AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Ik heb echt met jou te doen. Zielig, dom, sukkel, jezelf beschijten,... ik snap best dat je al die eigenschappen die je zelf bezit maar al te graag op iemand anders projecteert. Ik raad je aan hulp te zoeken, vooraleer je eigenwaarde nog een grotere dunk krijgt en je jezelf voor een trein gooit...
P.S. Binnen 3 jaar mag je altijd bij mij te rade komen (afgestudeerd als psycholoog), maar ik denk dat je al vermoed wat ik je zou voorschrijven. :D
O ja, uit jouw woordenschat kan ik onmiddellijk afleiden dat ik hier te maken heb met een Zwakzinnige Marginaal. .:D SUKKELTJE toch, ga eens trainen!

mooie kerel ben je. jezelf voordoen als de gestudeerde alwetende. je vind jezelf heel wat maar als t waar is wat je zegt ben je pas een eerste-jaars:cool: oei!!!!!!!!!! zie t eerst maar eens te maken voordat je hoog van de toren staat te schreeuwen.
zwakzinnige marginaal? je maakt de fout, mensen te snel te voordelen. als bijna afgestudeerd psycholoog moet je toch eens iets meer verdiepen inzaken voordat je semi-wetenschappelijk gedrag van andere gaat analyseren.

en ga toch eens trainen? ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw stats. denk dat ze in vergelijking met de mijne in t niets vallen.

ff ontopic: ghb is wel een aanrader, goedkoop, lekker wazig en geen kater:D

Corleoné zei:
Ik ben 3 maand geleden tot inzicht gekomen, nu is het jullie beurt :)

De mensen die hier tegen drugs zijn, zijn blijkbaar veel ongelukkiger dan diegene die er voor zijn...

Kerel, jij denkt geloof ik dat het stoer is om drugs te gebruiken. Het kan best leuk en lekker zijn om een keer wat te gebruiken, maar zo als jij bezig bent is gewoon destructief. Kom je vanzelf wel achter als je op deze manier doorgaat, zien we over een jaartje wel wie er nou zo gelukkig is. Het goede gevoel zal minder worden, de roep naar meer drugs zal steeds groter worden en je reguliere leven zal zwaar worden verstoord. Veel plezier er mee.

wat betreft drugs wil ik maar 1 ding zeggen: Heb geen respect voor mensen die zich volladen met pillen die uit eindelijk je dood kunnen betekenen, heb een aatal vrienden van me al op deze manier zien gaan.

Ik vind dat je af en toe eens lekker mag genieten en ik denk dat het je lichaam geen kwaad doet....
Ik drink af en toe een wijntje ( rood of wit )door de week en als ik uit ga en ik ben niet de BOB dan ga ik me te goed aan de rode wodka van het merk ursus.

spokie34 zei:
Ik vind dat je af en toe eens lekker mag genieten en ik denk dat het je lichaam geen kwaad doet....
Ik drink af en toe een wijntje ( rood of wit )door de week en als ik uit ga en ik ben niet de BOB dan ga ik me te goed aan de rode wodka van het merk ursus.

kerel, we hebbe hier over pillen en stuff en nie over een wijntje op zun tijd:D

Een pilletje op z'n tijd is ook niet zo slecht als men altijd zegt! Dit is vooral ontmoedigings beleid van de overheid.

Als je je goed hebt laten informeren en er verantwoord mee om gaat dan kan je de schade echt minimaal houden. Maar hier gaat het vaak fout. Veel mensen kunnen geen maat houden / gebruiken te vaak achter elkaar of combineren etc etc.

Laatste keer dat ik wat heb geslikt is 1,5 week geleden. Ben er niet eens echt van in de warrie geraakt maar voelde me wel erg lekker.

Alleen voor ik n keer in slaap viel was het 8:30 sochtends dus ik hoef het de komende tijd niet meer. Ik blow zelfs vrijwel nooit, en had 2 stickies gerookt om moe te worden, maar dat hielp ook voor geen meter.

Oudjaarsnacht ga ik nog wel n keertje los, maar dan met bacardi en n grammetje coke.

EDIT: Wil er ook ff aan toevoegen dat ik na dat weekend na een paar dgn de griep te pakken had. Dus kun je nagaan wat mdma met je weerstand doet.

Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen... ???

Nooit meegemaakt, zoek hulp! Waanideeen in dit stadium betekent dat je al redelijk ver heen bent, je ritme is dusdanig verstoord dat je dingen gaat zien die er niet zijn. Of er komt een verborgen psychose naar boven. In beide gevallen, zoek hulp.

