misslady
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corleoné zei:Goed zo!
Effen een vraagje: ik kan aan Love-pillen geraken (logo: hartje), kan er mij iemand vertellen of dit goeie zijn of niet?![]()
Batista zei:Nooit enige vorm van drugs gebruikt en ook geen behoefte aan. Gebruik zelfs geen sups, het enige wat ik doe is veel eten en een whey-shakeje nemen na het trainen.
Corleoné zei:Dat testen kan jammergenoeg niet in belgië. Ik zou me eventueel wel zo'n zelftestsetje kunnen aanschaffen.![]()
Maarja, dan kan ik ze evengoed eens proberen hé, en als ze mij niet aanstaan koop ik er gewoon geen zakken van.![]()
Batista zei:Nooit enige vorm van drugs gebruikt en ook geen behoefte aan. Gebruik zelfs geen sups, het enige wat ik doe is veel eten en een whey-shakeje nemen na het trainen.

Rob G zei:Man die dingen kan je toch ook testen door er een stuk of wat te eten. Als het dan niets blijkt te zijn kun je ook nog altijd over stappen op je speed. Ben je meteen een weekend je van de pillen, hakt het er volgende week nog harder in omdat je het al zo lang niet meer hebt gedaan!
Rob G zei:Man die dingen kan je toch ook testen door er een stuk of wat te eten. Als het dan niets blijkt te zijn kun je ook nog altijd over stappen op je speed. Ben je meteen een weekend je van de pillen, hakt het er volgende week nog harder in omdat je het al zo lang niet meer hebt gedaan!

Effen een vraagje: ik kan aan Love-pillen geraken (logo: hartje), kan er mij iemand vertellen of dit goeie zijn of niet?![]()

misslady zei:ik heb wel een x in 1 korte periode heel veel gebruikt!
Maar nu al zkr weer 2 jr. geleden!
En nu;
ik drink niet
Rook niet
En gebruik geen hard-drugs
zeggen ze 
younggod zei:de kleur of de stempel zegt wel veel over de pillen zelf als je en goede supplier hebt.
Tuurlijk zijn er stapels pillen die allemaal hetzelfde lijken.
Maar als je blauwe of witte mitsu's hebt (liefst blauwe) staan die garand voor keihard uit je dak gaan.zeggen ze
als je roze harley D's kan krijgen zit je ook wel goed.