AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Vroeger wel toen de p[illtjes nog goed waren. Tegenwoordig nooit meer.

Floyd zei:
Hoezo, mogen 'brede' gasten geen drugs gebruiken en lol hebben? Die denken ook, dat er meer is dan alleen trainen, vreten, slapen en kluizenaar uithangen .

ze zitten al vol met andere drugs, vind niet dat je dat soort dingen moet combineren.

Sowieso, het is erg spierafbreken, vochtopnemend etc.. dat kost massa, en andere kant spuiten ze zich wel vol om massa te winnnen..

allemaal dubbel op

drinken is altijd lekker, maar verder geen rotzooi als anabolen of andere harddrugs :o

Waarom is anabolen rotzooi?

bur zei:
pilletjes van tegenwoordig doen niet veel onder dan die van vroeger hoor.:)

Die blauwe driehoekige mitsubishi's al geprobeerd?

Die zijn wel zeker wel goed. Wordt door enkele omschreven als een vergelijkbaar gevoel als tijdens hun '1e pil ervaring'.

Ik zou ze zelf enigzins kunnen vergelijken met de ouwe salmiakjes van jaar of 10 terug.

Leviathan zei:
Die blauwe driehoekige mitsubishi's al geprobeerd?

Die zijn wel zeker wel goed. Wordt door enkele omschreven als een vergelijkbaar gevoel als tijdens hun '1e pil ervaring'.

Ik zou ze zelf enigzins kunnen vergelijken met de ouwe salmiakjes van jaar of 10 terug.

ze zijn heftig!! ;)

Heb ze vd week gezien..sjezus wat een tabletten!

JuggerNaut zei:
Heb ze vd week gezien..sjezus wat een tabletten!

Komt niet veel meer voor dat je van een halve al van de kaart raakt. Van deze wel.....

Ff niet uitgaand van de cowboyverhaaltjes van de 24/7 junks op Partyflock die in een voor hen gemiddeld weekend 6-8 van die dingen wegwerken.

Jah ik had die ook gehad op awakeningsfestival. Maar een klein stukje er van, maar dat was echt rete goede shit. Ik was eigenlijk van plan om ff een flinke lading van die dingen in te slaan. Moet nog iemand vinden die ze verkoopt :D

Ik begin ineens heel erg nieuwsgierig te worden naar die dingen... :D

Ik heb nog steeds een grammetje l-mdma liggen... best zin in eigenlijk... :D :o

drugs en drank, het kan toch zo pijnlijk zijn, ik heb me nu sinds enkele weken vorgenomen om niets chemisch meer te nemen, buiten wat drinken en af en toe een jointje, en dit een dag in het weekend.
het spijtige is echter dat als ik dan al drink, zoals deze zaterdag, dat het dan meteen een ganse fles j&b is, ik de ganse nacht op de dool ben tot in de vroege uurtjes zonder wat te eten. als ik dan eenmaal in mijn bed beland en dan de volgende middag opsta met een vreselijke hoofdpijn, ik de hele zondag niets deftig eet en het gevoel heb dat ik een ganse week van serieuze training en goede voeding compleet heb weggesmeten.
dus ik zou drinken niet echt gaan banaliseren en ze even schadelijk zien als pakweg een lijntje of een pilletje.

Rob G zei:
Jah ik had die ook gehad op awakeningsfestival. Maar een klein stukje er van, maar dat was echt rete goede shit. Ik was eigenlijk van plan om ff een flinke lading van die dingen in te slaan. Moet nog iemand vinden die ze verkoopt :D

Heeej dit is wel grappig want ik was ook op awakenings festival en een maat van mij had ook van deze krengen....heb toen een halve genomen en werd inderdaad behoorlijk wappie......... :banana:

Rob G zei:

en pm-box al vol ?

Rob G zei:

Ik heb er een tijdje geleden gewoon een hoekje afgebroken en opgekauwd. Zeg maar zo'n 1/3 deel van de pil.

Zelfs dat stukje vernam ik al.

Die dingen worden alleen niet meer gedrukt is mij te ore gekomen, dus wat je kunt krijgen zullen langzaam maar zeker de laatsten zijn.

Iedereen gaat nu voorraden inslaan.

Leviathan zei:
Ik heb er een tijdje geleden gewoon een hoekje afgebroken en opgekauwd. Zeg maar zo'n 1/3 deel van de pil.

Zelfs dat stukje vernam ik al.

Die dingen worden alleen niet meer gedrukt is mij te ore gekomen, dus wat je kunt krijgen zullen langzaam maar zeker de laatsten zijn.

Iedereen gaat nu voorraden inslaan.

Heb afgelopen week nog wat ingeslagen, toevallig dat je er nu overal leest ...

Terug
Naar boven