maar wel toen ik minderjarig was. Helaas moet ik nu boeten voor zo'n stomme & belachelijke fout dat ik weer maak. Als ze medieval ipv mij volgde is het nog belachelijker en onozeler voor mij. Mn leven ziet er ff niet zo rooskleurig uit. Enerzijds goed aangezien ik me onttrek van het drugsmilieu en dit een goede motivatie is. Anderzijds ben ik veel in waarde kwijtgeraakt ( laptop, gsm , geld ... ). Uitgangsverbod,...
En mn toekomst is ook helemaal niet zeker meer. Zeker niet kwa werkgelegenheid. Maarjah, hier heb'k natuurlijk allemaal zelf voor gezorgd en moet de sancties en gevolgen maar dragen van mn achterlijk gedrag :wink:

Ik studeer rechten. (Zou nu trouwens moeten leren voor men examen, maar goed)
Normaal gezien, gezien je jonge leeftijd zal de rechter er wel voor zorgen dat de feiten na 5 jaar van je strafblad verdwijnen vermits het maar een wanbedrijf is en je nooit meer zal krijgen dan 6 maand (weet de term even niet meer) zodat de rest van je leven niet gehypothikeerd wordt door die ene misstap.

De feiten van toen je minderjarig was doen er normaalgezien nu niet meer toe.

No worries, gewoon even shit waar je nu door moet.

Je laptop en GSM zal je toch wel terug krijgen?

ik had eigenlijk nog even een vraagje

tast GBL ook je tandvlees aan? want bij mijn onderste tanden is het tandvlees een beetje ver terug getrokken niet dat er iets aan de hand is ofzo het doet geen pijn het bloed niet maar ik vind het er niet zo goed uit zien.

niet dat ik meer vaak gbl neem maar soms is de ghb even op

Edit : op internet zeggen ze dat het vaak komt door te hard te poetsen en dan doe ik wel vinden andere

Laatst bewerkt:
ziezo, ben net terug van een avondje stappen met calibre en blackadder
heb me zonet een aspirientje genomen, heb fokin' barstende koppijn
ga me misschien best eerst nog een halfuurtje rechtop in m'n bed zetten ook :nut:

bye :zzz:

ziezo, ben net terug van een avondje stappen met calibre en blackadder
heb me zonet een aspirientje genomen, heb fokin' barstende koppijn
ga me misschien best eerst nog een halfuurtje rechtop in m'n bed zetten ook :nut:

bye :zzz:

Hoe was het feestje in Deca ;)

@MMN:dat gbl met zulke zuurtegraad je tandvlees aantast in niet uit sluiten, maar poetsen met een harde tandenborstel is ook niet ideaal voor het tandvlees

Coole muziek, erna nog naar goa feestje gegaan met blackadder. Wel nuchter gebleven, alleen beetje alcohol gedronken.

ja, ik ben blijkbaar niet meer zo gewend om te zuipen
was al snel teut :D

na aanleiding van deze post;

enkele jaren terug:

Kwamen een freaky café binnen waar ik nog geen 5 passen had gezet of er greep een
negerin me gelijk tussen de benen vast. Joke was on her by the way, had net coke
gesnoven en mijn pikkie was inniemini

weet iemand het antwoord op deze vraag?

Waarom wordt je d*ck kleiner onder invloed coke, speed of pillen?
Je d*ck ziet er soms uit alsof het -50 graden is. Niet altijd, maar soms is dat weleens zo. Ik heb het van pillen weleens gehad. Ik kan wel een harde krijgen, maar hij moet eerst goed wakker gemaakt worden.
En dat terwijl je soms wel geil bent.

Wel euh, ik doe een poging.

Uppers eisen veel inspanning van je lichaam. Het bloed moet dus beter/sneller circuleren naar de vitale delen waardoor de minder vitale (of gewoon verste) delen (= handen, voeten, derde been, neus,...) minder bloed krijgen.

Je hebt zelf al de link gelegd met de extreme koude: dan hebben de vitale delen ook meer bloed nodig om warm te blijven.

Ik ken er niets van maar het lijkt me logisch.

Laatst bewerkt:
lijkt me een goeie uitleg van Roni
klopt idd, een ijskoude micropik en koude voeten :D
had ik vooral bij speed, van coke kan ik het me niet herinneren.

Wel euh, ik doe een poging.

Uppers eisen veel inspanning van je lichaam. Het bloed moet dus beter/sneller circuleren naar de vitale delen waardoor de minder vitale (of gewoon verste) delen (= handen, voeten, derde been, neus,...) minder bloed krijgen.

Je hebt zelf al de link gelegd met de extreme koude: dan hebben de vitale delen ook meer bloed nodig om warm te blijven.

Ik ken er niets van maar het lijkt me logisch.

lijkt me logisch ja.

Dit weekend Awakenings en weer is aan de pillen!

Laatste keer was op Mysteryland 2008 dus alweer 6 maanden geleden. Wordt waarschijnljk wel vet dus! Heb blauwe mitsubishi's en het schijnen goeie te zijn.

Ik ga samen met m'n vriendin en zij is bob dus wel een nadeel dat ik een beetje ga spacen (wel rustig aan) en zij nuchter is :(

Terug
Naar boven