Sniperken
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sniperken zei:

Sniperken zei:
Sniperken zei:

XTC is niet ongezond. Het werkt namelijk tegen kanker.Corleoné zei:Ik neem elke week ook Mitshu's, maar dan witte.
Als je het éénmaal per week gebruikt (zeg nu 4 a 5 pillen), zou het dan zo slecht zijn voor je spieren?, en zou je imo zelfs spieren verliezen? Ik ben aan het overwegen om de zondagochtend een halve kilo kwark te eten![]()

Corleoné zei:Ik neem elke week ook Mitshu's, maar dan witte.
Als je het éénmaal per week gebruikt (zeg nu 4 a 5 pillen), zou het dan zo slecht zijn voor je spieren?, en zou je imo zelfs spieren verliezen? Ik ben aan het overwegen om de zondagochtend een halve kilo kwark te eten![]()

Corleoné zei:Ik neem elke week ook Mitshu's, maar dan witte.
Corleoné zei:Dus als ik voor mijn inname een goeie shake, tonijn en veel melk drink, en de ochtend erna terug een shake, met veel melk en kwark, zal ik geen spiermassa moeten inleveren?