Corleoné zei:
voor iemand die bijna is afgestudeerd moet je nog wel ff werken aan je d-t fouten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corleoné zei:

klusmier zei:ik neem momenteel genoeg pilletjes !
ritalin = ADHD
vitamine c = beter worden
immodium = om van me diarace af te komen
en cyaankali = me zoetjes voor de koffie zijn op.................
Corleoné zei:Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen...![]()
Als je goed kijkt geeft er 1 steeds een kusjeKaLe zei:

MmS zei:

Leviathan zei:
MmS zei:

Leviathan zei:Het schijnt dat voor een optimaal effect met mdma je telkens minimaal 3 maanden tussen het volgende gebruik moet laten zitten.
Dus Corleone! Niet 3 weken!!![]()

Santino88 zei:Corleone heeft nu 200 post... hoeveel zouder er drugs gerelateerd zijn? Iemand zin om te tellen? Leviathan heeft het ooit es gedaan![]()
![]()
![]()
![]()