- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dus ook nietJimbo zei:Ik ook niet, géén alcohol, géén sigaretten géén recreatieve drugs zelfs geen Asperine als ik hoofdpijn hebOok géén behoefte aan.
maar als ik een erge ziekte krijg mogen ze me alles toedienen.Lauw zei:hahaha, volgens mij hakt ie er lekker in
@ Santino88: wat denk jij dan? Drugsgebruik is zo oud als de mens zelf. Van een lekkere pil tot en met een heftige benentraining, mensen zijn altijd op zoek naar een kick![]()

kom kom, niet van dat benauwde. Scoor effe wat crysthal meth (tip van Rob GEricR zei:Binnenkort maar eens vieren dat ik 2 jaar clean ben, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik maar paddothee ga trekken of zo, het is wel genoeg geweest die cleane periode.
).
Op houseparties hetzelfde verhaal, sommige mensen zien er nuchter uit (maar zijn het niet
), en sommige hebben een enorme pilenkop 
Leviathan zei:
EricR zei:Vond het meestal wel lollig om met vrienden op stap te gaan en dat zij niet eens door hadden dat ik zwaar onder de invloed was van bepaalde middelen.
Gefeliciteerd man!KaLe zei:
Marky zei:Soms is het heel irritant om je onder de mensen te bevinden, ookal zijn het bekende. Dan krijg je soms indrukken die nuchter ontzichtbaar blijven.
Marky zei:Soms is het heel irritant om je onder de mensen te bevinden, ookal zijn het bekende. Dan krijg je soms indrukken die nuchter ontzichtbaar blijven.
EricR zei:Vond het altijd wel fascinerend, misschien soms onnuchterend maar die extra diepte die je krijgt aan visie kan soms wel handig zijn. Luchtballonnen prik je dan nog sneller door.
Leviathan zei:Alles wat 'gemaakt' is, komt dan ook 'gemaakt' over.