AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

D. zei:
Corleoné, als jij sinds je voor het eerst xtc hebt gehad geen weekend er vanaf kon blijven (1x speed :eyes: ), heb je dus een probleem. Heb je dat niet, krijg je dat wel.
Doe eens normaal man. En nee, ik ben ook niet onschuldig, dat is niemand die je hierin adviseert.

Idd, hij neemt het in alsof het smarties zijn. het is gewoon teringzooi en je moet het zeker niet zo vaak doen en zeker niet in die hoeveelheid.

Mars zei:
Idd, hij neemt het in alsof het smarties zijn. het is gewoon teringzooi en je moet het zeker niet zo vaak doen en zeker niet in die hoeveelheid.

Smarties, dat is het woord :D

Ja het is idd moeilijk om er vanaf te blijven, maar dit weekend zal ik mezelf toch verplichten clean te blijven :mad:

P.S; maar je moet toch toegeven dat het gevoel hemels is, zeker in den disco! Trouwens, na 2 maand gebruik merk ik eigenlijk nog altijd niets van schade of eender wat ??? Maar idd, het beste is 1 keer om de 3 weken, de andere weken zal ik dan maar een fles whiskey kopen of een pakje Alfavit, want dat is me toch me toch ook maar laag gedoseerd :D

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:

Ja het is idd moeilijk om er vanaf te blijven, maar dit weekend zal ik mezelf toch verplichten clean te blijven :mad:

P.S; maar je moet toch toegeven dat het gevoel hemels is, zeker in den disco! Trouwens, na 2 maand gebruik merk ik eigenlijk nog altijd niets van schade of eender wat ??? Maar idd, het beste is 1 keer om de 3 weken, de andere weken zal ik dan maar een fles whiskey kopen of een pakje Alfavit, want dat is me toch me toch ook maar laag gedoseerd :D
Ik zou bijna zeggen slik/snuif/rook je dood... Maar ach doe het gewoon ff rustig aan ofzo... xtc is leuk, maar je moet het speciaal houden...

Corleoné zei:

Schade is niet per sé merkbaar, oetlul!

Net wat Bart zegt, het is idd hemels maar zolang je het voor af en toe houdt blijft het ook bijzonder en heb je al met 1 a 2 pillen hetzelfde hemelse effect als jij pas bij 10 pillen hebt.

Ok, dat wordt een lul in je kont :hornyna: :D

O ja, heeft iemand hier al eens een paniekaanval gehad? Ik ken er al 2, exclusief mezelf die bij de eerste keren effen angstaanvallen gehad hebben.
Het was dus echt verschrikkelijk, plotseling wordt alles negatief, je hoort stemmen, het hart keert als het ware om in je lijf, en plots, na een minuut is alles weer hemels :p

Paniekaanvallen, spierafbraak, hersenactiviteit-afname, kanker, vliegende t*ring, AIDS, aambeien.

Toffe drug joh, echt te gek gaaf!

Ik krijg de indruk dat je geen idee hebt wat drugs met je lichaam en geest kan doen op lange termijn... maarja mensen moeten eerst op een bek gaan voordat ze inzien waarom mensen dit zeggen.

Idd Corleone, ik denk ook niet dat je serieus massa kan opbouwen als je zo bezig ben met drugs.

Corleone's uitspraken doen me denken aan mezelf toen ik 15-17 was en he-le-maal vol over xtc en speed. Ik dacht aan weinig anders, en ik deed ook weinig anders.

Ik moest dan ook eerst zwaar naar de t*ring gaan voor ik ineens dacht: Nu is het genoeg geweest!

Dat overkomt iedereen die er geen maat mee weet, alleen duurt het vaak een paar jaartjes voor je rock bottom hebt geraakt.

Stats toen:

15-16jr
1.70-1.75 lang
48kg
Bp: 3-4 gr speed/week (toen had je de echte nog, waarvan je na 3 lijnen al op je kop stond)

Stats nu:

26jr
1.78
95kg
Bp: 140kg 1rep (en gelukkig geen 140kg speed :D )

Een pilletje kan nog wel n keer, maar speed is complete troep voor de bb-er, zelfs bij 1 avond per week.

Joh die gast zit gewoon te ouwehoeren man, gelooof er geen drol van dat dit serieus is.

Als het wel serieus is, dit is een enkeltje serotonine syndroom. Met de kans dat zijn serotonine aanmaak daarna flink verstoord is, depressies zullen de dagelijkse gang van zaken i.p.v. dat hemelse gevoel. Dat hij het zogenaamde hemelse gevoel nu al niet meer terug kan brengen na zulk kort gebruik is al tekenend.

