- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Coke is minder schadelijk als speed omdat je na een paar lijntjes tenminste nog kunt slapen. Maar qua werking stelt het niet veel voor.
In de tijd dat ik veel speed gebruikte, voelde ik van coke he-le-maal niks, omdat speed gewoon veel sterker en veel langer werkt.
Coke vindt ik persoonlijk relaxter, paar bacootjes erbij dan voel ik me prima (ook omdat ik in mn achterhoofd heb, dat ik erna gewoon kan slapen)
LSD is wel lachen, erg apart. Maar je moet 100% goed in je vel zitten, anders kun je dr mentaal een goeie klap van krijgen.
Corleoné zei:O ja, is 12 euro veel voor een gram speed? (of mag ik dat hier niet vragen haha)
Ik zou het er niet voor betalen, ook niet voor die pasta achtige chapzooi...Corleoné zei:Ok, bedankt, Maar denk je van speed ook dat je de hele wereld aankan? sterker dan van Coke en XTC?
O ja, is 12 euro veel voor een gram speed? (of mag ik dat hier niet vragen haha)
bartp zei:Ik zou het er niet voor betalen, ook niet voor die pasta achtige chapzooi...
TonyYeyo zei:
Rob G zei:DMT lijkt me een erg interresante drugs. Maar het is volgens mij erg moeilijk te krijgen. Lijkt me wel een toffe trip, en lekker kort en je bent daarna weer helemaal nuchter. Dat heb ik me iig laten vertellen.
en dat dit individu lekker destructief bezig is.
2hard2die zei:Ik begin me een beetje te irriteren aan het onvolwassen geblaat van corleone en vraag me af wat hij op een BB-site doet.
Ik ben zeker geen heilige, en heb veel geexpirimenteerd vroeger, maar het onzinnige gelul in de ruimte en het volslagen onvolwassen gedrag hier begint me te irriteren.
Dit topic is gestart met de titel:"wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?", maar ik krijg de indruk dat hier in ieder geval één persoon niets met onze sport van doen heeft.en dat dit individu lekker destructief bezig is.
Ik hoop dat niemand dit voorbeeld op wil volgen.
2hard2die verlaat een beetje teleurgesteld dit topic.

6 dagen zit mijn lichaam in anabole toestand, dan vind ik dat 1 dag per week je even te laten gaan, helemaal niet erg is. Eigenlijk heb ik nooit schuldgevoelens, want na een stevig weekend kan ik er weer helemaal tegen aan. 

Corleoné zei:Ik zal dit weekend niets gebruiken (sinds 3 maanden elke week), ik ben eens benieuwd of ik meer vooruitgang zal boeken dan anders![]()

Eigenlijk voel ik me niet anders dan de keren dat ik wel gebruik, dus ik stel me nog altijd vraag: waarom dan stoppen? Ben eens benieuwd hoe de trainingen zullen verlopen
, en hoe ik me zal voelen in de loop van de week.
Ik hoop eigenlijk dat het geen verschil zal maken, doet het dat toch, dan zal ik mijn gebruik beperken tot 1maal om de 2/3 weken.
whiiiiiiiiiiiiii2hard2die zei:Ik begin me een beetje te irriteren aan het onvolwassen geblaat van corleone en vraag me af wat hij op een BB-site doet.
Ik ben zeker geen heilige, en heb veel geexpirimenteerd vroeger, maar het onzinnige gelul in de ruimte en het volslagen onvolwassen gedrag hier begint me te irriteren.
Dit topic is gestart met de titel:"wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?", maar ik krijg de indruk dat hier in ieder geval één persoon niets met onze sport van doen heeft.en dat dit individu lekker destructief bezig is.
Ik hoop dat niemand dit voorbeeld op wil volgen.
2hard2die verlaat een beetje teleurgesteld dit topic.
100 % eensLeviathan zei:Ik ben het in grote lijnen wel met 2hard2die eens.
Dit is een BB forum, en BBers zijn toegewijd met hun lichaam en spieropbouw bezig.
Dat wil niet zeggen dat je een monnik hoeft te worden. Er zijn dr zat hier die geregeld een glaasje drinken,blowtje roken etc.
Ik ook. Ik ga vanavond ook nog ff lekker de hort op, ik drink dan een paar glaasjes en zal waarschijnlijk ook nog wel een kwart of halve van die nieuwe paarse snoepies proberen.
Gewoon om ff lekker in de roes te komen, niet hard gaan want daar leent de tent zich niet voor waar ik naartoe ga.
Morgen sta ik weer op en ga weer even toegewijd met mn sport bezig als anders, en ik zal dan ook niet weer alcohol drinken of mdma nemen als mss volgende maand n keer.
After all blijf ik ondanks een geweldige avond de volgende dag toch wel weer een beetje het spijtgevoel houden dat ik mn lichaam de avond/nacht ervoor in katabole toestand heb gebracht.