XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Als je nou echt het ventje wilt zijn Corleone, dan ga je aan de PCP. Beetje speed er bij en je staat binnenkort op straat te vechten met tien zwaantjes.

Leviathan zei:
Coke is minder schadelijk als speed omdat je na een paar lijntjes tenminste nog kunt slapen. Maar qua werking stelt het niet veel voor.
In de tijd dat ik veel speed gebruikte, voelde ik van coke he-le-maal niks, omdat speed gewoon veel sterker en veel langer werkt.
Coke vindt ik persoonlijk relaxter, paar bacootjes erbij dan voel ik me prima (ook omdat ik in mn achterhoofd heb, dat ik erna gewoon kan slapen)
LSD is wel lachen, erg apart. Maar je moet 100% goed in je vel zitten, anders kun je dr mentaal een goeie klap van krijgen.

Ik heb een jaar of vijf geleden een keer twee dikke lijnen coke tot mij genomen. Ik moet zeggen dat die blauwe pillen vele malen heftiger zijn, dan coke, ook al heb ik dit beide een keer ervaren. Het kan mij ook goed voorstellen dat mensen hier verslaafd aan raken, omdat het een gevoel geeft alsof je een god bent.

Aan AngelDust ben ik niet :p :D Dan nog liever Heroïne :cool:

Corleoné zei:
O ja, is 12 euro veel voor een gram speed? (of mag ik dat hier niet vragen haha)

Het is hier geen Partyflock he kerel :rolleyes:

Maak daar ff een accountje aan (www.partyflock.nl)

Daar kun je met al je vragen over drugs en evt de gangbare prijzen terecht.

:thumbs:

Ff offtopic:

Phencyclidine zou ik nog wel eens willen proberen. Het is qua chemische structuur nauw verwant aan ketamine, en daar heb ik grappige ervaringen mee gehad.

asperientje tegen de hoofdpijn na een kater.

Corleoné zei:
Ok, bedankt :D , Maar denk je van speed ook dat je de hele wereld aankan? sterker dan van Coke en XTC?
O ja, is 12 euro veel voor een gram speed? (of mag ik dat hier niet vragen haha)
Ik zou het er niet voor betalen, ook niet voor die pasta achtige chapzooi...

bartp zei:
Ik zou het er niet voor betalen, ook niet voor die pasta achtige chapzooi...

Pfff....idd. Als je dan de ouwe appeltjesspeed nog kunt krijgen, daar wil ik zelfs nog wel een lijntje van voor old times sake.

Die rommel van tegenwoordig snuif je 1-2 gram van op en ben je nog niet leip.

Iemand wel eens DMT gehad?:D

TonyYeyo zei:

Ja, ik heb ooit Yopo gesnoven. Dat is een soort boombast dat DMT bevat dat ook door de indianen wordt gebruikt.

Ik ben van plan om op zeer korte termijn DMT-freebase te gaan bereiden.

Dat is de rookbare variant dat vele keren heftiger moet werken.

DMT lijkt me een erg interresante drugs. Maar het is volgens mij erg moeilijk te krijgen. Lijkt me wel een toffe trip, en lekker kort en je bent daarna weer helemaal nuchter. Dat heb ik me iig laten vertellen.

speciaal voor corleone;)
[Link niet meer beschikbaar]

Rob G zei:
DMT lijkt me een erg interresante drugs. Maar het is volgens mij erg moeilijk te krijgen. Lijkt me wel een toffe trip, en lekker kort en je bent daarna weer helemaal nuchter. Dat heb ik me iig laten vertellen.

Ik kan wel freebase DMT of DMT extract gaan bereiden voor de liefhebber. ;)

Zulke dingen vindt ik erg leuk om te doen.

Ketamine is de MAX, salvia is ook grof en coke is voor op uit te gaan.
Maar nooit tijdens kuur, dan blijf ik liever thuis...

grtz

Ik begin me een beetje te irriteren aan het onvolwassen geblaat van corleone en vraag me af wat hij op een BB-site doet.
Ik ben zeker geen heilige, en heb veel geexpirimenteerd vroeger, maar het onzinnige gelul in de ruimte en het volslagen onvolwassen gedrag hier begint me te irriteren.
Dit topic is gestart met de titel:"wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?", maar ik krijg de indruk dat hier in ieder geval één persoon niets met onze sport van doen heeft.:suicide: en dat dit individu lekker destructief bezig is.
Ik hoop dat niemand dit voorbeeld op wil volgen.

:no:
2hard2die verlaat een beetje teleurgesteld dit topic.

2hard2die zei:
Ik begin me een beetje te irriteren aan het onvolwassen geblaat van corleone en vraag me af wat hij op een BB-site doet.
Ik ben zeker geen heilige, en heb veel geexpirimenteerd vroeger, maar het onzinnige gelul in de ruimte en het volslagen onvolwassen gedrag hier begint me te irriteren.
Dit topic is gestart met de titel:"wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?", maar ik krijg de indruk dat hier in ieder geval één persoon niets met onze sport van doen heeft.:suicide: en dat dit individu lekker destructief bezig is.

