Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Die ligt nog in zijn nest:D

Hij ligt ergens in de goot denk ik.

Ben je gek? :D

Gisteren terug deftig uit mijn dak gegaan. 4 love pillen en 2 ??? (heb het logo niet bekeken).

Volgende maand (na 65 pillen in 2 maand), ga ik speed gebruiken. Kan er mij iemand vertellen welk gevoel je dan juist krijgt, en of het beter is dan xtc? Ik ben erg nieuwschierig :p

Corleoné zei:
Ben je gek? :D

Gisteren terug deftig uit mijn dak gegaan. 4 love pillen en 2 ??? (heb het logo niet bekeken).

Volgende maand (na 65 pillen in 2 maand), ga ik speed gebruiken. Kan er mij iemand vertellen welk gevoel je dan juist krijgt, en of het beter is dan xtc? Ik ben erg nieuwschierig :p
Jij hebt vast veel massa gepakt de laatste 2 maanden...

Corleone is een verdwaalde poster. hij weet volgens mij nogeneens dattie op een bodybuilding forum zit.

Haha :D

Nee, het klopt wel da ik zo goed als stilsta, maar dat kan volgens mij evengoed liggen aan het feit dat ik mogelijk op een plateau sta.

Maar ok, voorlopig ben ik tevreden met mijn lichaam, en zolang ik geen spieren verlies zie ik er geen problemen mee. Vanaf januari zal ik dan eens terug wat bulken en "clean" door het leven gaan, terug wat kilo's bij. :p

Is die herbal xtc nix voor jou Corleone? loll

Hey, was corleone ook niet die kerel die 45 vitaminen pillen per dag slikte.

Heeft blijkbaar de smaak goed te pakken gekregen.

Herbal???, ben je nou helemaal :D Zal ik wel eens proberen, maar voorlopig staat lsd, speed en cocaïne op mijn verlanglijstje. Kheb tevens al een gram besteld voor 31 oktober, 15 jaar Lagoa :woot: :rocknana:

Nee, maar kan iemand me vertellen wat je juist voelt van speed, en of het beter is dan xtc?

Ik heb weer eens een heerlijk mdma vrij weekend gehad, heb zaterdag 2 ephedrines genomen en ongeveer 10ml GHB verdeeld over de avond/nacht en ik voelde me prima.

Heerlijk geslapen nadien en gisteren lekker fit en uitgeslapen opgestaan.

Corleoné zei:
Haha :D

Nee, het klopt wel da ik zo goed als stilsta, maar dat kan volgens mij evengoed liggen aan het feit dat ik mogelijk op een plateau sta.

Maar ok, voorlopig ben ik tevreden met mijn lichaam, en zolang ik geen spieren verlies zie ik er geen problemen mee. Vanaf januari zal ik dan eens terug wat bulken en "clean" door het leven gaan, terug wat kilo's bij. :p

aiai het zal wel een plateau zijn waar je op zit, breng wat variatie in je reps en verhoog je dosis mdma pilletjes met zo'n 75%, dat zal je wel verder helpen

veel succes,:thumb:

Snuif eens wat creatine of zo, als je toch bezig bent.

Corleoné zei:
Nee, maar kan iemand me vertellen wat je juist voelt van speed, en of het beter is dan xtc?

Ik zal speciaal voor jou wat crystal meth regelen, ik denk dat je daar beter van uit je plaat gaat als van het zwakkere broertje - amphetamine sulphaat. ;)

Laat me na gebruik wel ff weten of het wat is, wellicht dat ik mezelf ook ooit nog weer n keer de goot in wil helpen:cool:

Leviathan zei:
Ik zal speciaal voor jou wat crystal meth regelen, ik denk dat je daar beter van uit je plaat gaat als van het zwakkere broertje - amphetamine sulphaat. ;)

Laat me na gebruik wel ff weten of het wat is, wellicht dat ik mezelf ook ooit nog weer n keer de goot in wil helpen:cool:

Bedankt kerel :D

Nee, maar op internet vindt ik telkens hetzelfde: je voelt je vrolijk, energiek en zelfverzekerd, maar is het gevoel van speed nu beter of minder goed dan van xtc, en wat voel je juist? Kan je nog normaal functioneren zonder dat andere mensen het door hebben?

Ja man, je kan het gewoon op je werk gebruiken! :D

Corleoné zei:
Bedankt kerel :D

Nee, maar op internet vindt ik telkens hetzelfde: je voelt je vrolijk, energiek en zelfverzekerd, maar is het gevoel van speed nu beter of minder goed dan van xtc, en wat voel je juist? Kan je nog normaal functioneren zonder dat andere mensen het door hebben?

Ja hoor, je wordt alleen zo nerveus en rusteloos als de pest, en dat valt bij je omgeving vast niet op! :D

Als je genoeg naarbinnen werkt krijg je ook pupillen als basketballen, en zo'n blik ziet er alles behalve nuchter uit ;)

Ben een doorgewinterde speedjunk geweest, spul is rotzooi eerste klas.

:D je kunt er goed op trainen....!!

je kunt er idd goed op trainen, ik vind het persoonlijk beter dan xtc, ik ben wel moe de volgende dag maar ben ik word niet depressief zoals bij xtc.

Leviathan zei:
Deze paarse tabs schijnen de nieuwe lichting te zijn :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze week krijg ik dr wat binnen. Zal eens ff iemand laten testen.

Corleone........waar ben je? ? ? ? :D

Toevallig, deze heb ik vorige week eentje van genomen. Was voor mij de eerste keer dat ik een pilletje heb gegeten. Maar dit spul is werkelijk super lekker. Lekker veel energie en je wordt nog eens super geil ook.

Terug
Naar boven