AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

haha die foto, echt zeer herkenbaar, helemaal waus :)

hahaha, volgens mij hakt ie er lekker in :D
@ Santino88: wat denk jij dan? Drugsgebruik is zo oud als de mens zelf. Van een lekkere pil tot en met een heftige benentraining, mensen zijn altijd op zoek naar een kick :D

Jimbo zei:
Ik ook niet, géén alcohol, géén sigaretten géén recreatieve drugs zelfs geen Asperine als ik hoofdpijn heb :D Ook géén behoefte aan.
ik dus ook niet :D maar als ik een erge ziekte krijg mogen ze me alles toedienen.

wahahhaha die foto, zooooooo herkenbaar. heb foto's van mezelf ook ergens in dit topic staan :o .
misschien dit weekend maar is gezellig met me maten snoepen. muziekje aan, beetje vruchtensap, paar goede banken en dan lekker de hele avond ouwehoeren.

Lauw zei:
hahaha, volgens mij hakt ie er lekker in :D
@ Santino88: wat denk jij dan? Drugsgebruik is zo oud als de mens zelf. Van een lekkere pil tot en met een heftige benentraining, mensen zijn altijd op zoek naar een kick :D

Geef mij maar die beentraining :p

@Leviathan, wat een lekker pijpslet is dat :D :D :D

Laatst bewerkt:
Ben toch aardig vaak van de wereld geweest, maar heb er nooit zo verrot bij gelopen als sommige gebruikers op de foto staan. Meestal meer een strakke kop, maar niet zo dat iedereen gelijk ziet dat ik zwaar uit mijn dak ben.

Vond het meestal wel lollig om met vrienden op stap te gaan en dat zij niet eens door hadden dat ik zwaar onder de invloed was van bepaalde middelen.

Binnenkort maar eens vieren dat ik 2 jaar clean ben, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik maar paddothee ga trekken of zo, het is wel genoeg geweest die cleane periode.

Vroeger af en toe een pilletje en een blowtje nu al ongeveer 2 jaar niet meer,Drinken doe ik in het weekend (1 a 2 pilsjes).En Roken ben ik nu sinds april mee gestopt.

EricR zei:
Binnenkort maar eens vieren dat ik 2 jaar clean ben, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik maar paddothee ga trekken of zo, het is wel genoeg geweest die cleane periode.
kom kom, niet van dat benauwde. Scoor effe wat crysthal meth (tip van Rob G :D).

volgens mij verschilt dat van persoon tot persoon zo'n pillenkop. Een vriend van me gebruikt 2 pillen en ziet er dan nog steeds poepie nuchter uit. Terwijl ik altijd een gigantische pillenkop heb. Beetje jammer :eek: :D Op houseparties hetzelfde verhaal, sommige mensen zien er nuchter uit (maar zijn het niet:D), en sommige hebben een enorme pilenkop :D

ennnn.. hoppa 10.000 posts !!

Wat een verreiking van je leven he "Kale"

EricR zei:
Vond het meestal wel lollig om met vrienden op stap te gaan en dat zij niet eens door hadden dat ik zwaar onder de invloed was van bepaalde middelen.

Soms is het heel irritant om je onder de mensen te bevinden, ookal zijn het bekende. Dan krijg je soms indrukken die nuchter ontzichtbaar blijven.

Marky zei:
Soms is het heel irritant om je onder de mensen te bevinden, ookal zijn het bekende. Dan krijg je soms indrukken die nuchter ontzichtbaar blijven.

Wat bedoel je daar juist mee? Dat je hun gezicht en karakter opeens anders ziet ofzo? Dat heb ik al vaak meegemaakt, bij xtc-gebruik, je ziet hun gezicht opeens compleet anders, net of het de eerste keer is dat je hen "echt" ziet.

Marky zei:

Vond het altijd wel fascinerend, misschien soms onnuchterend maar die extra diepte die je krijgt aan visie kan soms wel handig zijn. Luchtballonnen prik je dan nog sneller door.

EricR zei:
Vond het altijd wel fascinerend, misschien soms onnuchterend maar die extra diepte die je krijgt aan visie kan soms wel handig zijn. Luchtballonnen prik je dan nog sneller door.

Alles wat 'gemaakt' is, komt dan ook 'gemaakt' over.

Leviathan zei:
Alles wat 'gemaakt' is, komt dan ook 'gemaakt' over.

Yep, ook al zijn sommige fakedingen best lollig als je uit je bol bent. Je verwonderen dat troep als Coca Cola zo goed verkoopt bijvoorbeeld, ook al kan je nuchter ook wel vaststellen dat het eigenlijk pure zooi is. Onder invloed is het helemaal bocht.

Terug
Naar boven