Balboa18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kocht regelmatig wel eens van mensen pillen gewoon puur uit intresse om te kijken wat voor dingen heb jij. Nou nou, hoevaak pillen die tijdens het uitgaan verkocht worden zelfs gewoon onder 30 mg gedoseerd zijn. Is echt triest...wazzup zei:en hoe lang het gelden is dat je XTC hebt gehad... XTC deplete stoffen (serotonine met name) in je hersenen, dus als je de week daarna weer opnieuw neemt dan is er nog niet genoeg voorraad aangemaakt en zal de XTC veel minder "doen" (en dus gaan mensen overdoseren). XTC die het wel iedere week doet is vaak gewoon vermengd met andere zaken (zoals speed).
weet wat je slikt: [Link niet meer beschikbaar]
http://www.drugsinfoteam.nl/Xtc.html
http://www.trimbos.nl/default694.html
en soms zit er gewoon helemaal geen mdma in.
Ik zou dan liever 3 uur na inname wat vitamine C 3 nemen en de volgende dag sero-care.Corleoné zei:Ik heb nu gistern ook 5.5 pillen genomen, en het is altijd hetzelfde: ik neem er 3, voel me 2.30u super, maar echt super dan, en dan opeens, met de ene slag op de andere verloopt alles moeizamer. Dan neem ik nog een portie, en voel ik me na 20 minutjes terugterug voor 2 a 3 uur.
![]()
En het zijn mishu's, En het zijn goede, daar ben ik zeker van.
Nu, mijn serotine is weer opgebruikt, vandaag nog niet, na-effect, maar morgen... Ik heb hier nog een potje sint-janskruid staan, als ik er nu eens 5 per dag zou nemen, zou dat geen oplossing zijn om soms dat down gevoel tegen te gaan? Dan natuurlijk wel stoppen de donderdag ofzo, want sintjanskruid en XTC werken niet goed samen navolgens ik gelezen heb
![]()
Mars zei:
Santino88 zei:welke soorten zijn dan wel hoog gedoseerd want volgens mij zin die mitsu's niets waard, heb er gisteren 6 genomen en mss 1uurtje van de wereld geweest.

Santino88 zei:Kom net van een fuif (potteberg, Kortrijk,Belgie).
Daar was het dus oerlam saai.
En nu wat chillen met vrienden in me huis.
Je ziet na 6 xtc pilletjes, ben ik nog in staat hier te typen![]()
Geen bier meer voor mij!
Dit is het leven man.
Maar natuurlijk met mate eanders de spiermassa
![]()
Bodybuildiiiiiiiiiiiiiiiing jooooooooooo

Rob G zei:Whahahahaha![]()
even offtopic maar die superdudes site is idd zwaar grappig, had hem niet eerder gezien.
Check die gast man, dat mondje dat zit volgens mij in de familie of zo
Die gast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zijn neefje:
Die gasten doen hier gewoon ff 'blue steel' man!!!
Onder de 120 mg vond ik het niet intressant genoeg...Mars zei:
)
Het enige wat ik zal nodig hebben is een flinke portie karakter, maar ik heb er vertrouwen in. 
Corleoné zei:Belangrijk bericht aan het front: speed brengt geen hersenschade met zich mee![]()
Een veilig drugsgebruik volgens Corleoné:
In een cyclus van 4 weken (1 dag per week)
- week 1: portie XTC (snoepen totdat de hemel een plek op aarde is)
- week 2: portie Efedrine (10+ stuks alfavit)
- week 3: Snuifje speed (of Coke)
- week 4: rust, of effen je lichaam vervuilen met alcohol! (optioneel en minst schadelijk)
Ik zal het eens proberen, kijken wat het geeft. Je hebt dus elke week genot, plus dat het effect van XTC en speed niet afneemt.![]()
Zeg nu zelf, als je dit kan aanhouden, is het leven toch een feest![]()
Het enige wat ik zal nodig hebben is een flinke portie karakter, maar ik heb er vertrouwen in.
![]()
Ik weet dat ik zelf wel een "iets" erger in ben geweest... maar ik weet wel dat dit echt niet goed is...Marvinnr1 zei:Pillen en andere drugs zorgen alleen voor afbraak, zonde van de hele week getraind te hebben! Een biertje op z'n tijd moet kunnen, omdat je ook een beetje moet genieten zo nu en dan.

Mars zei:Corleone is volgens mij ook zo'n figuur die 14 jaar non stop aan de juice zit.