- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Peoples zei:
soa'tje te pakken?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peoples zei:

Corleoné zei:Ik heb echt met jou te doen. Zielig, dom, sukkel, jezelf beschijten,... ik snap best dat je al die eigenschappen die je zelf bezit maar al te graag op iemand anders projecteert. Ik raad je aan hulp te zoeken, vooraleer je eigenwaarde nog een grotere dunk krijgt en je jezelf voor een trein gooit...
P.S. Binnen 3 jaar mag je altijd bij mij te rade komen (afgestudeerd als psycholoog), maar ik denk dat je al vermoed wat ik je zou voorschrijven.
O ja, uit jouw woordenschat kan ik onmiddellijk afleiden dat ik hier te maken heb met een Zwakzinnige Marginaal. .SUKKELTJE toch, ga eens trainen!
oei!!!!!!!!!! zie t eerst maar eens te maken voordat je hoog van de toren staat te schreeuwen.
Corleoné zei:Ik ben 3 maand geleden tot inzicht gekomen, nu is het jullie beurt
De mensen die hier tegen drugs zijn, zijn blijkbaar veel ongelukkiger dan diegene die er voor zijn...
KaLe zei:

spokie34 zei:Ik vind dat je af en toe eens lekker mag genieten en ik denk dat het je lichaam geen kwaad doet....
Ik drink af en toe een wijntje ( rood of wit )door de week en als ik uit ga en ik ben niet de BOB dan ga ik me te goed aan de rode wodka van het merk ursus.

Corleoné zei:Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen...![]()
Corleoné zei:Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen...![]()
Sorry, ik kon mijn lachen niet inhouden.Corleoné zei:Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen...![]()
dennis999 zei:waanideeen zijn een leuke bijkomstigheid. maar als bijna afgestudeerde academicus kun je daar toch wel om gaan![]()
je doet alsof je slim bent enz maar je weet de ballen van drugs en wat het met je doet.
probeer eens ghb, zal je beter bevallen
EricR zei:En jij denkt dus dat het normaal is, heb toch aardig wat gebruikt sinds mijn 14de maar nachtmerries, duizelingen, zoemen etc nog nooit meegemaakt. Als je zulke nadelige gevolgen gaat merken moet je maar eens goed nadenken of je goed bezig bent.