AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Iemand een idee of alcohol en GHB op de volgende manier relatief veilig te combineren vallen?

Je begint je avond met een dosis GHB en na een uurtje of 2, als je al een tijdje over je leipste punt heen bent, begin je rustig biertjes te drinken. Erna neem je geen GHB meer bij, je drinkt gewoon hoeveel je voelt dat oké is en na een uurtje of 5, als alle GHB uit je bloed is kan je je volledig laten gaan op dr. alcohol?

mijn lijstje

Coke
XTC
MDMA Pillen
MDMA Poeder
MDMA Kristallen
Wiet
Hasj
Alcohol
Dextromethorfam (Hoestdrank)
Paddo's
GHB

En nog steeds kerngezond :)

Ik hetzelfde alleen geen paddo's. Heb je nog nooit speed genomen btw?
Mdma poeder en kristallen zijn hetzelfde neem ik aan, sowieso hoef je heel dat mdma/xtc maar 1x te noemen :p. (En ja ook ik vind kristallen net iets spacender dan pillen maar feitelijk is het gewoon hetzelfde)

Mooi dat dit topic terug actief is!:D
Wat betalen jullie eigenlijk per pilletje (XTC)? Dus niet in een discotheek ofzo, maar als je het bij jullie supplier halen.

2,5 euro per pilletje in de disco, maar da's dan ook al weer maanden geleden dat ik daar eens vertoeft heb.
een gewone supplier heb ik niet :treuren:

Hmm, ik moet 1,75-2 betalen en vond dat best veel (relatief natuurlijk, want op zich is 2euro natuurlijk niks voor even lekker hard te knallen).

Speed wel gedaan, stond er niet tussen sorry.
Vond het ranzig en hoef het niet meer.

Hmm, ik moet 1,75-2 betalen en vond dat best veel (relatief natuurlijk, want op zich is 2euro natuurlijk niks voor even lekker hard te knallen).

Dat is helemaal niet veel. Voor 2 heb je dan een leuke avond. Tegenwoordig vragen ze ook al 10 euro, dit omdat er gewoon een crisis is.
Je mag al blij zijn als er MDMA in je pillen zit zonder rotzooi.

Iemand een idee of alcohol en GHB op de volgende manier relatief veilig te combineren vallen?

Je begint je avond met een dosis GHB en na een uurtje of 2, als je al een tijdje over je leipste punt heen bent, begin je rustig biertjes te drinken. Erna neem je geen GHB meer bij, je drinkt gewoon hoeveel je voelt dat oké is en na een uurtje of 5, als alle GHB uit je bloed is kan je je volledig laten gaan op dr. alcohol?

Wat ik merk is dat ik terug waus word als ik begin te drinken.
Dus: ik ga op ghb, ghb begint uit te werken: dopamine rebound. Als ik dan begin te drinken, dan komt de waus van ghb terug ipv de normale dronkenschap.
Dikwijls heb ik maar 1-2 shotjes sterke drank nodig om terug waus te worden.

Mijn gedacht is dat je na ghb-gebruik veel minder alcohol zal kunnen verdragen dan als je nuchter bent.

Heb dacht ik weleens ergens gelezen over een site waar ze GHB verkopen. Weet iemand hier iets vanaf? Ik kan er namelijk niet meer aan komen :'(
Als dit verboden is dan een privé bericht graag

thx!

Dat is geen GHB maar GBL. De site weet ik zelf ook niet.

Ik vind het alcohol ghb verhaal zo overdreven. Ok als je echt mega onervaren bent moet je er mee oppassen, maar als ik 8 bier op heb kan ik dezelfde dosis G verdragen als nuchter. Het geeft je gewoon een andere waus zeg maar.

Anyways, na 2 uur kan je makkelijk drinken. Je kan ook echt wel een biertje drinken als je in je high van G zit, het is niet dat die 2 stoffen in je lichaam reageren tot iets wazigs ofzo. Zie het alsof je een jointje hebt gerookt en dan bier gaat drinken. Je voelt vanzelf wel hoe het 1e biertje valt, 1 biertje gaat er echt niet ineens inklappen als een bom. Andersom is het wat meer opletten natuurlijk, als je al gedronken hebt kan je als minder ervaren beter je dosis aanpassen naar beneden.

