Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Haha wat een kortzichtigheid. Denk dat 99% van de mdma gebruikers al tevreden zijn als ze nu zuivere shit vinden, maakt niet uit als daar 50-100mg M inzit. Maar onze apfelstrudel vindt die 99% allemaal dwazen want hij heeft DE connecties. Mij boeit het niet, ik doe het toch niet.
Je bent gewoon zwaar vercrackt als je slechte shit gebruikt omdat je geen goede shit kan regelen maar wel zo nodig moet trippen.
Als ik niks goed kan regelen, dan gebruik ik ook niet. En hoesso DE connecties? Het is toch niet onmogelijk om wat M of goede pillen te regelen ondanks de 'crisis'.

Wie praat over slechte shit? Een zuivere pil van 80mg mdma is geen slechte shit, is gewoon lichter gedoseerd en moet je er meer van nemen.

gast... niet leuk hoor had er vandaag 3 op in een half uur met het effect van een halve k*t zooi heb al 48 uur geen nac en milk thistle op

nou ik weet wat het was

mijn ouders hebben het gewoon verdund gbl en ghb smaken veel innder sterk bijna niet dus dat word nieuwe bestellen en goed verstoppen heel goed

nou ik weet wat het was

mijn ouders hebben het gewoon verdund gbl en ghb smaken veel innder sterk bijna niet dus dat word nieuwe bestellen en goed verstoppen heel goed

Hahaha, wow.
Ouders die de dope minder sterk maken, 't is een keer iets anders dan simpelweg te confisqueren. :D

@ MMM: Hoe hebben ze het verdunt en proefde je het dan niet ?

Wie praat over slechte shit? Een zuivere pil van 80mg mdma is geen slechte shit, is gewoon lichter gedoseerd en moet je er meer van nemen.
In verhouding met wat er was, is dat slechte shit.
Goede pillen zijn knallers met 150-200mg erin waardoor je aan 1 pil genoeg kan hebben voor een hele avond.

Hahaha, wow.
Ouders die de dope minder sterk maken, 't is een keer iets anders dan simpelweg te confisqueren. :D

ze weten dat ik er niet mee wil stoppen, wel raar iets van ze niet verwacht

@ MMM: Hoe hebben ze het verdunt en proefde je het dan niet ?

weet niet denk dat ze een groot gedeelte (bijna alles) eruit hebben gegooid en de rest water erbij gedaan.

ik dacht wel dat ik bijna niks proefde maar de ene keer doe ik meer water/redbull als de andere keer. maarja wie verwacht dat

ik zag het aan het ene fles waar een aantal flokken (weet ik veel wat het was hehe) inzaten en dat zat er dus niet meer in.

ze hebben overgens niks gezegt en ik ook niet. was ook niet veel meer.

waar ze wel mazzel aan hebben is dat ik niet verslaafd ben anders had ik nog grote problemen gehad met mijn hart

Laatst bewerkt:
wat vinden de ervaren junks hier van praktisch gebruik van coke, bijv. om jezelf goed te profileren of bij een sollicitatie of presentatie of whatever?

je wilt het gebruiken voor je zenuwen?

ik word er erg relaxed van en tegelijkertijd scherp dus misschien dat het wel kan. wel niet teveel pakken dan anders ga je het zien.

zenuwen heb ik geen last van, maar vooral om scherper en praatgrager over te komen.

heb je het wel eens gehad? als dat beviel kan je denk ik wel inschatten of het wat is of niet.

scherper worden en praatgrager is in ieder geval een eigenschap van coke.

al is het beste natuurlijk gewoon nuchter zulke dingen te doen :roflol:

moet maar eens een grammetje zien te regelen dan. heb echter nog nooit shit gehaald, hoe kom je aan een dealer als je iedereen in je omgeving alleen maar bier drinkt ??? of zien ze er allemaal even stereotype uit als Murat de pooier?

Sinds ik Trainspotting gezien heb, lijkt me dat niet zo'n goed idee. :D

Lang geleden dat ik het nog gezien heb, maar ging dat niet over heroine ?:D

@ baka boko: gewoon contact maken in het uitgaanscircuit, je ziet de coke/speed snuivers van mijlenver. (bleek als de pest!)

in Leiden is niet echt sprake van een uitgaanscircuit. Zitten genoeg snuivers bij het corps maar die gasten ken ik allemaal niet.

wat vinden de ervaren junks hier van praktisch gebruik van coke, bijv. om jezelf goed te profileren of bij een sollicitatie of presentatie of whatever?

Door de coke ga je denken dat je het allemaal goed kunt uitleggen. De ander gaat je wellicht een nerveuze arrogante rotzak vinden.

De uitvinder van ghb, dr. Henri-Marie Laborit gebruikte zijn product steeds als hij grote voorstellingen moest gaan geven voor +100 man. Weliswaar een kleine dosis van 2 tot 3 gram waar geestelijk bijna geen effect van is maar lichaamlijk wel rust geeft.

En als je op die manier drugs wilt gaan gebruiken, bijvoorbeeld coke om jezelf beter voor te doen dan is dat de gevaarlijkste manier om snel verslaafd te geraken.

Lang geleden dat ik het nog gezien heb, maar ging dat niet over heroine ?:D

@ baka boko: gewoon contact maken in het uitgaanscircuit, je ziet de coke/speed snuivers van mijlenver. (bleek als de pest!)

Ging inderdaad over H, maar er zat ook een deeltje in waarin een van die gasten ging solliciteren. Hij had daarvoor speed genomen en hij was echt hilarisch aan het lullen tegen die werkgevers. :D

Coke snuiven bij een sollicitatie, terwijl je het nog nooit gehad hebt?
Het zou wel kunnen werken omdat je je veel zelfverzekerder voelt en je kan alles aan ( denk je ) dus meestal heb je een houding van 'kom maar op'. Aan de andere kant worden sommige mensen ook best opgefokt van coke, en dat wil je ook niet tijdens een sollicitatie. Als je snuift heb je trouwens ook wel eens dat op de vreemdste momenten het poeder in je keel loopt, waardoor je soms gaat kokhalzen.

Geef mij maar iemand die dan wat minder praat en wat minder zeker is dan iemand die coke snuift denkt alles beter te weten, arrogant doet, egoïstisch is, zenuwachtig en steeds achterdochtig en daarboven op nog eens ligt te faken over hoe zelf is

Terug
Naar boven