Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Leviathan zei:
Ja hoor, je wordt alleen zo nerveus en rusteloos als de pest, en dat valt bij je omgeving vast niet op! :D

Als je genoeg naarbinnen werkt krijg je ook pupillen als basketballen, en zo'n blik ziet er alles behalve nuchter uit ;)

Ben een doorgewinterde speedjunk geweest, spul is rotzooi eerste klas.

Maar als je het nu 1maal om de 2 weken gebruikt? Is het gevoel beter dan xtc of niet? Rusteloos en nerveus, maar er moeten toch ook goede kanten zijn, anders zouden mensen het niet nemen toch? ???

Ben je nog zelfzekerder dan van xtc? en kan je nog beter dansen?...

Remco - 1977 zei:
Toevallig, deze heb ik vorige week eentje van genomen. Was voor mij de eerste keer dat ik een pilletje heb gegeten. Maar dit spul is werkelijk super lekker. Lekker veel energie en je wordt nog eens super geil ook.

Sow volgens mij zit in die nieuwe lichting wat Crystal Meth of zo :D

:beerbang:

Remco - 1977 zei:
Toevallig, deze heb ik vorige week eentje van genomen. Was voor mij de eerste keer dat ik een pilletje heb gegeten. Maar dit spul is werkelijk super lekker. Lekker veel energie en je wordt nog eens super geil ook.

Dit zijn superzuivere pillen. Mdma is nooit gezond, maar als je wat slikt, kun je beter zorgen dat je zuivere zooi slikt.

Ik heb ze vanavond opgehaald, weet niet of ik er op korte termijn 1 probeer.

De komende maanden ff weer op de gezonde tour en weer n paar kg massa pakken.

Maar ik heb al genoeg van die blauwe gevreten, en deze komen van hetzelfde lab, dus verschil in werking zal er niet inzitten.

wel een vet toetsenbord...

Had toevallig van 't weekend wat speed op, onbewust omdat 't in een pil zat waarvan ik vermoede dat 't MDMA was. Maar wat een kkzooi!

Het staat precies haaks op MDMA, heb van nature geen agressieve aard, maar als je loopt ben je gewoon gejaagd en als mensen voor je in de weg lopen raakt je makkelijk geirriteerd. Verder krijg je harde prikkels door en wordt je opjezelf en gesloten.

In plaats van een zacht warm koud gevoel, krijg je zo'n golf van een agressieve lading. Je voelt je inderdaad de man in de zin van dat niemand ruzie met je moet zoeken.

Heb tot Vandaag niet goed kunnen eten, en het down-gevoel erna is gewoon tè naar. Het vreet massa op.

Ik vindt 't geen party drugs, meer iets voor een losgeslagen Hell's Angel.

Leviathan zei:
Ja hoor, je wordt alleen zo nerveus en rusteloos als de pest, en dat valt bij je omgeving vast niet op! :D
Als je genoeg naarbinnen werkt krijg je ook pupillen als basketballen, en zo'n blik ziet er alles behalve nuchter uit ;)
Ben een doorgewinterde speedjunk geweest, spul is rotzooi eerste klas.

Spul is idd grootste troep die er is. Weet nog goed dat ik 3 jaar geleden ofzo nog een redelijke junk was:P Toen heb ik voor de eerste keer ongelogen 10 dikke lijken en 6 pillen genomen. Nou ik kan je vertellen dat ik d8 dat ik er dood bij bleef, dwaalde de hele tijd af en wist niet meer hoe ik het had. Heb toen ook nog mn net niewe nokia van de flat afgegooid! Dit was tevens de laatste keer dat ik speed heb gebruikt. En hoe wazig ik 3 dagen erna nog was. Ik had nog steeds stuiptrekkingen van hier tot Tokio en d8 dat ik nooit meer ''normaal'';) zou worden. Gelukkig voelde ik me een week later weer helemaal toppie.

50 Dollar zei:
Spul is idd grootste troep die er is. Weet nog goed dat ik 3 jaar geleden ofzo nog een redelijke junk was:P Toen heb ik voor de eerste keer ongelogen 10 dikke lijken en 6 pillen genomen.

:eek:

Jij bent ziek!!

:D

Ik hoor telkens dat coke veel beter is dan speed. Kan iemand me vertellen welk gevoel/ervaringen je met coke hebt gehad?

O ja, ik ben ook van plan om tijdens de vakantie eens LSD te proberen. Een aanrader of niet? :D

Corleoné zei:
Ik hoor telkens dat coke veel beter is dan speed. Kan iemand me vertellen welk gevoel/ervaringen je met coke hebt gehad?
O ja, ik ben ook van plan om tijdens de vakantie eens LSD te proberen. Een aanrader of niet? :D
Jij lijkt me iemand die anabolen nodig heeft. Face it, het is niet voeding, training, rust, genetica, toewijding or whatsover.
Het zijn de roids, die je een man maken. Een spuit in je reet, instant mannelijkheid. Grijp die kans, "corleoné", je lichaam schrééúwt erom!!

