AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:coffeepc: :no: Ik denk dat veel bodybuilders té veel bezig zijn met hun lichaam, en er dingen voor gaan laten, waar mensen die geen behoefte hebben aan een gespierd lichaam normaal vinden. Ik heb ook nog een tijd gehad, waar ik, als ik een dag niet had getraind me slecht voelde, en ik denk dat deze vorm van "verslaving" veel ongezonder is, dan elke week wat te gebruiken.

Bodybuilding is niet gezonder dan 1 keer per week te gebruiken. Elke dag je lichaam stressen, teveel eiwitten, overgewicht in de vorm van spieren, geestelijke obsessies (narcisme)....

Ik ben iemand die graag een gespierd lichaam heeft, maar ook graag elke week gebruik, voorlopig kan ik beide perfect combineren, en heb ik geen voorkeur voor beide ongezonde geestelijke/ en lichamelijke oppeppers

Gedeeltelijk kan ik je een punt geven, maargoed iedere week gebruiken is wel gezond wil je zeggen? Ik denk vooral dat mentaal bbing niet echt gezond is, het is maar hoe je er mee omgaat.

Precies, als je het elke week doet is toch vrij zielig en lijkt me dan juist op den duur niet iets bijzonders meer (buiten dat het ook nog is slecht is). het is toch veel gaver om naar zoiets uit te kijken weken van te voren :p

Rob G zei:
DMT lijkt me een erg interresante drugs. Maar het is volgens mij erg moeilijk te krijgen. Lijkt me wel een toffe trip, en lekker kort en je bent daarna weer helemaal nuchter. Dat heb ik me iig laten vertellen.
DMT kan je gewoon bestellen bij azarius een online-smartshop.
Er gaat wel wat werk inzitten om het te bereiden maar dan heb je wel wat!
http://www.azarius.nl/cat_ayahuasca.html

Ik ben saai; Ik drink niet, rook niet, en doe niet aan drugs. En dat is al mijn hele leven zo. Roken en blowen heb ik wel eens geprobeerd, maar daar vond ik niks aan. Bovendien is het vies en kost het te veel geld. Sommige alcoholische drankjes vind ik wel lekker, maar ik drink ze bewust niet. Ik weet van mezelf dat ik na 3 a 4 drankjes al niet meer voor rede vatbaar ben. :o

Sneeuwvlokje zei:
Ik ben saai; Ik drink niet, rook niet, en doe niet aan drugs. En dat is al mijn hele leven zo. Roken en blowen heb ik wel eens geprobeerd, maar daar vond ik niks aan. Bovendien is het vies en kost het te veel geld. Sommige alcoholische drankjes vind ik wel lekker, maar ik drink ze bewust niet. Ik weet van mezelf dat ik na 3 a 4 drankjes al niet meer voor rede vatbaar ben. :o

Mooi wanneer gaan we stappen?!!:p :D

Haha, ja, ik ben die bodybuilder/travestiet :D

Effen een vraagje, de speed die ik hier gekregen heb is geelachtig en niet echt korrelig (vers van bij de dealer), hoe kan ik die het beste droog krijgen? En nog iets, ik ben echt geschrokken van hoe weinig één gram wel niet is, je hebt misschien hooguit genoeg om 2 lijntjes te leggen van 4 centimeter ???

Nog iets dat ik graag zou weten: is speed veel spierafbrekender dan XTC?

corleone hoe serieus ben jij bezig met bb dude:eek:
klas gister een oude topic van je dat je 44 pillen slikte per dag:D :D
en dan 4 boterhammen eten.. en maar slikken en snuive..

haha moet je zelf weten bro, maar ik zal tog nog es x gaan nadenken of dit wel de meest geschikte sport je is..

Leviathan zei:
Ghehehehe....hoor er idd veel vage dingen over.

In Brazilie geven ze het zelfs aan kinderen, 1 of andere vage religeuze sekte. Spul zou een zeer natuurlijke trip geven, weinig na effecten ook.

Wie heeft er wel eens DXM (darolan capsules bij vastzittende hoest :D)
geprobeerd? Ik heb ooit eens zo'n heel stripje capsules opgevreten. Dat was een bizarre ervaring. Ik was bij vrienden op bezoek en die wisten van niks (nogal burgelijk enzo), ik dacht de hele avond dat ik een soort alien was en ik had last van oncontroleerbare spiersamentrekkingen in mijn armen en benen :eek: Volgen mij hadden ze wel een vermoeden dat ik niet helemaal nuchter was. Een goede vriend van wist wel wat ik genomen had en die kon zijn lach amper inhouden.:rolleyes: :D

DXM gebruikt, inderdaad zeer vaag. Ze noemen het ook wel Robo, je hebt inderdaad het gevoel dat je een robot bent. Stond op een gegeven moment een wokpan schoon te maken, geloof dat ik een kwartier een circkel heb staan draaien over het oppervlak.

Haha dat is wel dik.

DXM heb ik ook eens gebruikt.

Vaag spul. 10 van die capsules opengemaakt en ingenomen. Duurde minstens 1,5 uur voor het begon te werken, maar toen knalde het er ook gigantisch hard in.

Vondt het niet erg fijn overigens.

Terug
Naar boven