Ben zelf ook geen heilige, maar je moet gewoon oppassen met middelen die grote invloed hebben op je neurotransmitters. Als je merkt dat het effect gaat afnemen na herhaald gebruik is het tijd voor een break. Doe je dat niet dan zal je vanzelf afzakken naar lagere niveau's, de sensatie van de eerste keren gebruik zal je toch nooit meer beleven.

Rob G zei:
Joh die gast zit gewoon te ouwehoeren man, gelooof er geen drol van dat dit serieus is.

Ik neem m ook verre van serieus, zelfs iemand die wel op een dergelijke wijze bezig is om zn lichaam om zeep te helpen, zou nog wel eea van onze eigen bevindingen opsteken.

Leviathan zei:
Dude je lult ongelooflijk uit je nek, tenzij je andere mitsubishi's vreet.

De huidige blauwe mitsu's zijn labgetest op ongeveer 130mg mdma. De mdma die in die smarties zit, is 1 van de zuiverste vormen die sinds jaren is voorgekomen, daarom erg sterke tabletten.

Als jij er 10 van hebt opgekauwd, komt dat neer op +/- 1300mg zuivere mdma.

Ik weeg 95kg en van 2 stuks ga ik zo onwijs hard, dat wil je niet weten.

zat ff te lezen... maar wat jij zegt is niet helemaal waar, als jij hard gaat op 2 hoeven andere dat niet te doen. Ik ken ook een persoon die vreet er zo rond de 10 op een avond op, geloofde het ook eerst niet..totdat ik een keer een avondje bij was. Weet niet dat het de mitsu's waren, maar de meeste gingen al hard van 1'tje.

Als je er zoveel neemt ben je gewoon een debiel.
Dat zijn van diezelfde figuren die schuimbekkend aan de kant liggen wachtend op een ambulance.

Vman zei:
zat ff te lezen... maar wat jij zegt is niet helemaal waar, als jij hard gaat op 2 hoeven andere dat niet te doen. Ik ken ook een persoon die vreet er zo rond de 10 op een avond op, geloofde het ook eerst niet..totdat ik een keer een avondje bij was. Weet niet dat het de mitsu's waren, maar de meeste gingen al hard van 1'tje.

Uiteraard heb je op een gegeven moment meer nodig om dezelfde roes te bereiken bij veelvuldig gebruik.

Maar daar komt de toxiciteit van de stof om de hoek kijken. Adviesdosering van mdma is ongeveer 1,5mg per kg lichaamsgewicht.

Alles daarboven is een stuk giftger voor je lichaam. Dus mocht iemand zo;n held zijn om 5 van die blauwe jongens naarbinnen te proppen (+/- 130mg mdma als vrije base).

Dan zit je al aan 650mg mdma base, dan moet je al zo'n 640kg wegen wil dat enigzins verantwoord zijn :D

LD-50 (lethal dose) van mdma voor een mens van 90kg is ongeveer 1800mg, maar dat neemt niet weg dat je erg veel schade aan je lichaam brengt bij regulier gebruik van doseringen boven de 250mg.

Hoe je het ook draait of keerd, het blijft slecht, elke drug heeft wel zijn specifieke slechte kanten, maar buiten de verslechterde mentale en fysieke gezondheid, kost het nog eens een bom geld ook en je bent illegaal bezig.

Ik denk dat jullie eens zullen moeten afzakken naar de lagoa... :rolleyes:

Nee, na 2 maand gebruik en nog steeds vooruit te gaan met BB, kunnen jullie me nu zeker niet meer overtuigen dat XTC de spieren afbreekt bij voldoende inname van eiwitten, water drinken, rustig blijven...

Ik weet heus wel dat elke week teveel is, daarom ook dat ik er deze week zal afblijven.

Trouwens: aids, aambeien, kanker van XTC??? Dit is ook wel het eerste dat ik daar van hoor ???

En nog iets, jullie zijn allemaal zo bezig met die afbraak van hersencellen enz.... vinden jullie dat dan zo belangrijk?

Gewoon doorgaan kerel, knal die serotonine levels lekker omlaag. Niet later zeuren als je zwaar depressief rondloopt.

O ja, en nog iets: als je bijvoorbeeld 3 pillen neemt en het effect is optimaal, dan mag je er gerust nog 5 nemen, kan geen enkel kwaad. Het is maar als je er bijvoorbeeld 5 in één keer neemt en dit boven je portie is dat je een overdosis riskeert.

P.S. ik neem enkel maar bij als het effect zodanig vermindert is dat ik als het ware opeens besef krijg dat alles terug z'n gewone, saaie gang gaat...

Terug
Naar boven