MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Ik neem nu al een anderhalve maand XTC, en zit nu al aan 24.5 pillen in totaal. Ik kan u verzeker dat mijn armen geen millimeter zijn gekrompen. Als je genoeg eet, drinkt en daar niet staat te springen voor zot zit, zit je afbraak volledig tussen de oren! :p

tjah anderhalve maand gebruiken dat is niks.wacht maar tot je langer als een jaar gebruikt dan zal je het wel merken hoor.

Corleoné zei:
Ik neem nu al een anderhalve maand XTC, en zit nu al aan 24.5 pillen in totaal. Ik kan u verzeker dat mijn armen geen millimeter zijn gekrompen. Als je genoeg eet, drinkt en daar niet staat te springen voor zot zit, zit je afbraak volledig tussen de oren! :p
je slaat de spijker op zijn kop (leuk bruggetje naar je laatste zin, kop en tussen de oren weetjewel :D )
XTC gooit je hersenchemie flink op zijn kop (je serotonine peil schiet door het plafond). Er zijn nog geen onderzoeken die de lange-termijn effecten van XTC bekend maken, maar iets zegt me dat langdurig XTC gebruik ongezond is. Je moet je lichaam laten herstellen, ook tussen de oren. ;) Dan heb je iig genoeg aan 1 of 2 pillen.

Corleoné zei:
Als je genoeg eet, drinkt en daar niet staat te springen voor zot zit, zit je afbraak volledig tussen de oren! :p

Zal niet lang meer duren of de spierafbraak zit niet langer meer tussen je oren met gemiddeld 15-20 pillen per maand. ;)

Gekke Gijs zei:
tjah anderhalve maand gebruiken dat is niks.wacht maar tot je langer als een jaar gebruikt dan zal je het wel merken hoor.
idd, na een paar jaar intensief gebruik merk je het echt wel...

Hmm we zullen zien :D , ik las een experimenteel jaar in, moet kunnen. :cool:

Als ik na dat jaar lig te bankdrukken op 50 kilo, zal ik wel mijn conclusies nemen. :p

Blackadder zei:
Hahaha ben je nu onder invloed man, teriwjl je dit typt :D :D :D
nu wil je wel een knuffel zeker, iedereen hier ziet je ongelofelijk graag ;)
:hornyna:

die xtc is maar een triestig goedje het enige wat nog wat "uit de haak" was in mijn tekstje is mss bodybuilding joo :p

& Blackadder ik weet dat je graag jongetjes in de aars neemt maar liever niet met mij :D

Corleoné zei:
Hmm we zullen zien :D , ik las een experimenteel jaar in, moet kunnen. :cool:

Als ik na dat jaar lig te bankdrukken op 50 kilo, zal ik wel mijn conclusies nemen. :p

congratulations man, we zullen elkaar over enkele jaartjes nog eens spreken :rolleyes: wanneer je hele gebit naar de kloten is, je alles vergeet wat zich een half uur geleden afspeelde en als een naakte,kwijlende gek door treinstations paradeert.
Dit kan je toch echt niet serieus nemen.

Coleone toe maar jongen! De slimste ben je ook al niet meer.
Ook al vind er geen spierafbraak plaats, er vind wel hersenafbraak plaats.(mits je die nog hebt natuurlijk). Kep ook oa veel pillen geslikt dus eik moet ik nix zeggen maar ik weet wel wat er van komt! Ik merkte vooral dat mn korte termijn geheugen naar de tifus ging. Om eens iets te noemen; Wanneer ik thuis kwam door de garage deed ik die op slot. Doe het licht uit en wil de garage uitlopen. Elke keer vergat ik of ik de garage wel gesloten had en deed ik het licht aan om te kijken. En je raad het al; elke keer was die dicht, en dat is echt niet meer gezond.

Las jij maar je expirementeel jaar in dan spreken we ons nog. En ik wil je niet aanvallen, maar wil je helpen geen grote fout te maken...hopelijk heb je daar begrip voor.

