XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

pfff.... wat een k*tzooi.

Zijn er meer mensen die last hebben van de grote hoeveelheid k*t-pillen met rotzooi als mcpp of andere rotzooi of zelf geen werkzame stoffen?

Bijna geen goede xtc meer te krijgen? Kredietcrisis wordt XTC crisis?

Zijn er meer mensen die last hebben van de grote hoeveelheid k*t-pillen met rotzooi als mcpp of andere rotzooi of zelf geen werkzame stoffen?

Op verschillende fora valt te lezen dat er zowel in België als Nederland MDMA-crisis is. Schijnt iets te maken hebben met schaarste van of verbod op grondstoffen uit China.

Ja, gisteren wilde ik weer eens xtc nemen, de laatste keer is alweer 3 maanden geleden. K*tmisselijk en alles ondergekotst, erna voelde ik er geen reet meer van.. k*tschijven tegenwoordig. Die pillen was ook het enige wat er nog te regelen viel.

gister grannie sos erdoorhee, heerlijk geslapen

dam weet iemand wat je moet doen alsje misselijk komt van wiet roken? Gistren moest ik zeker 10keer overgeven :S

dam weet iemand wat je moet doen alsje misselijk komt van wiet roken? Gistren moest ik zeker 10keer overgeven :S

Wachten tot het overgaat:).
Heb zo vaak bad trips van wiet gehad, niet meer te tellen. Maar meestal was het na 45 minuten ofzo wel voorbij, en daarna een vreetkick als de tievus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wachten tot het overgaat:).
Heb zo vaak bad trips van wiet gehad, niet meer te tellen. Maar meestal was het na 45 minuten ofzo wel voorbij, en daarna een vreetkick als de tievus.

Wel, laten we toch duidelijk stellen dat een bad trip (=geestelijk) niet hetzelfde is als eens misselijk zijn.
Tja, als je moet overgeven, moet je overgeven hé. :D Niet veel aan te doen, dunkt me.

Wel, laten we toch duidelijk stellen dat een bad trip (=geestelijk) niet hetzelfde is als eens misselijk zijn.
Tja, als je moet overgeven, moet je overgeven hé. :D Niet veel aan te doen, dunkt me.

Ach, een trip op wiet bestaat sowieso al niet, als je het zo bekijkt.
Maar als je opeens je zicht kwijt bent, misselijk als ene mother****er wordt en niet meer op je benen kan staan. Hoe noem je dat dan?

na afgelopen zomer zijn er idd weinig of geen goeie pillen meer verkrijgbaar. ben toen zelf één keer zeer slecht gegaan op vermoedelijk mcpp of wat anders (was iig geen mdma) en sindsdien heb ik eigenlijk niets meer van pillen geslikt (op 1 avond zowat 2 maand geleden na, waar ik ook al zo goed als niks van voelde). echt missen doe ik het allemaal niet, maar ik hoop dat er tegen volgende zomer toch weer wat te scoren valt, is altijd leuk voor op een festivalletje :P

Ik zou stom verbaasd zijn als er nu nog iemand echte xtc vind

gister grannie sos erdoorhee, heerlijk geslapen
Zonde van je geld man.
Voor dezelfde prijs kan ik 3grammetjes M kopen en dan krijg ik nog 5 eurie trug voor een pakje tabak :D

Ik zou stom verbaasd zijn als er nu nog iemand echte xtc vind
O jawel hoor, M en perkies. Alleen eerst kon het bij heel veel verschillende mensen en was de gemiddelde kwaliteit goed. En nu kan het nog maar bij een handje vol mensen en is de kwaliteit, op 1 iemand na, zwaar teruggelopen.
Connecties jonge :D hehe

ps. stop met de massapms, ik regel geen shit over internet. Ik handel er zelf niet in.

apfelstrudel...De man met connecties...ROF.

Lol het is niet zo bijzonder om shit te regelen, maar sommige doen echt alsof het onmogelijk is. Vandaar dus die opmerking haha :D

De goeie pil van een paar jaar geleden is gewoon heel zeldzaam geworden, een tijdje terug kon ik nog 3 dubbele Mitsu's krijgen, maar ook dat is verleden tijd, nu neem ik ook nooit meer een pil of wat, maar toch..

Hehe, self-ownage. :p

Mss dat je, wanneer je stopt met die milk thistle, een superlage tolerantie voor ghb zal hebben. :D

gast... niet leuk hoor had er vandaag 3 op in een half uur met het effect van een halve k*t zooi heb al 48 uur geen nac en milk thistle op

Haha wat een kortzichtigheid. Denk dat 99% van de mdma gebruikers al tevreden zijn als ze nu zuivere shit vinden, maakt niet uit als daar 50-100mg M inzit. Maar onze apfelstrudel vindt die 99% allemaal dwazen want hij heeft DE connecties. Mij boeit het niet, ik doe het toch niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven