Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Grappig vind ik dat altijd van die mensen die zeggen "ik heb gram pure pep gesnoven... "
:rolleyes:

bartp zei:
Grappig vind ik dat altijd van die mensen die zeggen "ik heb gram pure pep gesnoven... "
:rolleyes:

Meestal is het 7% tot 20% zuiver ofzo. 20% is echt al retesterk hoor! Dan krijg je bij een sleutelpuntje ècht een wegtrekker.

Ik begrijp er niets meer van. Ik heb gisteren om 11u, 1 gram gesnoven en nu, 12 u later ben ik nog altijd klaarwakker, heb 4 uur geprobeerd te slapen, maar dat lukt dus niet. :( , en mijn ogen zien er ook nog steeds uit als kannonen :(

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
Ik begrijp er niets meer van. Ik heb gisteren om 11u, 1 gram gesnoven en nu, 12 u later ben ik nog altijd klaarwakker, heb 4 uur geprobeerd te slapen, maar dat lukt dus niet. :( , en mijn ogen zien er ook nog steeds uit als kannonen :(

Wat begrijp je hier niet aan dan???

Dat is nou de kracht van pep grrraaawww

Goeie shit Corleone.

Mijn afkick heb ik al gehad tusen 6u en 8u, nu voel ik me zoals gewoonlijk, maar heb nog steeds niet kunnen slapen. Heb al 15 pillen vitamine C genomen en 2 liter melk gedronken, zonder resultaat. :mad:

Toen ik een halve gram had gesnoven, voelde ik na 10 minuten bijna niets, dus heb ik maar de rest van het zakje uitgesnoven, waarbij ik na 30 minuten nog bijna niets voelde. Pas na een goed uur, was ik de grootste MACHO van de zaal :D en kon ik alles en iedereen aan. :p Ik voelde me niet zoals van XTC in de hemel, ik voelde me GOD mmmmmmm

Mja, 8 uur goed voelen, 2u uur afkick, het was perfect, tot ik in slaap wou geraken. :(

Laatst bewerkt:
Zou je een keer willen stoppen met die aandachttrekkerij, op partyflock kunnen ze het allemaal wel aanbidden.

Corleoné zei:
Mijn afkick heb ik al gehad tusen 6u en 8u, nu voel ik me zoals gewoonlijk, maar heb nog steeds niet kunnen slapen. Heb al 15 pillen vitamine C genomen en 2 liter melk gedronken, zonder resultaat. :mad:
Toen ik een halve gram had gesnoven, voelde ik na 10 minuten bijna niets, dus heb ik maar de rest van het zakje uitgesnoven, waarbij ik na 30 minuten nog bijna niets voelde. Pas na een goed uur, was ik de grootste MACHO van de zaal :D en kon ik alles en iedereen aan. :p Ik voelde me niet zoals van XTC in de hemel, ik voelde me GOD mmmmmmm
Mja, 8 uur goed voelen, 2u uur afkick, het was perfect, tot ik in slaap wou geraken. :(

Toch niet zo moeilijk????Als je niet kan slapen gewoon blowen totdat je erbij neervalt!

Wat betaal je tegenwoordig voor een buisje GHB?

Ik heb vroeger veel shizzle geprobeerd maar GHB is een van de weinige middelen die ik niet heb uitgetest.

heb gisteren weer is een keer gesnoept met wat maten. we hadden witte smilies. waren niet echt super goed. iemand hier ook die dingen wel eens gehad?

Ik vind ze nochtans wel goed hoor. Je hebt er wel veel nodig tegen dat je het voelt. Ik neem er meestal 3 in 1 keer, dan voel ik me 2 uur ok, en dan neem ik er nog 2, en eventueel nog 2... :D

Corleoné zei:
Ik vind ze nochtans wel goed hoor. Je hebt er wel veel nodig tegen dat je het voelt. Ik neem er meestal 3 in 1 keer, dan voel ik me 2 uur ok, en dan neem ik er nog 2, en eventueel nog 2... :D

Hahaah wat een sukkel ben jij toch, als je 3 in 1 keer moet nemen heb je slecht spul.klaar.

Corleoné zei:

idd dat merkten wij ook. niet mijn ding. beste die ik ooit gehad heb waren rode bacardi's. ben ze alleen de laatste 2 jaar niet meer tegen gekomen

Corleoné zei:

bahaha, maatje van me heeft dat ook vaak. Hij weegt 50 kg en wil meedoen met mannen die 20 kg meer wegen en het bovendien beter gewoon zijn.

Mja, het was mijn eerste keer, ik voelde niet opeens iets van een halve gram, dus maar een hele gram genomen, waar ik nu toch wel spijt van heb. :( Ging dan ook nog XTC nemen, maar heb het dan toch nie gedaan, gelukkig maar :))

Ik ben nu al zo'n 33 uur wakker, ik voel me echt moe hoor, maar m'n hart blijft slaan aan +/- 120 per uur. Hopelijk kan ik vanavond slapen, want morgen moet ik terug naar school.

Als het zo zit zal ik geen speed meer gebruiken, misschien hooguit 2 keer per jaar ofzo. Maar ik heb gehoord dat als je voor je gaat slapen een paar joints rookt, je in een blok in slaapt valt? Lijkt mij anders wel een goede oplossing :)

Terug
Naar boven