Corleoné zei:
Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen... ???

Blijf dan toch eens met je fikken van die troep af....

Corleoné zei:

waanideeen zijn een leuke bijkomstigheid. maar als bijna afgestudeerde academicus kun je daar toch wel om gaan:rolleyes:
je doet alsof je slim bent enz maar je weet de ballen van drugs en wat het met je doet.

probeer eens ghb, zal je beter bevallen

Corleoné zei:
Sorry, ik kon mijn lachen niet inhouden.

Je bent toch nog wel gelukkig Corleoné? Zou jammer zijn als je geluk wordt aangetast door die hallucinaties, weet je wat neem nog een pilletje dan verdwijnen de geesten vanzelf.

Heb het als 15-jarige herhaaldelijk meegemaakt door speedgebruik en chronisch slaaptekort.

- Stemmen in mn hoofd
- Schimmen zien
- Paranoia

Diep in de nacht kinderen op het balkon met een bal horen spelen is bv niet normaal.

Een complete groep bekende mensen in het trappenhuis horen praten en doen, en vervolgens mn broer die ging kijken of er iemand zat. Hij kwam al schuddend met zn hoofd binnen, zei dat er niemand in het trappenhuis was en vroeg wat er in Godsnaam met me aan de hand was.

Kamerplanten in de woonkamer zien bewegen terwijl er geen zuchtje wind is hoort ook niet tot de normale gang van zaken.

Dat zijn verschijnselen die doorgaans na 48-72 uur zonder slaap beginnen op te treden. In mij geval was ik erg vaak bijna 72 uur achtereen wakker op de speed.

Ik kende iemand in die tijd die als volwassen man met een hamer op straat liep omdat ie 'achtervolgt' werd.

NIET ECHT GEZOND!

Dat het bij jou overigens na 33 uur zonder slaap al begint is toch echt een teken aan de wand.

Doe het vaker en je komt vanzelf in een psychose en geloof mij, dat is verre van grappig!

dennis999 zei:
waanideeen zijn een leuke bijkomstigheid. maar als bijna afgestudeerde academicus kun je daar toch wel om gaan:rolleyes:
je doet alsof je slim bent enz maar je weet de ballen van drugs en wat het met je doet.
probeer eens ghb, zal je beter bevallen

*Zucht*, jij verwijt mij dan van voor-OOR-delen. :rolleyes:

Ik weet gerust wel wat ik meegemaakt heb, ik vroeg enkel of sommigen hier hetzelfde hebben meegemaakt, wat dus wel het geval is. Het waren trouwens geen waanideeen (hallucinaties), maar eerdere duizelingen, zoemen doorheen m'n hoofd en daaropvolgende nachtmerries, wat wordt veroorzaakt door een tekort aan bepaalde neurotransmitters (serotonine, dopamine...)

En jij denkt dus dat het normaal is, heb toch aardig wat gebruikt sinds mijn 14de maar nachtmerries, duizelingen, zoemen etc nog nooit meegemaakt. Als je zulke nadelige gevolgen gaat merken moet je maar eens goed nadenken of je goed bezig bent.

EricR zei:
En jij denkt dus dat het normaal is, heb toch aardig wat gebruikt sinds mijn 14de maar nachtmerries, duizelingen, zoemen etc nog nooit meegemaakt. Als je zulke nadelige gevolgen gaat merken moet je maar eens goed nadenken of je goed bezig bent.

Ik heb het al eens gehad van XTC (had er toen veel te veel genomen), maar dan in mindere mate. Ben vrijwel zeker dat het een herstelling/reiniging van mijn hersenen is, want de woensdagmorgen voel ik me altijd terug "normaal", en niet meer zo neerslachtig als de maandag en dinsdag. Doordat ik mijn eerste maal speed wat overgedoseerd heb, is dat nu ook terug het geval geweest, maar dan nog een tik erger. Sinds 2 weken (nalf), gebruik ik nu ook maar 1 keer om de 2 twee weken meer (afwisselend XTC en speed voor optimaal effect), dus een junkie die op weg is naar een psychose kan je mij niet echt noemen. :)

Maandag is het trouwens 15 jaar lagoa, het zal dan 3 weken geleden zijn dat ik pillen heb geslikt, ben wel eens benieuwd of het effect beter zal zijn dan dat ik elke week nam. :)

O ja, ik raadt dus iedereen ten sterkste aan te komen. :D

Terug
Naar boven