MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Mja, het was mijn eerste keer, ik voelde niet opeens iets van een halve gram, dus maar een hele gram genomen, waar ik nu toch wel spijt van heb. :( Ging dan ook nog XTC nemen, maar heb het dan toch nie gedaan, gelukkig maar :))
Ik ben nu al zo'n 33 uur wakker, ik voel me echt moe hoor, maar m'n hart blijft slaan aan +/- 120 per uur. Hopelijk kan ik vanavond slapen, want morgen moet ik terug naar school.
Als het zo zit zal ik geen speed meer gebruiken, misschien hooguit 2 keer per jaar ofzo. Maar ik heb gehoord dat als je voor je gaat slapen een paar joints rookt, je in een blok in slaapt valt? Lijkt mij anders wel een goede oplossing :)
per minuut lijkt me iets logischer... maarja...

Oeps, ik had het op de snelheid die ik reed, toen ik doorheen mijn dorp vlamde. :D Héhé

Mijn hart slaat nu gelukkig terug rond de 80 vermoed ik, voel me ook al veel rustiger. Iemand een idee hoe ik me nu morgen zal voelen als ik vandaag 7-8uur slaap? Ik denk dat mijn af-kick al lang voorbij is nu (even lang UP als DOWN), dus vanaf morgen ben ik terug helemaal de oude :) Ben eens benieuwd hoe het trainen zal verlopen. :)

Ik vraag mij af, of het net zoals bij XTC ook enkele weken duurt alleer de dopamine terug aangevult is. Of wordt de dopamine nooit uitgeput?, zoals bij XTC, de serotonine. ???

corleone wat ben jij een kneus!

Corleoné zei:
Ik vraag mij af, of het net zoals bij XTC ook enkele weken duurt alleer de dopamine terug aangevult is. Of wordt de dopamine nooit uitgeput?, zoals bij XTC, de serotonine. ???

Als je dit soort dingen niet eens weet mag je je weleens beter laten informeren voordat je iets gebruikt! Je stopt je lichaam vol met drugs maar je weet niet eens wat het met je lijf doet! :suicide:

Bij deze ga ik met dennis999 mee!

Nja, ik weet wel dat het dopamine-niveau verstoord raakt, en de dagen erna uitgeput is, ik weet alleen niet hoelang het duurt vooraleer de dopamine-regeling in de hersenen terug normaal is (kan het nergens vinden op internet).

Is er hier iemand die na speed-gebruik enkele joints rookt om vlugger in slaap te raken? Ik wil namelijk geen 2 dagen slapeloos meer zijn en hartkloppingen hebben. :D De training vandaag was dus ook een marteling, telkens als ik wat de diep inadem doet gans mijn borst pijn. :p Enfin, mijn voorkeur gaat toch uit naar XTC: velen malen onschuldiger, makkelijker slapen, normaal kunnen trainen, evengoed gevoel als Speed... Het enige nadeel is de wat lusteloosheid tijdens de week, maar dat heb ik er graag voor over.

Ik zou nu ook graag GHB gebruiken (ter vervanging van XTC). Aangezien het de spiermassa beschermt, je erna onmiddelijk in slaap valt, tot nu toe niet bewezen dat het zorgt voor hersenschade.... Ideaal :D

younggod zei:
de kleur of de stempel zegt wel veel over de pillen zelf als je en goede supplier hebt.

Tuurlijk zijn er stapels pillen die allemaal hetzelfde lijken.
Maar als je blauwe of witte mitsu's hebt (liefst blauwe) staan die garand voor keihard uit je dak gaan. :) zeggen ze ;)

als je roze harley D's kan krijgen zit je ook wel goed.

ik heb nog een stuk of 40 van die blauwe mitshubisi's liggen;

de beste pillen van de afgelopen jaren, zonder twijfel; getest tegen de 200mg MDMA aan.

dus als je echt goeie pillen wilt moet je die blauwe zoeken, die zijn echt super (aldus iedereen die ik erover gesproken heb)

voor mij was een kwartje al genoeg om lekker te spacen, en bij een halve is het helemaal feest....

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
Nja, ik weet wel dat het dopamine-niveau verstoord raakt, en de dagen erna uitgeput is, ik weet alleen niet hoelang het duurt vooraleer de dopamine-regeling in de hersenen terug normaal is (kan het nergens vinden op internet).
Is er hier iemand die na speed-gebruik enkele joints rookt om vlugger in slaap te raken? Ik wil namelijk geen 2 dagen slapeloos meer zijn en hartkloppingen hebben. :D De training vandaag was dus ook een marteling, telkens als ik wat de diep inadem doet gans mijn borst pijn. :p Enfin, mijn voorkeur gaat toch uit naar XTC: velen malen onschuldiger, makkelijker slapen, normaal kunnen trainen, evengoed gevoel als Speed... Het enige nadeel is de wat lusteloosheid tijdens de week, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik zou nu ook graag GHB gebruiken (ter vervanging van XTC). Aangezien het de spiermassa beschermt, je erna onmiddelijk in slaap valt, tot nu toe niet bewezen dat het zorgt voor hersenschade.... Ideaal :D

wat een ****ing kneus he, volgens mij ben jij 12 jaar en heb je stiekem de xtc voorraad van je broer onder z'n bed gevonden.

www.drugsinfoteam.nl

ga die site ff een paar dagen doorlezen alvorens je van die domme vragen stelt.

