XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Geef mij maar iemand die dan wat minder praat en wat minder zeker is dan iemand die coke snuift denkt alles beter te weten, arrogant doet, egoïstisch is, zenuwachtig en steeds achterdochtig en daarboven op nog eens ligt te faken over hoe zelf is

ja vindt ik ook,

GHB kan je wel daarvoor gebruiken vindt ik gewoon een normale lichte dosis zodat je wat ontspant

Hoe kan ik het beste ghb meenemen op een feest waar gefouilleerd wordt

Hoe kan ik het beste ghb meenemen op een feest waar gefouilleerd wordt

Flesje in je onderbroek stoppen. Tussen je lies en je derde been. Ze moeten al behoorlijk hard fouilleren om dat te voelen zitten.
Houd er wel rekening mee dat een flügelflesje zo'n 4-5 dosissen bevat; als je ermee gepakt wordt, wordt dit als een dealershoeveelheid beschouwd.

Flesje in je onderbroek stoppen. Tussen je lies en je derde been. Ze moeten al behoorlijk hard fouilleren om dat te voelen zitten.
Houd er wel rekening mee dat een flügelflesje zo'n 4-5 dosissen bevat; als je ermee gepakt wordt, wordt dit als een dealershoeveelheid beschouwd.

Ik nam altijd 2 tot 3 van die flesjes omdat ik anders niet toe kwam :scratch:

Als je niet van plan bent om veel te pakken, dan kan je een paar minuten voor je gefouilleerd wordt het al innemen. G zal pas inkicken +- ten minste 25-30 min.

Duurt het zo lang vooraleer het begint te werken bij jou? Bij mij altijd (volle maag, nuchtere maag...) na 15 minuten. Ik heb zelfs al eens meegemaakt dat GBL na 6(!) minuten begon te werken.

Hoe lang bij jou, Maiskorrel?

Okee denk dat ik voordat ik naarbinnen ga wat neem, en dan een flugelflesje vul. Weet iemand van jullie de inhoud van een flugel flesje uit je hoofd? Heb er geen liggen hier en een (korte) zoektocht bij google leverde niks op

Duurt het zo lang vooraleer het begint te werken bij jou? Bij mij altijd (volle maag, nuchtere maag...) na 15 minuten. Ik heb zelfs al eens meegemaakt dat GBL na 6(!) minuten begon te werken.

Ja, toch wel. Ten minste was een kwartier toen ik 11 ml nam. (was een foutje)
Meestal 5-6 ml en dat kickt pas na een dikke 25 minuten. En het komt ook niet zachtjes ofzo. Meer een abrupte overgang.

@ sieusc: 20 ml.

Weet er hier iemand hoeveel GHB je moet nemen om snel in slaap te kunnen vallen?

Als ik op vakantie ga heb ik namelijk een vlucht om 6u, dat is dus om 4u opstaan en blablabla, je kent het wel...

Ik wil dus gewoon om 20u gaan slapen zodat ik mn 8uurtjes slaap heb gehad en niet heel de dag brak ben.

Ligt maar net aan de kwaliteit van de ghb, en hoe jij er zelf op reageert. Sommige mensen vallen bij 2ml in slaap terwijl de ander hier niet veel van voelt.

En sieusc, gewoon een flugelflesje half vullen en deze in je (strakke)boxer doen.

Na een kwartiertje voel je normaal wel iets. Echt inkicken na een half uurtje.

af en toe tijdens het weekend
mar nu niet elke week :P

ghehe voel me zo heerlijk nu:)

Terug
Naar boven