O l i? Lijkt me waarschijnlijker dan de verhalen zelf namelijk.

TonyYeyo zei:
Ook al vind er geen spierafbraak plaats, er vind wel hersenafbraak plaats.(mits je die nog hebt natuurlijk). Kep ook oa veel pillen geslikt dus eik moet ik nix zeggen maar ik weet wel wat er van komt! Ik merkte vooral dat mn korte termijn geheugen naar de tifus ging. Om eens iets te noemen; Wanneer ik thuis kwam door de garage deed ik die op slot. Doe het licht uit en wil de garage uitlopen. Elke keer vergat ik of ik de garage wel gesloten had en deed ik het licht aan om te kijken. En je raad het al; elke keer was die dicht, en dat is echt niet meer gezond.

Las jij maar je expirementeel jaar in dan spreken we ons nog. En ik wil je niet aanvallen, maar wil je helpen geen grote fout te maken...hopelijk heb je daar begrip voor.

Ik denk dat hier iemand een punt heeft. oppassen geblazen hoor...

Corleone, volgens mij is Crystal Meth wel wat voor jou! Maak dan nu nog ff snel een fototje van jezelf en over een paar jaar ook, kan je die mooi toevoegen aan het crystal meth topic!

TonyYeyo zei:

Maar dat je korte termijngeheugen k*t is is maar tijdelijk toch? Ik heb nu nergens last meer van. iniedergeval.:)

Maargoed iemand anders had het over het gebit en dat is zeker zo je klappert alles kapot.

Blackadder zei:
, je alles vergeet wat zich een half uur geleden afspeelde en als een naakte,kwijlende gek door treinstations paradeert.
Dit kan je toch echt niet serieus nemen.
daar heb ik geen drugs voor nodig....

Korte termijn geheugen is idd niet blijvend tenzij je echt teveel hebt gebruikt. Kep het nu ook nog wel van de jointjes:P

TonyYeyo zei:
Korte termijn geheugen is idd niet blijvend tenzij je echt teveel hebt gebruikt. Kep het nu ook nog wel van de jointjes:P

Idd met blowen merkte ik het op den duur ook wel en ik blow niet eens veel.

:rolleyes: Wat een drukte toch allemaal :rolleyes:

Ik ben heus wel op de hoogte van alle voor- en nadelen van drugs. Heb mij al uren suf gezocht op internet over alle informatie die ik kon krijgen! Met dat experimenteel jaar bedoel ik enkel maar dat ik mezelf zal toelaten om maximum éénmaal per week XTC of speed te nemen (niet tegelijk welteverstaan). Ik weet ook wel dat XTC maar "veilig" te gebruiken is als je het éénmaal om de 4 weken gebruikt... Maar ik heb het al gezegd: XTC, efedrine, speed en alcohol werken verschillend op de hersenen, dus in een cyclus zie ik geen enkel probleem. :cool:

XTC verhoogt de serotonine-aanmaak
Speed: Dopamine (Adrealine)
Alcohol: voornamelijk Gaba en Glutamaat
Efedrine: enkel oppeppend.

Werkt allemaal verschillend, dus terwijl jouw serotoninevoorraad terug aan het vullen is, raakt door speed jouw dopaminevoorraad uitgeput, en terwijl je dopaminelevel terug op peil is raakt door XTC je serotonine terug uitgeput... perfect :D

right.
Weet je, als je nu nog 24andere drugs zoekt, kun je iedere dag iets anders gebruiken!

Al die shit ****ed met je brein bro. Waarom denk je dat je een dip hebt na XTC? Ik ben serieus van mening dat overmatig xtc gebruik en alle andere middelen die zorgen voor extreme euphorie je op lange termijn flink depressief kunnen maken.

Het is gewoon echt niet gezond voor je, en de lichamelijke schade die neem ik dan nog voor lief. Maar geestelijk is het ook echt niet bevordelijk voor je.

Terug
Naar boven