Effen ter verduidelijking: de week is om te trainen en te studeren, en het weekend is om plezier te maken. Ik ben niet zo iemand die dag en nacht met bodybuilding bezig, en zelfs aanstoot neemt aan een pint of portie frieten, om nog niet te spreken over snoep en snelheid... IK ga 5 dagen per week gaan trainen met een splitschema en ga nog altijd vooruit. Ga binnenkort trouwens wat pics maken!

En ik hoop dat iedereen mijn voorbeeld opvolgt! Als je verstandig met drugs kunt omgaan kan je leven er zoveel rijker door worden. Ik ben trouwens voor een volledige legalisatie van drugs! In die 3 maanden dat ik gebruik heb ik me nog nooit zo goe gevoeld.

Ik ben nu juist 10 minuten geleden achter mijn gram speed geweest. Het zit in zo'n plastiek zakje, en er zit zo'n geelachtig korrelig (redelijk dik) poeder in. Ik had echter wel verwacht dat het meer ging zijn, maarja, 30 gram eiwitpoeder delen door 30, en er blijft ook niet zoveel meer over hé :D

at 2hard2die: heb jij nu een tekort aan serotonine :D:D:D:D

Laatst bewerkt:
Ik ben het in grote lijnen wel met 2hard2die eens.

Dit is een BB forum, en BBers zijn toegewijd met hun lichaam en spieropbouw bezig.

Dat wil niet zeggen dat je een monnik hoeft te worden. Er zijn dr zat hier die geregeld een glaasje drinken,blowtje roken etc.

Ik ook. Ik ga vanavond ook nog ff lekker de hort op, ik drink dan een paar glaasjes en zal waarschijnlijk ook nog wel een kwart of halve van die nieuwe paarse snoepies proberen.

Gewoon om ff lekker in de roes te komen, niet hard gaan want daar leent de tent zich niet voor waar ik naartoe ga.

Morgen sta ik weer op en ga weer even toegewijd met mn sport bezig als anders, en ik zal dan ook niet weer alcohol drinken of mdma nemen als mss volgende maand n keer.

After all blijf ik ondanks een geweldige avond de volgende dag toch wel weer een beetje het spijtgevoel houden dat ik mn lichaam de avond/nacht ervoor in katabole toestand heb gebracht.

Je lichaam 1 dag per week in katabole toestand brengen gaat toch helemaal niet op tegen een ganse week hard trainen? ??? 6 dagen zit mijn lichaam in anabole toestand, dan vind ik dat 1 dag per week je even te laten gaan, helemaal niet erg is. Eigenlijk heb ik nooit schuldgevoelens, want na een stevig weekend kan ik er weer helemaal tegen aan.

Ik ben toegewijd aan m'n lichaam, maar niet zo toegewijd dat ik depressief en feestloos door het leven wil gaan. Hiet is natuurlijk wel zo dat een goede training je een goed gevoel bezorgt, maar dat kan natuurlijk helemaal niet op tegen je weet wel hé :p

Ik zal dit weekend niets gebruiken (sinds 3 maanden elke week), ik ben eens benieuwd of ik meer vooruitgang zal boeken dan anders :)

Heb gisteren niets genomen, hoewel ik toch in het bezit was van speed. Ik ben trots op mezelf :cool: :D Eigenlijk voel ik me niet anders dan de keren dat ik wel gebruik, dus ik stel me nog altijd vraag: waarom dan stoppen? Ben eens benieuwd hoe de trainingen zullen verlopen :p , en hoe ik me zal voelen in de loop van de week. :p Ik hoop eigenlijk dat het geen verschil zal maken, doet het dat toch, dan zal ik mijn gebruik beperken tot 1maal om de 2/3 weken.

Dit moest ik even kwijt, ik ben dus allesbehalve verslaafd :D whiiiiiiiiiiiiii

2hard2die zei:

Leviathan zei:
Ik ben het in grote lijnen wel met 2hard2die eens.
Dit is een BB forum, en BBers zijn toegewijd met hun lichaam en spieropbouw bezig.
Dat wil niet zeggen dat je een monnik hoeft te worden. Er zijn dr zat hier die geregeld een glaasje drinken,blowtje roken etc.
Ik ook. Ik ga vanavond ook nog ff lekker de hort op, ik drink dan een paar glaasjes en zal waarschijnlijk ook nog wel een kwart of halve van die nieuwe paarse snoepies proberen.
Gewoon om ff lekker in de roes te komen, niet hard gaan want daar leent de tent zich niet voor waar ik naartoe ga.
Morgen sta ik weer op en ga weer even toegewijd met mn sport bezig als anders, en ik zal dan ook niet weer alcohol drinken of mdma nemen als mss volgende maand n keer.
After all blijf ik ondanks een geweldige avond de volgende dag toch wel weer een beetje het spijtgevoel houden dat ik mn lichaam de avond/nacht ervoor in katabole toestand heb gebracht.
100 % eens

Terug
Naar boven