2Ripped4U
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2Ripped4U zei:Vroeger wel toen de p[illtjes nog goed waren. Tegenwoordig nooit meer.

2Ripped4U zei:Vroeger wel toen de p[illtjes nog goed waren. Tegenwoordig nooit meer.
Floyd zei:Hoezo, mogen 'brede' gasten geen drugs gebruiken en lol hebben? Die denken ook, dat er meer is dan alleen trainen, vreten, slapen en kluizenaar uithangen .

bur zei:pilletjes van tegenwoordig doen niet veel onder dan die van vroeger hoor.![]()
Leviathan zei:Die blauwe driehoekige mitsubishi's al geprobeerd?
Die zijn wel zeker wel goed. Wordt door enkele omschreven als een vergelijkbaar gevoel als tijdens hun '1e pil ervaring'.
Ik zou ze zelf enigzins kunnen vergelijken met de ouwe salmiakjes van jaar of 10 terug.

JuggerNaut zei:
Rob G zei:Jah ik had die ook gehad op awakeningsfestival. Maar een klein stukje er van, maar dat was echt rete goede shit. Ik was eigenlijk van plan om ff een flinke lading van die dingen in te slaan. Moet nog iemand vinden die ze verkoopt![]()

Rob G zei:Jah ik had die ook gehad op awakeningsfestival. Maar een klein stukje er van, maar dat was echt rete goede shit. Ik was eigenlijk van plan om ff een flinke lading van die dingen in te slaan. Moet nog iemand vinden die ze verkoopt![]()
Leviathan zei:Ik heb er een tijdje geleden gewoon een hoekje afgebroken en opgekauwd. Zeg maar zo'n 1/3 deel van de pil.
Zelfs dat stukje vernam ik al.
Die dingen worden alleen niet meer gedrukt is mij te ore gekomen, dus wat je kunt krijgen zullen langzaam maar zeker de laatsten zijn.
Iedereen gaat nu voorraden inslaan.