Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Maar ik neem geen amfetamines, ik hou het bij XTC, denk niet da MDMA zo schadelijk is voor de spieren, en al helemaal niet als je ervoor en erna zoveel eiwitten eet. :cool:

Corleoné zei:
Maar ik neem geen amfetamines, ik hou het bij XTC, denk niet da MDMA zo schadelijk is voor de spieren, en al helemaal niet als je ervoor en erna zoveel eiwitten eet. :cool:

Ik heb niet echt de indruk dat jij echt weet wat je slikt. :D

MethyleenDioxyMethAmphetamine

Whoeps :o

Idd, maar XTC vergeleken met speed is toch een enorm verschil? Denk als je speed neemt ipv XTC dat de spierafbraak toch x aantal groter is.

Voorlopig denk ik niet dat 1 keer per week XTC-gebruik mijn spiergroei zal belemmeren, mits voldoende eiwitten te eten. Enfin, ik zal zien wat er na mijn 6-maand experimentele fase nog van me overblijft. :D

Waarom moet je elke week xtc gebruiken dan? je kan het beter houden voor gelegenheden als grote feesten dan blijft het bijzonder.

beperk het tot hooguit 1 keer per maand. Dan heb je waarschijnlijk aan 2 (goede) pillen meer als genoeg. De heren medici vermoeden dat XTC nogal een impact heeft op de serotonine aanmaak, dus gebruik het met mate.

Ja precies het blijft gewoon teringzooi maar zolang je het gewoon af en toe gebruikt zie ik er geen probleem in.. je moet immers ook een beetje genieten zo af en toe, en net als wat Lauw zegt je hebt aan 1 of 2 pillen genoeg en niet dat je er eerst 10 moet nemen om hetzelfde resultaat te krijgen.

Idd, maar ik zou 2 maanden gebruiken en dan 1 maand, dus 4 weken stoppen. Dan is het effect terug optimaal, en de weken erna eigenlijk nog hoor (al geprobeerd). Op het einde zit ik dan ongeveer aan 7,8 pillen, en na 4 weken rust heb ik er terug 2 a 3 nodig. Het is geen zo'n grote kost, want ik kan ze namelijk aan 1 euro het stuk krijgen, dus ja, je zou voor minder snoepen :D

Lauw zei:
beperk het tot hooguit 1 keer per maand. Dan heb je waarschijnlijk aan 2 (goede) pillen meer als genoeg. De heren medici vermoeden dat XTC nogal een impact heeft op de serotonine aanmaak, dus gebruik het met mate.

Ik ben mentaal altijd bijna 2dgn van slag na xtc gebruik. Dat downe gevoel kun je wel prima opvangen door bv L-tryptofaan te slikken, maar het zegt genoeg over wat het met je serotonine doet.

Wat normaliter verspreid over enkele dagen vrijkomt, komt door mdma ineens vrij.

@Corleone: neem van mij maar aan dat het kiezen of delen is....of groeien of slikken. Er is helaas geen tussenweg tenzij je je ook nog continue gaat volspuiten met steroiden. En zelfs dan breek je een deel van de massa die je doordeweeks opbouwt in het weekend weer af.

1 keer per maand 1 a 2 pilletjes op een avond kan geen kwaad, maar wekelijks, dat wordt dweilen met de kraan open.

Ok, laat ons zeggen 1 keer om de 3 weken, dan zal ik mij die andere weken wel volproppern met Efedrine, Sint-janskruid of gewoon wat sterke drank. :D

Leviathan zegt het goed: het is kiezen of delen. Wil je een gespierd lichaam? Dan moet je je recreatieve drugsgebruik flink beperken. Er is nog een leven naast bodybuilding, dus af en toe lekker uit je plaat m.b.v. chemicaliën daar is niks mis mee :D Maar als je gezondheid en je spierballen je lief zijn dan laat je het bij af en toe.

Idd, dus 1 keer om de 4 weken is dus goed hé.

Kheb nu juist 4 alfavits genomen, en ik moet toch wel zeggen dat ik de beste training van m'n leven heb meegemaakt. :D Dus de zaterdag wordt dat fuiven geblazen :D Teveel kan toch geen kwaad en het breekt de spieren niet af. :p

Volgens mij is xtc ook flink slecht voor je lever...

die corleone is me er 1eentje is dat niet jongen die ooit 44 pillen per dag nam?

Leviathan zei:
Ik ben mentaal altijd bijna 2dgn van slag na xtc gebruik. Dat downe gevoel kun je wel prima opvangen door bv L-tryptofaan te slikken, maar het zegt genoeg over wat het met je serotonine doet.

Wat normaliter verspreid over enkele dagen vrijkomt, komt door mdma ineens vrij.

@Corleone: neem van mij maar aan dat het kiezen of delen is....of groeien of slikken. Er is helaas geen tussenweg tenzij je je ook nog continue gaat volspuiten met steroiden. En zelfs dan breek je een deel van de massa die je doordeweeks opbouwt in het weekend weer af.

1 keer per maand 1 a 2 pilletjes op een avond kan geen kwaad, maar wekelijks, dat wordt dweilen met de kraan open.

elke maand is nogal overdreven vind ik, mijn medische kennis ivm met xtc reikt niet ver, maar na een avondje heb ik het gevoel dat je een ganse week goed eten en trainen verkloot hebt, ik ozu het op maximimum 4 keer per jaar houden, een langere periode wachten kan namelijk dat megagevoel van de eerste keer gemakkelijk benaderen, dan elke maand eens "bij te tanken" met xtc.

Santino88 zei:
die corleone is me er 1eentje is dat niet jongen die ooit 44 pillen per dag nam?

44 pillen :eek: :eek: :eek:, dat is toch een bijna dood ervaring hoor, dat kan men toch niet overleven zoiets.
Ik weet dat ik in een ver verleden eens 12 snoepjes heb genomen en dat ik de middag erna kermend in mijn bed lag met de gedachte: nooit meer.

:D Haha, nenee, het waren vitaminen, mineralen, testosteron... en al die zever.

Idd, ik heb ook dat gevoel dat ik een week trainen verkloot heb na een weekend xtc, maar geloof me, het is maar een gevoel :p . Ik ben na een maand XTC gebruik (iedere week), toch weer een herhaling vooruit geraakt met m'n neckpress (6x55 kilo) :cool:

Werkt MDMA dan katabool?
Want ik ga morgen voor de 1e x wat gebruiken.. Eurotjes ofzo iets heb ik..Iemand hiermee bekend?

Jah werkt zeker catabool. En ik heb wel ooit eurotjes gehad. Zijn natuurlijk wel veel verschillende maar die dingen die ik had waren groen en behoorlijk groot. Werd er echt knetter wazig van!!! Beetje tripperig ook, waren heftige dingen.

Rob G zei:
Jah werkt zeker catabool. En ik heb wel ooit eurotjes gehad. Zijn natuurlijk wel veel verschillende maar die dingen die ik had waren groen en behoorlijk groot. Werd er echt knetter wazig van!!! Beetje tripperig ook, waren heftige dingen.

Wil dat dan zeggen dat je geen gains krijgt van je vorige training? Of gewoon algemene spierafbraak?

Het is gewoon redelijk spierafbrekend. Daarbij eet je ook niets als je een beetje van de kaart bent want je krijgt niets naar binnen. Je kan het wel minimaliseren door van te voren goed te eten en naderhand ook weer (als je niets binnen krijgt neem dan whey of weight gainer of zo). Uiteindelijk zal het zeker nooit goed voor je zijn, daarom is het ook belangrijk het gebruik te beperken tot paar keer per jaar max.

Terug
Naar boven