MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik dronk altijd melk wanneer ik thuis kwam. Kon dan toch wat slapen, en scheelde een stuk afkick

@Mr J Zou de coke kunnen pré-workout om de trainingsagressie aan te zwengelen?

tnx rob g!

Ik wil het iig toch x proberen..

Blackadder zei:
elke maand is nogal overdreven vind ik, mijn medische kennis ivm met xtc reikt niet ver, maar na een avondje heb ik het gevoel dat je een ganse week goed eten en trainen verkloot hebt,

Dat gevoel heb je omdat je weet dat je iets hebt genomen dat slecht is voor de spieropbouw danwel spierbehoud, maar dat is in werkelijkheid niet zo. Pas bij een hele nacht flink doordansen/hakkeeeuh gaat je lichaam op een gegeven moment wegens gebrek aan voedingsstoffen de spieren aanbreken om dat tekort aan te vullen.

Zit meer tussen de oren, dat als je de dag erna in de spiegel kijkt, alles er een stuk minder vol uitziet.

Zo gauw je door drugs 2 dgn achtereen niet of nauwelijks slaapt, en daarbij geen eetlust hebt, dan gaat het je al gauw 1-2 kg kosten. Merendeels vocht, maar toch.

Btw, alleen het mentale deel dat ik er s'anderendaags minder vol uit lijk te zien, is voor mij al wel voldoende reden geworden om het nog heeel beperkt te nemen.

Idd zonder het mentale gedeelte zou alles een stuk makkelijker zijn.

Dus als je niet, of rustig danst, je eet voldoende de dag voordien en erna, je slaapt voldoende die nacht, en je drinkt genoeg water tijdens de werking, is de spierafbraak zeer klein? Dus bijvoorbeeld hetzelfde als dat je 8 biertjes zou gedronken hebben? Ik kan namelijk perfect genieten van XTC zonder te hakken, dus daar zie ik geen probleem in :cool:

+

Ik heb gans het internet al afgezocht ivm die spierafbraak, en vind er eigenlijk bijna niets over ??? , het staat eigenlijk altijd maar bij de risico's. :cool:

Het enige waarvoor ik het zou laten is dus voor de spierafbraak, dus als ik dit perfect zou kunnen opvangen of omzeilen... :D :p

Corleoné zei:
Dus als je niet, of rustig danst, je eet voldoende de dag voordien en erna, je slaapt voldoende die nacht, en je drinkt genoeg water tijdens de werking, is de spierafbraak zeer klein? Dus bijvoorbeeld hetzelfde als dat je 8 biertjes zou gedronken hebben? Ik kan namelijk perfect genieten van XTC zonder te hakken, dus daar zie ik geen probleem in :cool:

+

Ik heb gans het internet al afgezocht ivm die spierafbraak, en vind er eigenlijk bijna niets over ??? , het staat eigenlijk altijd maar bij de risico's. :cool:

Het enige waarvoor ik het zou laten is dus voor de spierafbraak, dus als ik dit perfect zou kunnen opvangen of omzeilen... :D :p

Tja....jij bent voor jezelf (net als ik vroegah) alleen aan het kijken naar redenen die xtc gebruik voor jezelf rechtvaardigen.

Dat begint altijd met woorden als: 'ja maar als ik dan'..... of maar ik kan dan toch'.

Teveel xtc gebruik en groeien gaan niet samen punt.

Ik ben ook door schade en schande wijs geworden en dat geeft helemaal niet, dus ik denk dat je het best voor jezelf de komende tijd moet gaan bepalen wat belangrijker voor je is.

In 1 weekend breek je zeer makkelijk af wat je doordeweeks opbouwt!

Idd, maar je zegt zelf, dat als je het rustig aandoet en genoeg voedingsstoffen binnen hebt, het idee spieren te hebben verloren wss tussen de oren zit.

Neem nu dat ik XTC neem thuis, rond 2u 's middags en ik zit de ganse tijd in de zetel samen met andere mensen te praten... dus geen lichamelijke arbeid. Ik drink gans de tijd water en eet ook iets tussendoor. Rond 22u ga ik gaan slapen, zo'n 8 uur, en de volgende dag een stevig ontbijt. Denk je dan dat ik spiermassa zal verloren hebben of niet? Het lijkt me sterk dat je hiervan spiermassa zal verloren hebben, misschien een heel klein beetje, maar toch niet van een hele week hé?

Ja eet maar lekker wat tussendoor, bakkie kwark en wat havermout ofzo

Ik weet wel dat wanneer ik XTC slik dat ik geen honger heb. Smaakt gvd naar rubber dan. Ook kreeg ik echt hele dagen een k*tgevoel toen ik regelmatig slikte (en dan bedoel ik 15+ in de week). Coke geeft een bter gevoel en de dag erna sta je weer lekker op itt met xtc.

Vanavond ga k ook voor de eerste keer paddo's eten...ben erg benieuwd! :p

Laatst bewerkt:
zeg delguy heb even je site daar bekeken mooie foto's man:clap:
Echt een natuur talent, echt z'n superdude:woot:

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
zeg delguy heb even je site daar bekeken mooie foto's man:clap:
Echt een natuur talent, echt z'n superdude:woot:

Whahahahaha :roflol:

even offtopic maar die superdudes site is idd zwaar grappig, had hem niet eerder gezien.

Check die gast man, dat mondje dat zit volgens mij in de familie of zo :roflol::roflol::roflol:

Die gast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn neefje:

Die gasten doen hier gewoon ff 'blue steel' man!!! :roflol:

Morgen is smooravond... gemiddeld om de twee maand ofsow en is altijd gieren.

recept: wat maten, homecinema, wat filmpjes(stuff als monty python, belachelijke humor of vette actie), genoeg te vreten, genoeg frisdrank en ongeveer 2 gram shit of gras/persoon en alles gaat altijd op. Ben dan ook helemaal wasted opt einde van de avond en dat vind ik nou leuk...

de dag erna ben ik niet kapot maar heb ik altijd een relaxed en voldaan gevoel :yes: en kan daarna weer gemakkelijk zonder verlies aan kracht/massa aan het ijzer

Buiten die paar keer per jaar ben ik altijd zonder drugs en alcohol

zoolander.jpg

:D :D

ik zou toch wel wat oppassen want eer staat "NieT FoKkuh MeT 0nSs !!" bij die foto's :D

psychooooo ,lametoch gastuh
jus' kiddin' gastu'

:/

Terug
Naar boven