- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corleoné zei:Maar ik neem geen amfetamines, ik hou het bij XTC, denk niet da MDMA zo schadelijk is voor de spieren, en al helemaal niet als je ervoor en erna zoveel eiwitten eet.![]()

Lauw zei:beperk het tot hooguit 1 keer per maand. Dan heb je waarschijnlijk aan 2 (goede) pillen meer als genoeg. De heren medici vermoeden dat XTC nogal een impact heeft op de serotonine aanmaak, dus gebruik het met mate.
Maar als je gezondheid en je spierballen je lief zijn dan laat je het bij af en toe.Leviathan zei:Ik ben mentaal altijd bijna 2dgn van slag na xtc gebruik. Dat downe gevoel kun je wel prima opvangen door bv L-tryptofaan te slikken, maar het zegt genoeg over wat het met je serotonine doet.
Wat normaliter verspreid over enkele dagen vrijkomt, komt door mdma ineens vrij.
@Corleone: neem van mij maar aan dat het kiezen of delen is....of groeien of slikken. Er is helaas geen tussenweg tenzij je je ook nog continue gaat volspuiten met steroiden. En zelfs dan breek je een deel van de massa die je doordeweeks opbouwt in het weekend weer af.
1 keer per maand 1 a 2 pilletjes op een avond kan geen kwaad, maar wekelijks, dat wordt dweilen met de kraan open.
Santino88 zei:die corleone is me er 1eentje is dat niet jongen die ooit 44 pillen per dag nam?
, dat is toch een bijna dood ervaring hoor, dat kan men toch niet overleven zoiets.
Haha, nenee, het waren vitaminen, mineralen, testosteron... en al die zever.
. Ik ben na een maand XTC gebruik (iedere week), toch weer een herhaling vooruit geraakt met m'n neckpress (6x55 kilo) 
Rob G zei:Jah werkt zeker catabool. En ik heb wel ooit eurotjes gehad. Zijn natuurlijk wel veel verschillende maar die dingen die ik had waren groen en behoorlijk groot. Werd er echt knetter wazig van!!! Beetje tripperig ook, waren heftige dingen.