Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Uch ik doe het bijna elke week.
Toch is dit sterk vermindert een ook qua drinken, kan sowieso al minder op, ben gelijk zat.
En als ik dan toch iets gebruik of drink is het alleen op een zaterdagavond:)
Maar nu moet ik zeker alles minimaliseren, heb namelijk begeleiding gevonden:p

grtz

afgelopen zaterdag op awakenings festival weer eens een pilletje geslikt sinds tijden nu pas weer over een hele tijd!

Mag ook wel eens een keer he Gijs.

Ik ben van plan de sos ook wel te laten, kost namelijk veels te veel poen en dat geld heb ik nodig om mijn eiwitten te kopen. :)

Afgelopen zaterdag naar Sensation Black geweest, weer 2 pilletjes geslikt.

Top feestje trouwens :D

Ik ga zaterdag naar Extrema, ben er nog niet uit of ik iets neem
Koninginnedag is de laatste keer geweest!

ik ben powerlifter, geen bb, maar ik slik 3 * daags een pilletje!!

Ritalin, t beste medicijn om een ADHD-er een beetje rustig te houden.........:D :D

Heb al een jaar niets gebruikt maar o o o wat is het lekker:D

Het beste onder de zon idd.

Ik gebruik niks, op extrema zaterdag gewoon water gedronken.

Maar liepen gasten rond van 120kg droog die compleet straks stonden doe normaal man! damn..

ik gebruik wel op feestjes, anders vind ik er geen reet aan en wil ik na 3 uur weer naar huis. Meestal een pilletje of 2/3.

tot ik me gewoon lekker voel. Maar doe dit eigenlijk nauwelijks.

Ik gebruik helemaal niks, ik drink en rook zelfs niet... Nou ja... HEEEEEEEL af en toe een biertje dan, haha!

Wat een saaje lul ben jij Jizzoe.

Haha, dat wil dus niet zeggen dat ik niet alles in me lijf heb gehad wat er is he :)

Oh gelukkig ik schrok al loll.

Ik heb zowat alles gebruikt die er bestaat en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet vatbaar ben voor verslaving. Ik ben dan maar geheelonthouder geworden.

Capoeirist zei:
Ik gebruik niks, op extrema zaterdag gewoon water gedronken.

Maar liepen gasten rond van 120kg droog die compleet straks stonden doe normaal man! damn..

Hoezo, mogen 'brede' gasten geen drugs gebruiken en lol hebben? Die denken ook, dat er meer is dan alleen trainen, vreten, slapen en kluizenaar uithangen .

Floyd zei:
Hoezo, mogen 'brede' gasten geen drugs gebruiken en lol hebben? Die denken ook, dat er meer is dan alleen trainen, vreten, slapen en kluizenaar uithangen .

Vooral hun want hun zijn geen wannabees..
Klusmier@ Collega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven