MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Als ik dit zo hoor zijn jullie niet echt fan van pillen en poeder :D :p

Ok, als elke week, wat zeg ik: 1maal om de twee weken te veel is (alcohol en efedrine zou je nu echt wel niet tot drugs mogen rekenen), wat stellen jullie dan voor?

1 maal om de 4 weken XTC of Speed en that's it?

dude... 't is genoeg nu, oke?

D. zei:
dude... 't is genoeg nu, oke?

NEE, ik ben namelijk begonnen aan een wetenschappelijk project die jaren studie en research met zich mee zal brengen. Laat me het even uitleggen: :cool:

Volgens mijn intellectuele capaciteiten heb ik vastgesteld dat de menselijke behoefte aan genot een niet te overschatten boosdoener is. Dit zet mensen ertoe aan een zoektocht te beginnen naar middelen om hun serotonine- en dopamineaanmaak zoveel mogelijk te stimuleren. Kort geformuleerd kan ik dit met de volgende tekst samenvatten: :cool:

Als achterdochtig zelfbewustzijn is het mijn opdracht om de achtergrond van dit essentiële orgaan te achterhalen. Het zelfbewuste leven laat immers geen sporen na van zijn vertrekpunt. Enkel de eindbestemming lijkt ons toebedeeld. Doch reiken vele spelers naar die bron. Zij schijnen ontevreden te zijn met “het paradijs”, want gemakzucht en onwetendheid verfoeien zij. Naar wijsheid streeft de ontdekkingsreiziger en naar een zin van zijn besef. Helaas, deze vermoeiende zoektocht levert geen nieuwe waterbronnen op, integendeel, hij geeft niets anders dan een hoopgevende en gedesillusioneerde “fata morgana” prijs. Kijk, de avonturier heeft de dwaasheid gevonden!

O nee, met dwaasheid neemt men geen genoegen! Laten we de dwaasheid verstikken met onze uitgeputte zandcellen, roepen de woestijnzwervers! Laten we zoeken naar het ware tropische water, brabbelen ze met hun droge tongen. Ze bedoelen echter: laten we - “wij wijzen” - onszelf verhongeren en sterven met een geloofwaardige fata morgana in het vizier.
O ja, gemakzuchtig en ontwetend drijft de massa met de ontdekkingsdwazen mee. Zij zijn goedgelovig - dus dom - en ze willen niets liever dan een levenslange strandvakantie. Kijk, de massa leeft een wilskrachtig leven en ontploft als een gefrustreerde, ja ongerijmde vleesbrok.

DUS:

“Laten we strijd aangaan met onze altruïstische kameraden. Laten we hen besprenkelen met onze zelfzucht!” Het laat me koud of de mens van nature uit zelfzuchtig is of niet. Het gaat er mij om de mens geluk te schenken, ja te besproeien met gelukzaligheid.
Altruïsme is als een sluimerende ziekte: net als een terminaal geval word je erdoor verrot. Geluk is relatief maar het gevoel erachter niet! Wij kennen allemaal het gevoel van geluk, maar wat wij niet kennen is het gelukzalige “ik-gevoel”. Alle geluk die wij kennen is immers ontsproten vanuit onszelf. Geluk maken we zelf. Geluk moeten we zelf creëren! Geluk verdient het niet een ordinair geschenk te wezen, maar verdient het om “te kostbaar” (cocaïne) te zijn om weg te schenken. Laten we die onbaatzuchtige ondankbaren dan ook bekogelen met onze kostbare eigenbaat! Laten we zelf het geluk beleven en er geen korrel (of pil) van verkwisten. Wij zullen enkel uit baatzucht anderen gelukkig maken. Maar pas op! Laat de andere niet gelukkiger zijn dan uzelf…
Ik zie het al, er treedt verwarring op vanwege de onverbiddelijke gelukrelatief-relatie. Het heet: “het absoluut geluksgevoel!” Onmogelijk kan een ziekenverzorgster een groter geluk beleven bij het verzorgen van een geopereerd kankermens, dan dit kankergezwel zelf! Onmogelijk kan dit ondankbaar wezen het “pure geluk” voelen, want het geluk verafschuwt vrijgevigheid en kent al helemaal niet het woord “zelfopoffering”. Het belangrijkste bewijs voor deze geluksillusie noem ik de “zwakzinnigheid.” Met de zwakheid van de geest wordt niet enkel de “rationele zwakte” bedoelt, maar eveneens de gevoelsmatige! Hierdoor kan de geesteszwakke al helemaal geen “puur geluk” beleven vanwege zijn “gevoelszwakte.” !!!

