- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blackadder zei:elke maand is nogal overdreven vind ik, mijn medische kennis ivm met xtc reikt niet ver, maar na een avondje heb ik het gevoel dat je een ganse week goed eten en trainen verkloot hebt,
, het staat eigenlijk altijd maar bij de risico's.

Corleoné zei:Dus als je niet, of rustig danst, je eet voldoende de dag voordien en erna, je slaapt voldoende die nacht, en je drinkt genoeg water tijdens de werking, is de spierafbraak zeer klein? Dus bijvoorbeeld hetzelfde als dat je 8 biertjes zou gedronken hebben? Ik kan namelijk perfect genieten van XTC zonder te hakken, dus daar zie ik geen probleem in![]()
+
Ik heb gans het internet al afgezocht ivm die spierafbraak, en vind er eigenlijk bijna niets over, het staat eigenlijk altijd maar bij de risico's.
![]()
Het enige waarvoor ik het zou laten is dus voor de spierafbraak, dus als ik dit perfect zou kunnen opvangen of omzeilen...![]()
![]()

TonyYeyo zei:Vanavond ga k ook voor de eerste keer paddo's eten...ben erg benieuwd!![]()

Gorilla-Man zei:Ja eet maar lekker wat tussendoor, bakkie kwark en wat havermout ofzo

Santino88 zei:zeg delguy heb even je site daar bekeken mooie foto's man
Echt een natuur talent, echt z'n superdude![]()

en kan daarna weer gemakkelijk zonder verlies aan kracht/massa aan het ijzer