Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Mr big heeft nog niet door dat sneeuwvlokje een man is.

EricR zei:
In Brazilie geven ze het zelfs aan kinderen, 1 of andere vage religeuze sekte. Spul zou een zeer natuurlijke trip geven, weinig na effecten ook.

Het is zeker aan te raden! Mijn eerste keer ayahuasca (4 jaar terug) heb ik in Amsterdam gedaan. Dat was met een sjamaan erbij die uit Zuid-Amerika overgevlogen was en zijn dochter die wel nederlands sprak! Het hele huis was ingericht om te trippen. Het begin van de trip was op rituele wijze en daarna mochten we onze gang gaan!

Nou de eerste 1,5 uur heb ik geweten! Heb aan een stuk door lopen kotsen en voelde me toch beroerd! Ik blowde toen nog elke dag en veel ook! De dochter van de sjamaan vertelde me dat mijn lichaam en geest zich nu aan het reinigen was en dat ik daarom alles eruit gooide! Toen ik me eindelijk beter begon te voelen wist ik niet wat ik mee maakte! Echt geweldig!

De dagen erna voelde ik me als herboren! Voor mijn ayahuasca ervaring heb ik ontelbare pogingen gedaan om te stoppen met blowen! Na mijn ervaring heb ik nooit meer een joint aangeraakt!

Echt voor iedereen een aanrader! En het is zo goed als niet schadelijk voor het lichaam en is niet katabool :D

Is XTC zo spierafbrekend dan? Ik doe er niet aan maargoed... Vraag me het me toch af. En hoe wou je je voeding op pijl houden als je op een feestje rondloopt te space. :p

smokey juul zei:
Is XTC zo spierafbrekend dan? Ik doe er niet aan maargoed... Vraag me het me toch af. En hoe wou je je voeding op pijl houden als je op een feestje rondloopt te space. :p
Broodjes beenham!! :burger:

best hardcore, als je strak van de XTC een broodje beenham naar binnen werkt.:D

Lauw zei:
best hardcore, als je strak van de XTC een broodje beenham naar binnen werkt.:D
Ik heb ooit iemand met zijn pillenhoofd 2 witte boterhammen met trekdrop uit de magnetron zien eten, dus denk dat zo'n broodje beenham wel mee valt... :D

haha een nieuwe vrouw op het forum staat meteen gelijk aan een paar romeo's die hun slag proberen te slaan :D

Sneeuwvlokje zei:
Sneeuwvlokje is geen man. Ik denk ik zeg 't maar even... :p

Tja ik wil je graag geloven, maar ja ik ken Mighty een beetje en als je werkelijk iets met hem gehad hebt zegt dat gelijk genoeg over jou..............................;) :D

bartp zei:
Ik heb ooit iemand met zijn pillenhoofd 2 witte boterhammen met trekdrop uit de magnetron zien eten, dus denk dat zo'n broodje beenham wel mee valt... :D

hahahah tja heb ooit een half worstebroodje naar binnen gepropt. niet te vreten. nu lukt het me een stuk beter. het smaakt alleen naar gebraden schoenzolen zonder saus

Hier ben ik weer.

Ik heb zaterdag niets genomen (bijna 2 weken clean), dus heb ik nog eens een weekje "normaal" kunnen trainen. Ik moet zeggen dat ik toch wel in vele oefeningen (zoals schuin bankdrukken, bicepskracht...) vooruit ben gegaan. Nu ben ik natuurlijk sterk aan het twijfelen of ik morgen voor de snelheid zou kiezen, of voor de groei. Hoewel ik bijna zeker weet dat ik iets zal nemen, heb ik toch gemende gevoelens. Ik zal zien hoe het loopt, ben ik volgende week achteruit en verlopen mijn trainingen slecht, dan zal ik terug denken aan deze "goede" week.

Corleoné zei:
Deze week terug iemand die zijn zakken moest legen op de gang tussen het boven- en benedenverdiep :eek:, dan maar snel teruggekeerd :p Had wel effen schrik hoor :D
Ja ik heb daar iets van gehoord, een kennis die mijn speed ging regelen had aan dat meisje wss mijn speed besteld. Nu heb ik gelukkig een andere dealer gevonden :D

Voor een POB? Ken je trouwens Sabine? Vrouwelijke buitensmijter daar in de lagoa. Heeft jaaaren judo gedaan bij mij in de club.

Ga je zaterdag en zondagavond naar 15 years? 12 euro voor 1 avond, 15 voor 2 avonden :p wel aanlokkelijk. IK zou toch minstens 1 avond moeten gaan.

calibre zei:
Voor een POB? Ken je trouwens Sabine? Vrouwelijke buitensmijter daar in de lagoa. Heeft jaaaren judo gedaan bij mij in de club.
Ga je zaterdag en zondagavond naar 15 years? 12 euro voor 1 avond, 15 voor 2 avonden :p wel aanlokkelijk. IK zou toch minstens 1 avond moeten gaan.

Zeker :D, we gaan voor 2 avonden hé :p
Haha, idd, die met haar sumostaart :D , raar mens dat :D

Nog een vraagje: hoeveel lijntjes kun je uit 1 gram speed halen? (ongeveer 4 centimeter lang en paar millimeters breed)

Corleoné zei:
Zeker :D, we gaan voor 2 avonden hé :p
Haha, idd, die met haar sumostaart :D , raar mens dat :D
Nog een vraagje: hoeveel lijntjes kun je uit 1 gram speed halen? (ongeveer 4 centimeter lang en paar millimeters breed)

mensen die ik ken leggen er meestal 1 lijn mee...

Edit: zal je nog iets laten weten moest ik komen naar 15 years

Terug
Naar boven