Hierbij pleit ik dus voor een volledige legalisering!!!

:cool: :cool: :cool: ;)

Laatst bewerkt:
Ok, het is genoeg geweest :D

Drugs is slecht maar toch lekker, ookal zeg je gadver ik heb er genoeg van, de week erop crave je weer snoepjes of andere dope.

Heel incidenteel dat ik alcohol nuttig maar dat is dan ook het enige...Kheb wel afgesproken met een vriend om na het eindexamen joint ofzo te roken...ja ik weet 't ik ben een p*ssy.

psycho_b zei:
Heel incidenteel dat ik alcohol nuttig maar dat is dan ook het enige...Kheb wel afgesproken met een vriend om na het eindexamen joint ofzo te roken...ja ik weet 't ik ben een p*ssy.

Pas op dat je geen overdosis rookt :p

Corleoné zei:
Origineel gepost door D.
right.
Weet je, als je nu nog 24andere drugs zoekt, kun je iedere dag iets anders gebruiken!

Iedere dag? Ieder uur :D

Drugs gebruiken is toch zo cool! :(

Hmmm, ik zit met een probleem. Ik kijk net terug bij de sectie muziek & uitgaansleven, en verschoot mij een bult toen ik daar Corleoné zag staan bij laatst geantwoord. ??? Ik dacht dat ik al van vanmiddag niets meer had gezegd... Zou ik na 25 pillen al last hebben van een verminderd kortetermijngeheugen? :eek:

psycho_b zei:

Is mij de eerste keren absoluut niet bevallen. Ik zat knetterstoned van 2-3 hijsen in de klas en voelde me verre van prettig.

Heb het daarna ook een paar jr niet meer aangeraakt :D

Corleoné zei:
Hmmm, ik zit met een probleem. Ik kijk net terug bij de sectie muziek & uitgaansleven, en verschoot mij een bult toen ik daar Corleoné zag staan bij laatst geantwoord. ??? Ik dacht dat ik al van vanmiddag niets meer had gezegd... Zou ik na 25 pillen al last hebben van een verminderd kortetermijngeheugen? :eek:

je bent gewoon zo achterlijk :p

;)

• Topic Starter Topic Starter
:eek: Wow loopt dit topic nog steeds veel junkies hier :D

Ja het blijft mooi spul extreme body.

Achterlijk? Hmm, als je later bij mij in therapie zal mogen komen zul je wel anders praten :D

P.S. Morgen vat ik de studies Psychologie aan. :p

Heb nog wel wat leuke MDMA/MDA pilletjes liggen Corleone.

2 tegelijk en Kabooom. De inslag is een stukje heftiger als van zo'n blauwe jongen. :D

Jointjes, toch mis ik het ouderwetse stoned zijn wel een beetje. :D Het niet uit je woorden kunnen komen, overall willen zitten, vreetkicks, slappe lach. *Droomt* Ach ja, toendertijd. :P

Marky zei:
Jointjes, toch mis ik het ouderwetse stoned zijn wel een beetje. :D Het niet uit je woorden kunnen komen, overall willen zitten, vreetkicks, slappe lach. *Droomt* Ach ja, toendertijd. :P

Die periode is meestal maar van korte duur. Tenzij je het gesmoke kunt beperken tot hooguit eenmaal per week.

Bij dagelijks blowen valt er al gauw niet veel meer te lachen.

Als je dagelijks blowt ben je een idioot.

Hé, het gaat hier over pillen!!! :D

Pff, Ik haat mensen die wiet smoren, die stank! :mad:

+ wie wil er nu vrolijk en rustig zijn? Ik wil juist actie, spanning en avontuur :D

Terug
Naar boven