Mr. B.I.G.
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Sneeuwvlokje zei:Ik zei juist dat ik niet drink. Je zult me dus niet snel in dronken toestand meemaken.![]()
Daarom ook, wanneer gaan we nou stappen?!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sneeuwvlokje zei:Ik zei juist dat ik niet drink. Je zult me dus niet snel in dronken toestand meemaken.![]()

Alsof hij daar zo'n grote probleem van maakt, volgens mij is hij nog zo geil dat hij nog een kip zou nken...Mars zei:Mr big heeft nog niet door dat sneeuwvlokje een man is.

EricR zei:In Brazilie geven ze het zelfs aan kinderen, 1 of andere vage religeuze sekte. Spul zou een zeer natuurlijke trip geven, weinig na effecten ook.

Mars zei:Mr big heeft nog niet door dat sneeuwvlokje een man is.
HaHa wist je dat echt niet? er zijn hele threads over dat MD gay is en dat sneeuwvlok zijn vriend was...Mr. B.I.G. zei:Echt waar?!!! WTF is Mighty Duck gay dan?!!! of heb ik wat gemist?
Broodjes beenham!!smokey juul zei:Is XTC zo spierafbrekend dan? Ik doe er niet aan maargoed... Vraag me het me toch af. En hoe wou je je voeding op pijl houden als je op een feestje rondloopt te space.![]()

Ik heb ooit iemand met zijn pillenhoofd 2 witte boterhammen met trekdrop uit de magnetron zien eten, dus denk dat zo'n broodje beenham wel mee valt...Lauw zei:best hardcore, als je strak van de XTC een broodje beenham naar binnen werkt.![]()

Mars zei:Mr big heeft nog niet door dat sneeuwvlokje een man is.

Sneeuwvlokje zei:Sneeuwvlokje is geen man. Ik denk ik zeg 't maar even...![]()

bouwens62 zei:Je kan wel van alles zeggen ik wil hard bewijs zien! bijv. in de vorm van een naaktfoto![]()

Sneeuwvlokje zei:Sneeuwvlokje is geen man. Ik denk ik zeg 't maar even...![]()

bartp zei:Ik heb ooit iemand met zijn pillenhoofd 2 witte boterhammen met trekdrop uit de magnetron zien eten, dus denk dat zo'n broodje beenham wel mee valt...![]()
Corleoné zei:Deze week terug iemand die zijn zakken moest legen op de gang tussen het boven- en benedenverdiep, dan maar snel teruggekeerd
Had wel effen schrik hoor
![]()
Ja ik heb daar iets van gehoord, een kennis die mijn speed ging regelen had aan dat meisje wss mijn speed besteld. Nu heb ik gelukkig een andere dealer gevonden![]()
wel aanlokkelijk. IK zou toch minstens 1 avond moeten gaan.calibre zei:Voor een POB? Ken je trouwens Sabine? Vrouwelijke buitensmijter daar in de lagoa. Heeft jaaaren judo gedaan bij mij in de club.
Ga je zaterdag en zondagavond naar 15 years? 12 euro voor 1 avond, 15 voor 2 avondenwel aanlokkelijk. IK zou toch minstens 1 avond moeten gaan.
, we gaan voor 2 avonden hé
, raar mens dat
Corleoné zei:Zeker, we gaan voor 2 avonden hé
![]()
Haha, idd, die met haar sumostaart, raar mens dat
![]()
Nog een vraagje: hoeveel lijntjes kun je uit 1 gram speed halen? (ongeveer 4 centimeter lang en paar millimeters breed)