XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

haahah egt grappig die superdude..wat een sapsteel :D

oké terup bij de zaak

wat breekt nu meer spier af alcohol of xtc?

Nou dat is het zeker ja, lekker water drinken de hele avond, en geen kater de volgende dag.. ideaal.

Kom net van een fuif (potteberg, Kortrijk,Belgie).
Daar was het dus oerlam saai.
En nu wat chillen met vrienden in me huis.
Je ziet na 6 xtc pilletjes, ben ik nog in staat hier te typen :D
Geen bier meer voor mij!
Dit is het leven man.
Maar natuurlijk met mate e :cool: anders de spiermassa ;)

Bodybuildiiiiiiiiiiiiiiiing jooooooooooo

Laatst bewerkt:
Balboa18 zei:
Dat wil ook wel eens weten, want ik heb gister gemerkt dat xtc 10x rlxer is dan alchohol! :D

die alcohol hang echt mijn strot uit, als je tegenwoordig iets wil drinken is het bier of Bacardi breezers (suikerbommen)

Naah dat zijn op zicht al goede voordelen?

Nog voordelen

niet overgeven
niet te hoeven zuipen
niet oncontrolbaar dronken zijn
Kost een pak minder

Nog iemand voordelen van xtc?

Laatst bewerkt:
Ik zit nu al sinds defqon (wanneer was dat ook al weer??18 juni?) deze zomer zonder snoepies :mad:

Die rotdingen vind ik veel te duur hier in Australie en ik had mijn vriendin beloofd dat ik geen pillies zou doen terwijl zij in NL is en ik hier in AUS. maar gelukkig iszenu in AUS :D dus binnekort maar fftjes en snoepie scoren denk ik :D

@rob G: :roflol:

@Delguy: wat de **** smeer jij in je haar man??? :eek:

Laatst bewerkt:
bartp zei:
Beetje kort door de bocht, ligt ook wel aan je tolerantie ed.

IK denk niet dat iemand die 6 echt goede pillen opheeft in staat is om normaal en vrolijk te tiepen zonder fouten.

En ook al heb je tolerantie opgebouwd, zware pillen die blijven hun werk goed doen zeg maar.;)

bartp zei:
Beetje kort door de bocht, ligt ook wel aan je tolerantie ed.

en hoe lang het gelden is dat je XTC hebt gehad... XTC deplete stoffen (serotonine met name) in je hersenen, dus als je de week daarna weer opnieuw neemt dan is er nog niet genoeg voorraad aangemaakt en zal de XTC veel minder "doen" (en dus gaan mensen overdoseren). XTC die het wel iedere week doet is vaak gewoon vermengd met andere zaken (zoals speed).

weet wat je slikt: [Link niet meer beschikbaar]
http://www.drugsinfoteam.nl/Xtc.html
http://www.trimbos.nl/default694.html

en soms zit er gewoon helemaal geen mdma in.

En wederom zijn de mensen die kritiek hebben op xtc weer de mensen die zich elk weekend de t**fus inzuipen.

wazzup zei:
en hoe lang het gelden is dat je XTC hebt gehad... XTC deplete stoffen (serotonine met name) in je hersenen, dus als je de week daarna weer opnieuw neemt dan is er nog niet genoeg voorraad aangemaakt en zal de XTC veel minder "doen" (en dus gaan mensen overdoseren). XTC die het wel iedere week doet is vaak gewoon vermengd met andere zaken (zoals speed).

weet wat je slikt: [Link niet meer beschikbaar]
http://www.drugsinfoteam.nl/Xtc.html
http://www.trimbos.nl/default694.html

en soms zit er gewoon helemaal geen mdma in.

3weken ofzo :rolleyes: Volgens mij kan ik er veel te goed tegen :mad:

volgens mij is 3 weken niet lang genoeg, staat me bij dat het iets van ( 2 a 3 ?)maanden was om weer maximaal effect te krijgen... (maar dat is wat mijn geheugen me vertelt, en daar kun je niet altijd op vertrouwen)

is eigenlik maar een triest goedje dan die xtc

Ik heb nu gistern ook 5.5 pillen genomen, en het is altijd hetzelfde: ik neem er 3, voel me 2.30u super, maar echt super dan, en dan opeens, met de ene slag op de andere verloopt alles moeizamer. Dan neem ik nog een portie, en voel ik me na 20 minutjes terug :p terug voor 2 a 3 uur. :cool:

En het zijn mishu's, En het zijn goede, daar ben ik zeker van.

Nu, mijn serotine is weer opgebruikt, vandaag nog niet, na-effect :D , maar morgen... Ik heb hier nog een potje sint-janskruid staan, als ik er nu eens 5 per dag zou nemen, zou dat geen oplossing zijn om soms dat down gevoel tegen te gaan? Dan natuurlijk wel stoppen de donderdag ofzo, want sintjanskruid en XTC werken niet goed samen navolgens ik gelezen heb :cool:

Corleoné zei:
Ik heb nu gistern ook 5.5 pillen genomen, en het is altijd hetzelfde: ik neem er 3, voel me 2.30u super, maar echt super dan, en dan opeens, met de ene slag op de andere verloopt alles moeizamer. Dan neem ik nog een portie, en voel ik me na 20 minutjes terug :p terug voor 2 a 3 uur. :cool:

En het zijn mishu's, En het zijn goede, daar ben ik zeker van.

Nu, mijn serotine is weer opgebruikt, vandaag nog niet, na-effect :D , maar morgen... Ik heb hier nog een potje sint-janskruid staan, als ik er nu eens 5 per dag zou nemen, zou dat geen oplossing zijn om soms dat down gevoel tegen te gaan? Dan natuurlijk wel stoppen de donderdag ofzo, want sintjanskruid en XTC werken niet goed samen navolgens ik gelezen heb :cool:
Ik zou in jouw geval elke dag xtc nemen, gekker kan jij toch niet meer worden

Terug
Naar boven