AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Kan iemand de marktprijzen van MDMA-poeder/chrystal posten?

Betaal meestal 12,50-15 euro.

betaalde voor 3 gram 50eu maar ach doe er al meer als een jaar mee

15 Euro klopt wel ongeveer.. Iemand van jullie trouwens ervaring met dexamfetamine?

België gram kristallen mdma + - 40 euro

Wat een junks hiero. :D

(kan er om eerlijk te zijn niet meer aan denken om nog ooit drugs te gebruiken)

Je hebt ook nog nooit het juiste gehad. Menig bejaarde zou dromen van wat LSD, ayahuasca of wat cactus sap.

2 weken geleden hoestsiroop met codeïnevariant erin gedronken. Ik denk zo'n 50mg dihydrocodeïne. Dat was een toffe ervaring. Maar omdat het op voorschrift was, ben ik even gaan zoeken naar een OTC alternatief. En jawel hoor, iets gevonden. Codethyline, met daarin ethylmorfine. Ik heb nu net 30mg binnen. Ik laat jullie weten of het iets wordt.

2 weken geleden hoestsiroop met codeïnevariant erin gedronken. Ik denk zo'n 50mg dihydrocodeïne. Dat was een toffe ervaring. Maar omdat het op voorschrift was, ben ik even gaan zoeken naar een OTC alternatief. En jawel hoor, iets gevonden. Codethyline, met daarin ethylmorfine. Ik heb nu net 30mg binnen. Ik laat jullie weten of het iets wordt.

Keep us updated!

Ok, update: Ik heb de dosis verhoogd tot 60mg. Dat voelde ik behoorlijk. Eigenlijk volledig hetzelfde als die dihydrocodeïne. Een aangenaam zwaar en sloom gevoel. Euforie blijft uit, maar dat blijkt normaal te zijn. Op het internet lees ik over dosissen van 300mg, dus ik zal zeker nog meer moeten nemen vooraleer ik er een echt oordeel kan over vellen. Ik denk dat het nu zo een beetje op zijn einde aan het lopen is. Gewoon op bed liggen en beetje dagdromen is enorm chill. Muziek klinkt niet aangenamer dan anders (daarin blijft ghb de absolute topper!).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed kijken CoD.

Sinds 23 januari ondertussen clean. It ain't always that easy maar tvoelt enerzijds wel beter aan clean zijn :)
mss was'k toch wel een junk wat'k op dat moment niet helemaal inzag :p

mijn lijstje

Coke
XTC
MDMA Pillen
MDMA Poeder
MDMA Kristallen
Wiet
Hasj
Alcohol
Dextromethorfam (Hoestdrank)
Paddo's