AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Gisteren ghb, wiet en sos. Was wel aardig van het pad haha

gea:cool: mooi avondje gehad gister

Die zooi begin ik niet aan... roken en drinken doe ik dan wel weer.

ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar de kilo's vlogen eraf,
ik denk niet dat het onder bodybuilders gebruikt word :D

Junks !

Onder echte bodybuilders niet, je valt keihard af en je gaint niet meer, sommige beweren dat bodybuilding en harddrugsgebruik samen gaan, zegt iets over hoe veel ze al gebruikt hebben misschien.

Ach het is de drugs vaak niet wat de oorzaak is, maar het effect erna, dat je gewoon geen hap door je strot krijgt.

Onder echte bodybuilders niet, je valt keihard af en je gaint niet meer, sommige beweren dat bodybuilding en harddrugsgebruik samen gaan, zegt iets over hoe veel ze al gebruikt hebben misschien.

Jep, test is geen harddrug.

Denk dat bij de pro's best af en toe een lijntje wordt weg gesnoven.

welke van de drugs zullen het minst schadelijk zijn voor een bodybuider?

en dan met name de kater er na..

ghb? coke?

lol, van één avondje aan de pillen om de x aantal maanden ga je heus niets van massa inleveren hoor. elk weekend aan de oppeppende dope is dan weer een ander verhaal.

welke van de drugs zullen het minst schadelijk zijn voor een bodybuider?

en dan met name de kater er na..

ghb? coke?

pep heb ik ook geen kater van, heb wel de dag dat ik het gebruik + dag erna echt geen honger, krijg ook echt niet veel af dan. oh en komende week komt 1 tot 2 liter ghb binnen, wordt ook weer lekker.

Sommige pro's snuiven toch af en toe wat coke? (om er weer tegenaan te kunnen enzo)

pep heb ik ook geen kater van, heb wel de dag dat ik het gebruik + dag erna echt geen honger, krijg ook echt niet veel af dan. oh en komende week komt 1 tot 2 liter ghb binnen, wordt ook weer lekker.

Dat is toch de ergste kater die je je kan wensen op gebied van spiergroei?

Ik weet van mezelf dat als ik het gebruik, ik zeker 2 dagen moeite heb met slapen en eten. Vind de drug zelf wel lekker, maar vind de gevolgen te k*t.

Putain, gisteren met mijn wause kloten een wildvreemde 50 euro gegeven om coke te halen voor mij... natuurlijk niet meer teruggezien. Grrrr!

Ook weer vreemde ervaring met ghb: ik ging te voet naar huis en blijkbaar ging ik out tijdens het wandelen want ik kwam 100m verder terug bij bewustzijn. Zonder te vallen ofzo, blijkbaar had ik gewoon verder gewandeld. Ik had zelfs probleem een bocht genomen! Rare dingen, hoor.

Laatst bewerkt:
Putain, gisteren met mijn wause kloten een wildvreemde 50 euro gegeven om coke te halen voor mij... natuurlijk niet meer teruggezien. Grrrr!

Ook weer vreemde ervaring met ghb: ik ging te voet naar huis en blijkbaar ging ik out tijdens het wandelen want ik kwam 100m verder terug bij bewustzijn. Zonder te vallen ofzo, blijkbaar had ik gewoon verder gewandeld. Ik had zelfs probleem een bocht genomen! Rare dingen, hoor.

Lol wat slim daar gaat je 50euro!

Terug
Naar boven