- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff.... wat een k*tzooi.
Zijn er meer mensen die last hebben van de grote hoeveelheid k*t-pillen met rotzooi als mcpp of andere rotzooi of zelf geen werkzame stoffen?
Bijna geen goede xtc meer te krijgen? Kredietcrisis wordt XTC crisis?
Zijn er meer mensen die last hebben van de grote hoeveelheid k*t-pillen met rotzooi als mcpp of andere rotzooi of zelf geen werkzame stoffen?
dam weet iemand wat je moet doen alsje misselijk komt van wiet roken? Gistren moest ik zeker 10keer overgeven :S
.Wachten tot het overgaat.
Heb zo vaak bad trips van wiet gehad, niet meer te tellen. Maar meestal was het na 45 minuten ofzo wel voorbij, en daarna een vreetkick als de tievus.
Niet veel aan te doen, dunkt me.Wel, laten we toch duidelijk stellen dat een bad trip (=geestelijk) niet hetzelfde is als eens misselijk zijn.
Tja, als je moet overgeven, moet je overgeven hé.Niet veel aan te doen, dunkt me.

Zonde van je geld man.

O jawel hoor, M en perkies. Alleen eerst kon het bij heel veel verschillende mensen en was de gemiddelde kwaliteit goed. En nu kan het nog maar bij een handje vol mensen en is de kwaliteit, op 1 iemand na, zwaar teruggelopen.Ik zou stom verbaasd zijn als er nu nog iemand echte xtc vind
hehe
Lol het is niet zo bijzonder om shit te regelen, maar sommige doen echt alsof het onmogelijk is. Vandaar dus die opmerking haha

Lol het is niet zo bijzonder om shit te regelen, maar sommige doen echt alsof het onmogelijk is. Vandaar dus die opmerking haha![]()
Lol het is niet zo bijzonder om shit te regelen, maar sommige doen echt alsof het onmogelijk is. Vandaar dus die opmerking haha![]()
Hehe, self-ownage.
Mss dat je, wanneer je stopt met die milk thistle, een superlage tolerantie voor ghb zal hebben.![]()
Welke dwaas tikt perkies waar minder dan 100mg M in zit..?Er is nogal verschil tussen shit regelen en een pil met 100+mg MDMA er in.