Loo zei:
wat een ****ing kneus he, volgens mij ben jij 12 jaar en heb je stiekem de xtc voorraad van je broer onder z'n bed gevonden.
www.drugsinfoteam.nl
ga die site ff een paar dagen doorlezen alvorens je van die domme vragen stelt.

Kneus ??? :D

Me dunkt dat jullie serotonine-niveau duidelijk wat aan de lage kant staat. Neem eens een pilletje zou ik zeggen. Kijk naar mij, ik voel me de gelukkigste mens ter wereld. :cool: :cool:

BTW: ik ken die site als m'n broekzak ;)

nu op bnn>>>xtc slikken

Corleoné zei:
Kneus ??? :D
Me dunkt dat jullie serotonine-niveau duidelijk wat aan de lage kant staat. Neem eens een pilletje zou ik zeggen. Kijk naar mij, ik voel me de gelukkigste mens ter wereld. :cool: :cool:
BTW: ik ken die site als m'n broekzak ;)

zielige garnaal, je bent idd en kneus
"ik ben de gelukkigste ter wereld"? ja, misschien maar je bent te dom om uberhaupt na te denken.
als je die site kent waarom dan al die domme "niveau-kleuterschool"vragen? hebben de shit soms die enkele hersencellen die je had aangetast? heb je nog minder dan eerst? baal jij ff. en de mensen om je heen. volgens mij ben je zo dom dat je je eigen beschijt, zal lekker ruiken.:D SUKKELTJE

corl: check je pm inbox

dennis999 zei:
zielige garnaal, je bent idd en kneus
"ik ben de gelukkigste ter wereld"? ja, misschien maar je bent te dom om uberhaupt na te denken.
als je die site kent waarom dan al die domme "niveau-kleuterschool"vragen? hebben de shit soms die enkele hersencellen die je had aangetast? heb je nog minder dan eerst? baal jij ff. en de mensen om je heen. volgens mij ben je zo dom dat je je eigen beschijt, zal lekker ruiken.:D SUKKELTJE

Ik heb echt met jou te doen. Zielig, dom, sukkel, jezelf beschijten,... ik snap best dat je al die eigenschappen die je zelf bezit maar al te graag op iemand anders projecteert. Ik raad je aan hulp te zoeken, vooraleer je eigenwaarde nog een grotere dunk krijgt en je jezelf voor een trein gooit...

P.S. Binnen 3 jaar mag je altijd bij mij te rade komen (afgestudeerd als psycholoog), maar ik denk dat je al vermoed wat ik je zou voorschrijven. :D

O ja, uit jouw woordenschat kan ik onmiddellijk afleiden dat ik hier te maken heb met een Zwakzinnige Marginaal. .:D SUKKELTJE toch, ga eens trainen!

Laatst bewerkt:
Sorry, corleoné maar je hebt hier niets te zoeken. Wil je stoer doen en opvallen doe dat dan onder vrienden.

De topic is: "wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?" en niet wie slikt elke week 25pillen en neemt nog eens andere dingen ook.

Hopelijk kom je tot inzicht dat je wel degelijk verkeerd bezig bent, maar eigenlijk weet ik al dat je toch niet zult luisteren naar mij. Maar goed, bij deze.

Grtz

Idd het is mooi spul maar Corleone teert er wel een beetje teveel op.
Hou het gebruik voor mooie gelegenheden en besteed je geld meer aan eten ofzo.

Corleoné zei:
Ik heb echt met jou te doen. Zielig, dom, sukkel, jezelf beschijten,... ik snap best dat je al die eigenschappen die je zelf bezit maar al te graag op iemand anders projecteert. Ik raad je aan hulp te zoeken, vooraleer je eigenwaarde nog een grotere dunk krijgt en je jezelf voor een trein gooit...
P.S. Binnen 3 jaar mag je altijd bij mij te rade komen (afgestudeerd als psycholoog), maar ik denk dat je al vermoed wat ik je zou voorschrijven. :D
O ja, uit jouw woordenschat kan ik onmiddellijk afleiden dat ik hier te maken heb met een Zwakzinnige Marginaal. .:D SUKKELTJE toch, ga eens trainen!

WTF, afgestudeerd psycholoog?:eek:

no ****ing way dat jij dat ooit gaat worden met die garnalenhersens.

volgens mij ben jij gewoon iemand die ons voor de gek houdt, en trappen er wij allemaal in, ik kan niet geloven dat er iemand is die zo ****ing dom kan zijn.

en als je wel serieus probeert te zijn (dus hier indruk probeert te maken met je stoere verhalen) dan leef je in een nog grotere waanwereld dan smurfenland en het sprookjesbos bij elkaar!

ik slik niet :rolleyes:

ik spuit wel :D

ik niet op het moment kale, ontstoken leiding... :(

Ik ben 3 maand geleden tot inzicht gekomen, nu is het jullie beurt :)

De mensen die hier tegen drugs zijn, zijn blijkbaar veel ongelukkiger dan diegene die er voor zijn...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven