MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik heb wel een x in 1 korte periode heel veel gebruikt!

Maar nu al zkr weer 2 jr. geleden!

En nu;

ik drink niet
Rook niet
En gebruik geen hard-drugs

Goed zo!

Effen een vraagje: ik kan aan Love-pillen geraken (logo: hartje), kan er mij iemand vertellen of dit goeie zijn of niet? :cool:

Corleoné zei:
Goed zo!

Effen een vraagje: ik kan aan Love-pillen geraken (logo: hartje), kan er mij iemand vertellen of dit goeie zijn of niet? :cool:

even testen en je weet het...

Een logo of stempel of kleurtje zegt niets over de inhoud!
Zo kunnen er pillen in de omloop zijn met dezelfde stempel/logo en grootte/dikte, maar die totaal verschillende inhoud bevatten.
Soms zo verschillend dat niet alleen de dosering MDMA verschilt maar zelfs totaal andere middelen bevat (halucigenen/speed/coffiiene enz)

gewoon laten testen, als je dan toch zonodig wil gebruiken zorg dan dat je weet wat je slikt!

einde preek....

Nooit enige vorm van drugs gebruikt en ook geen behoefte aan. Gebruik zelfs geen sups, het enige wat ik doe is veel eten en een whey-shakeje nemen na het trainen.

Dat testen kan jammergenoeg niet in belgië. Ik zou me eventueel wel zo'n zelftestsetje kunnen aanschaffen. :cool:

Maarja, dan kan ik ze evengoed eens proberen hé, en als ze mij niet aanstaan koop ik er gewoon geen zakken van. :D

Batista zei:
Nooit enige vorm van drugs gebruikt en ook geen behoefte aan. Gebruik zelfs geen sups, het enige wat ik doe is veel eten en een whey-shakeje nemen na het trainen.

Zou je dan niet eens beginnen?

Corleoné zei:
Dat testen kan jammergenoeg niet in belgië. Ik zou me eventueel wel zo'n zelftestsetje kunnen aanschaffen. :cool:

Maarja, dan kan ik ze evengoed eens proberen hé, en als ze mij niet aanstaan koop ik er gewoon geen zakken van. :D

Man die dingen kan je toch ook testen door er een stuk of wat te eten. Als het dan niets blijkt te zijn kun je ook nog altijd over stappen op je speed. Ben je meteen een weekend je van de pillen, hakt het er volgende week nog harder in omdat je het al zo lang niet meer hebt gedaan!

Rob G zei:
Man die dingen kan je toch ook testen door er een stuk of wat te eten. Als het dan niets blijkt te zijn kun je ook nog altijd over stappen op je speed. Ben je meteen een weekend je van de pillen, hakt het er volgende week nog harder in omdat je het al zo lang niet meer hebt gedaan!

Ja dat is wel een voordeel, dat speed totaal anders werkt dan xtc. Als je dus, neem nu 2 weekends speed gebruikt, en erna terug xtc, zal het effect terug veel beter zijn.

Rob G zei:

hehehehe:D

Met jullie sarcastische praat altijd :rolleyes:

Corleoné zei:
Goed zo!

we hadden er 40, slechte hartjes welliswaar. Iedereen die ze gebruikte kreeg maagproblemen/kotste. Dus maar wat dooltjes gevonden en nu zijn ze op :)

nopp maar een vriend van me wel steeds als hij een of andere drugs pilletje pakte was hij de dag erna kots misselijk , k vond het maar sneu voor hem

Kosten van Xtc daarvoor moeit je echt slim zijn:rolleyes:

Corleoné zei:
Goed zo!

Heb ze wel gehad. Maar deze waren helemaal hartvormig, geen stempel!

Per 2 tegelijk werd je van je sokken geblazen!! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Nee dat ben ik niet op de pic, ik ben geen m#therf#ckin ecto)

misslady zei:
ik heb wel een x in 1 korte periode heel veel gebruikt!

Maar nu al zkr weer 2 jr. geleden!

En nu;

ik drink niet
Rook niet
En gebruik geen hard-drugs

Ik vanaf februari dit jr tot 1,5 mnd geleden ook weer aardig van God los geleefd.

Ik heb het wel weer bekeken inmiddels. Met Oud&Nieuw ga ik nog wel n keer los.

Deze avond zal ik dus clean blijven. Heb niet aan speed geraakt :mad: , en XTC zal ik 2 weken niet gebruiken, omdat het effect toch niet meer is wat het was.

Vanavond kies ik dus voor alfavit. Iemand een idee hoeveel ik er zo mag nemen? Ik had gedacht aan een stuk of 10-13. ???

de kleur of de stempel zegt wel veel over de pillen zelf als je en goede supplier hebt.

Tuurlijk zijn er stapels pillen die allemaal hetzelfde lijken.
Maar als je blauwe of witte mitsu's hebt (liefst blauwe) staan die garand voor keihard uit je dak gaan. :) zeggen ze ;)

als je roze harley D's kan krijgen zit je ook wel goed.

younggod zei:
de kleur of de stempel zegt wel veel over de pillen zelf als je en goede supplier hebt.

Tuurlijk zijn er stapels pillen die allemaal hetzelfde lijken.
Maar als je blauwe of witte mitsu's hebt (liefst blauwe) staan die garand voor keihard uit je dak gaan. :) zeggen ze ;)

als je roze harley D's kan krijgen zit je ook wel goed.

Deze paarse tabs schijnen de nieuwe lichting te zijn :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze week krijg ik dr wat binnen. Zal eens ff iemand laten testen.

Corleone........waar ben je? ? ? ? :D

Terug
Naar boven