Ik ben afgelopen weekend weer eens uit me bol gegaan op awakenings!:D

198089.jpg

ik ben die 'kale' zeg maar.:banana:

Je hebt een verschrikkelijk saai leven zeg als je ALLES laat voor bodybuilding imo.

Marky zei:
Had toevallig van 't weekend wat speed op, onbewust omdat 't in een pil zat waarvan ik vermoede dat 't MDMA was. Maar wat een kkzooi!
Het staat precies haaks op MDMA, heb van nature geen agressieve aard, maar als je loopt ben je gewoon gejaagd en als mensen voor je in de weg lopen raakt je makkelijk geirriteerd. Verder krijg je harde prikkels door en wordt je opjezelf en gesloten.
In plaats van een zacht warm koud gevoel, krijg je zo'n golf van een agressieve lading. Je voelt je inderdaad de man in de zin van dat niemand ruzie met je moet zoeken.
Heb tot Vandaag niet goed kunnen eten, en het down-gevoel erna is gewoon tè naar. Het vreet massa op.
Ik vindt 't geen party drugs, meer iets voor een losgeslagen Hell's Angel.

Wat raar.De keren dat ik pep heb gebruikt werd ik wel helemaal hyper maar ook supervrolijk.:) Ik vind dan alles leuk als is het veters strikken of weet ik veel.

De roids zijn besteld ;)

O ja, ik ben ook van plan om tijdens de vakantie eens LSD te proberen. Een aanrader of niet? :D[/QUOTE]

probeer dat dan 1 keer en blijf er daarna af. een aanrader...... gek!!!!!

Corleoné zei:
Herbal???, ben je nou helemaal :D Zal ik wel eens proberen, maar voorlopig staat lsd, speed en cocaïne op mijn verlanglijstje. Kheb tevens al een gram besteld voor 31 oktober, 15 jaar Lagoa :woot: :rocknana:
Nee, maar kan iemand me vertellen wat je juist voelt van speed, en of het beter is dan xtc?

Als je in de lagoa iemand kent die lsd verkoopt geef me eens een pm'tje?

Ken je trouwens het meisje die door de POB's is opgepakt anderhalve maand geleden toen ik er was? Werd opgepakt met een 3000tal pillen naar het schijndt (moet je ws met een korrel zout nemen maar kom)
Men companie was dat weekend ook bijna opgepakt door de POB's moest ie niet bescherd zijn (werd weggeduuwd vlak voordat ie verkocht)

calibre zei:
Als je in de lagoa iemand kent die lsd verkoopt geef me eens een pm'tje?
Ken je trouwens het meisje die door de POB's is opgepakt anderhalve maand geleden toen ik er was? Werd opgepakt met een 3000tal pillen naar het schijndt (moet je ws met een korrel zout nemen maar kom)
Men companie was dat weekend ook bijna opgepakt door de POB's moest ie niet bescherd zijn (werd weggeduuwd vlak voordat ie verkocht)

Deze week terug iemand die zijn zakken moest legen op de gang tussen het boven- en benedenverdiep :eek:, dan maar snel teruggekeerd :p Had wel effen schrik hoor :D

Ja ik heb daar iets van gehoord, een kennis die mijn speed ging regelen had aan dat meisje wss mijn speed besteld. Nu heb ik gelukkig een andere dealer gevonden :D

Corleoné zei:

Coke is minder schadelijk als speed omdat je na een paar lijntjes tenminste nog kunt slapen. Maar qua werking stelt het niet veel voor.

In de tijd dat ik veel speed gebruikte, voelde ik van coke he-le-maal niks, omdat speed gewoon veel sterker en veel langer werkt.

Coke vindt ik persoonlijk relaxter, paar bacootjes erbij dan voel ik me prima (ook omdat ik in mn achterhoofd heb, dat ik erna gewoon kan slapen)

LSD is wel lachen, erg apart. Maar je moet 100% goed in je vel zitten, anders kun je dr mentaal een goeie klap van krijgen.

Leviathan zei:
Coke is minder schadelijk als speed omdat je na een paar lijntjes tenminste nog kunt slapen. Maar qua werking stelt het niet veel voor.
In de tijd dat ik veel speed gebruikte, voelde ik van coke he-le-maal niks, omdat speed gewoon veel sterker en veel langer werkt.
Coke vindt ik persoonlijk relaxter, paar bacootjes erbij dan voel ik me prima (ook omdat ik in mn achterhoofd heb, dat ik erna gewoon kan slapen)
LSD is wel lachen, erg apart. Maar je moet 100% goed in je vel zitten, anders kun je dr mentaal een goeie klap van krijgen.

Ok, bedankt :D , Maar denk je van speed ook dat je de hele wereld aankan? sterker dan van Coke en XTC?

O ja, is 12 euro veel voor een gram speed? (of mag ik dat hier niet vragen haha)

Terug
Naar boven