Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Het enige dat jij wilt is een derde been in je mond Corleone.

Graag :hornyna:

Ah, in de mond :eek: :kots: :suicide:

Oh jij dacht in de kont.

zo heeft ie ze graag, recht in zijn aarsje

hahah bestaat dit topic nogsteeds. Weer is ff rondneuzen....

:(

Zozo, heb gisterenavond terug naar de Lagoa geweest (beste disco in vlaanderen), en kreeg precies niet genoeg van die Mishu's. Heb er 10 genomen, heb me super gevoeld, maar na iedere week te snoepen ben ik grotendeels enkel opgepept. Ik ga nu maar om de 2 weken meer nemen, hopelijk komt dit bewustzijnsveranderende effect dan terug en ervaar ik terug dat hemelse gevoel :D :nut: :bow: :shake: :haha:

Hehe beste disco in vlaanderen weet ik niet hoor :p Is wel een superkot, ze sluiten daar maar tegen de middag zeker? Vroeger zelf vaak na de middag heb ik gehoord.

Liepen er gisteren POB's rond? Is er echt wel gevaarlijk met die flikken. Toen ik er was werd er een meisje die ik vaag kende opgepakt met 3-4 duizend bollen. Niet echt slim om daarmee in de lagoa rond te lopen natuurlijk...

Je gaat ons toch niet vertellen dat The Oh de beste dicotheek is van vlaanderen? Dat etablisiment is zo groot als mijn kamer...

Opgepakt in de lagoa? ??? Voorlopig toch nog nie :D

Corleone staat nog helemaal strak.

Hij is vast nog aan het trippen

En ik heb een stijve

Leviathan zei:
Die periode is meestal maar van korte duur. Tenzij je het gesmoke kunt beperken tot hooguit eenmaal per week.

Bij dagelijks blowen valt er al gauw niet veel meer te lachen.

Idd, je gaat er niet aan stuk zoals bijvoorbeeld pep, maar bij dagelijks gebruik wordt je er zò passief van dat er gewoon van je verplichtingen veel minder terecht komt.

Ik wil actie actie actie!!! :whip:

Hmm, m'n vriend heeft gisteren 2 pillen genomen rond 1u snachts, en om 1u smiddags had ie nog geen oog dichtgedaan, moehahahahaha :D

Blijkbaar zijn het dan toch standaard gedoseerde, wel erg dat ik nu al aan 10 zit :( , waar gaat de wereld toch naartoe :p

Ik heb vandaag nogmaals bewezen dat XTC dus de spieren niet afbreekt.

Zaterdag heb ik dus 10 Mishu's genomen, met ervoor en erna wel een Whey-shake.

Maandag: One arm row: van 6x 28 kg naar 6x 30 kg

Ik voel me goed :D

Corleoné zei:
Ik heb vandaag nogmaals bewezen dat XTC dus de spieren niet afbreekt.

Zaterdag heb ik dus 10 Mishu's genomen, met ervoor en erna wel een Whey-shake.

Maandag: One arm row: van 6x 28 kg naar 6x 30 kg

Ik voel me goed :D

Dude je lult ongelooflijk uit je nek, tenzij je andere mitsubishi's vreet.

De huidige blauwe mitsu's zijn labgetest op ongeveer 130mg mdma. De mdma die in die smarties zit, is 1 van de zuiverste vormen die sinds jaren is voorgekomen, daarom erg sterke tabletten.

Als jij er 10 van hebt opgekauwd, komt dat neer op +/- 1300mg zuivere mdma.

Ik weeg 95kg en van 2 stuks ga ik zo onwijs hard, dat wil je niet weten.

pfff, ik weet het ook niet meer. Van mij zijn het geen blauwe, maar witte.

Maar ik begrijp het niet, mijn vriend heeft zaterdag voor het eerst 2 zo'n pillen genomen, rond 12.30u, en om 1u smiddags had ie bijna geen oog dichtgedaan. De zondagnamiddag had ie zelfs wat pijn aan z'n buik ???

Misschien zijn ze idd laag gedoseerd, maar ik heb al aan verschillende mensen witte Mishu's gekocht en altijd als ik er 3 neem is da werking na 2u al uitgewerkt, erg triest, want normaal moet dat toch 4-6 uur werken?

Ik heb er 3 genomen om 12u, en rond 2.30u was alles bijna weg, dan heb ik er nog 3 genomen, dan om 5u, 1, om 5u30 nog 2 en dan uiteindelijk om 6u nog 1. ???

Kmoet wel zeggen dat ik eens 3 taubes geslikt heb rond 11u, en dat ik maar rond 5u terug met mijn voeten op aarde stond, maarja, dat was wel in het begin. :rolleyes:

Corleoné, als jij sinds je voor het eerst xtc hebt gehad geen weekend er vanaf kon blijven (1x speed :eyes: ), heb je dus een probleem. Heb je dat niet, krijg je dat wel.
Doe eens normaal man. En nee, ik ben ook niet onschuldig, dat is niemand die je hierin adviseert.

koop eens treffelijke shit, volgens mij is de jouwe 4 jaar overtijd of gemaakt in een cementmolen.

Terug
Naar boven