Wat ik merk is dat ik terug waus word als ik begin te drinken.
Dus: ik ga op ghb, ghb begint uit te werken: dopamine rebound. Als ik dan begin te drinken, dan komt de waus van ghb terug ipv de normale dronkenschap.
Dikwijls heb ik maar 1-2 shotjes sterke drank nodig om terug waus te worden.

Mijn gedacht is dat je na ghb-gebruik veel minder alcohol zal kunnen verdragen dan als je nuchter bent.

Ik sta nog steeds te kijken dat jij echt een heftige dopamine rebound hebt van de 1 buisje G. Op die manier zou ik het ook echt niet meer nemen. Lig jij ook altijd een nacht wakker dan als je 1 buisje neemt? Ik heb een paar keer een dopamine rebound mee gemaakt (hopelijk nooit meer want op die manier gebruik ik het dus echt niet meer) en toen kon ik stukken meer drinken dan normaal omdat je bijna 'hard' gaat van de dopamine.

Ik sta nog steeds te kijken dat jij echt een heftige dopamine rebound hebt van de 1 buisje G. Op die manier zou ik het ook echt niet meer nemen. Lig jij ook altijd een nacht wakker dan als je 1 buisje neemt? Ik heb een paar keer een dopamine rebound mee gemaakt (hopelijk nooit meer want op die manier gebruik ik het dus echt niet meer) en toen kon ik stukken meer drinken dan normaal omdat je bijna 'hard' gaat van de dopamine.

Wel, de laatste tijd is het wel flink geminderd maar een tijdje terug, toen ik meer en vooral grotere dosissen nam, was het iets vervelends hoor: koud, stijve kaken, snelle en harde hartslag, geïrriteerd gevoel... (= net alsof ik beetje speed genomen had)
Slapen kon ik vaak slechts 4 uur na het uitwerken ervan, nooit echt hele nachten wakker gelegen hoor.

Nu gebruik ik 1-2 kleine dosissen in het weekend en het valt goed mee hoor zo.

Netjes, voor mij is laatste g'tje weer enkele weken geleden, toch wat minder regelmatig nemen, over paar weekjes weer eens en dan idd ook gewoon eens in het weekend een buisje ofzo.

ik nam laatst een buisje maar merkte er bijna niks van terwijl het van uit de zelfde fles komt.(en die is nog geen maand oud) geen geilheid, geen vreetkick, niet relaxt gevoel.

iemand enig idee hoe dat kan ?
ook gbl geprobeerd maar ook dat merkte ik bijna niet

edit: kan dit door NAC en milk thistle komen ? ghb wordt namelijk via de lever afgebroken ?
en ik merk er niks meer van sinds ik dat gebruik

Laatst bewerkt:
ik nam laatst een buisje maar merkte er bijna niks van terwijl het van uit de zelfde fles komt.(en die is nog geen maand oud) geen geilheid, geen vreetkick, niet relaxt gevoel.

iemand enig idee hoe dat kan ?
ook gbl geprobeerd maar ook dat merkte ik bijna niet

edit: kan dit door NAC en milk thistle komen ? ghb wordt namelijk via de lever afgebroken ?

zou idd wel kunnen, mariadistel werkt drainerend en ontgiftend, verwijdert toxische stoffen en heeft sterk anti-oxiderende eigenschappen.

waarvoor staat NAC eigenlijk ?

Om GHB zelf te maken, moet je dan enige kennis hebben van scheikunde? Op internet staan recepten maar vraag me af hoe moeilijk dit is om te maken voor iemand die hier totaal geen ervaring mee heeft

Hehe, self-ownage. :p

Mss dat je, wanneer je stopt met die milk thistle, een superlage tolerantie voor ghb zal hebben. :D

Terug
Naar boven