MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Balboa18 zei:
Wat vinden je ouders er van vito corleone?

Haha, toen ik vorige week dus teveel Snelheid had genomen en ik om 11u al wakker was (was maar thuis gekomen om kwart voor 9), heb ik hen wijsgemaakt dat ik 8 redbulls had gedronken en de slaap niet kon vatten. :D Heb wel heel de dag boven gebleven en tijdens het middagmaal nie opgekeken, want mijn ogen zagen er nog steeds uit als kanonnen :D Mijn gezicht was nog redelijk, alhoewel de getrokkenheid (strepen) rond de ogen en kaken toch redelijk te zien waren.

Van XTC daarentegen is de dag erna niets merkbaar, kvoel me trouwens altijd supergoed dan. :)

Als je de vermoeidheid ècht te lang aan houd, zou in in jou geval in het leeggevoel erna Methamfetamine aanraden. Bij voorkeur kristallen. Dan voel je de amfetamine kater niet meer en voel je je alsof je weer klaarwakker bent opgestaan. :) Voordeel is Corleone, dan als je je weer uitgeput voelt, gewoon weer wat pakt voor een nieuwe lading energie. Je kunt het opbouwen in fases en afwisselen, base-pijp, Intra-musculaire injectie. Zo spaar je deels je longen.

Marky zei:
Als je de vermoeidheid ècht te lang aan houd, zou in in jou geval in het leeggevoel erna Methamfetamine aanraden. Bij voorkeur kristallen. Dan voel je de amfetamine kater niet meer en voel je je alsof je weer klaarwakker bent opgestaan. :) Voordeel is Corleone, dan als je je weer uitgeput voelt, gewoon weer wat pakt voor een nieuwe lading energie. Je kunt het opbouwen in fases en afwisselen, base-pijp, Intra-musculaire injectie. Zo spaar je deels je longen.

Dit vind ik idd erg sterk advies. Als je echt enorm moe bent al gehoorlijk lange tijd, dan kun je zeker het best wat methamphetamine nemen. Het werkt ook erg goed als je misschien door de weeks een lichte dip hebt van de drugs van het weekend.

Beetje crack er bij, cyclen is het advies. Net zoals training, je lichaam moet prikkels blijven krijgen. Shock the body!

Marky zei:

Deze methode werkt ook erorm goed om overtollige lovehandles weg te werken! Al met al een aanrader :thumbs:

mss kan hij es proberen om creatine te snuiven :D

Marky zei:

Dit vind ik idd erg sterk advies. Als je echt enorm moe bent al gehoorlijk lange tijd, dan kun je zeker het best wat methamphetamine nemen. Het werkt ook erg goed als je misschien door de weeks een lichte dip hebt van de drugs van het weekend.

Interessant en zeer aanlokkelijk allemaal :D, maar ik heb mijn gebruik beperkt tot 1x maal om de 2 weken, eventueel gecycled XTC en Speed, om de werking te versterken. :p Ik heb trouwens gelezen dat speedgebruik "veilig" is bij 1 a 2 keer in de maand, en dat er dan geen tolerantie optreedt.

Ik heb wel een belangrijke vraag: nu maandag is het 15 jaar lagoa, en ik ben dus van plan XTC te nemen (is al 3 weken geleden). Maar door mijn speedgebruik van vorige week, en een paar keer die ronken en verlammingen over mijn lichaam te hebben gehad, heb ik dus wat shrik gekregen. Heeft iemand hier al eens Out gegaan door XTC? en is da kans om Out te gaan groot, als je niet gek doet, en er bijvoorbeeld telkens maar 2 per keer neemt?

Neem die verlammingen niet te serieus, dat is gewoon je lichaam dat nog even moet wennen aan al die nieuwe schokken die het te verwerken krijgt, gewoon rustig opbouwen, misschien kan je al eens beginnen met een spuitje hero? niet overdreven natuurlijk, maar brengt een goede balans in je speed en xtc gebruik. begin met een kuurtje van 1 maal per week, te preferen op zondag na het uitgaan, later kan je altijd uitbreiden tot tweemaal daags.
laat ons binnenkort nog wat meer weten over je verdere vorderingen, succes bro :thumbs:

Drugs is cool en goed! :thumbs:

Blackadder zei:
Neem die verlammingen niet te serieus, dat is gewoon je lichaam dat nog even moet wennen aan al die nieuwe schokken die het te verwerken krijgt, gewoon rustig opbouwen, misschien kan je al eens beginnen met een spuitje hero? niet overdreven natuurlijk, maar brengt een goede balans in je speed en xtc gebruik. begin met een kuurtje van 1 maal per week, te preferen op zondag na het uitgaan, later kan je altijd uitbreiden tot tweemaal daags.
laat ons binnenkort nog wat meer weten over je verdere vorderingen, succes bro :thumbs:

Thanks kerel voor die goeie tips ;)

O ja, heeft er iemand ervaring met de combinatie Efedrine en XTC? Op een zaterdag neem ik som 15 zo'n alfavits, wel goed om wakker te blijven en je energiek te voelen, kan ik wel aanraden hoor bij van die mindere gelegenheden waar het het niet waard is XTC/speed te nemen.

Ga je goed op hoor, je hartspier is blij met je.

hier zitten de echte junks :D ik val nog heel erg mee :D

corleone, wat ben jij naief, maar door je gebrek aan ervaring kan je daar helaas nog niks aan doen, succes bro, geniet zolang het kan :)

xxx

nijntje zei:
corleone, wat ben jij naief, maar door je gebrek aan ervaring kan je daar helaas nog niks aan doen, succes bro, geniet zolang het kan :)
xxx

I know, naïviteit is een deugd, geloof me :D

Ik zal blij zijn als we eens een jaartje verder zijn. Kan ik effen terugkijken op het voorbije jaar, en de voor- en nadelen op een rijtje zetten. Maar kom, ervaring al goed en wel, maar je bedoelt dus dat iemand eerst eens diep moet hebben gezeten vooraleer hij weet hoe beladen het woord drugs wel niet is??? Als ik 1 maal om de 2 weken blijf slikken zal ik het dus waarschijnlijk nooit weten. :mad: :rolleyes:

Corleoné zei:
Thanks kerel voor die goeie tips ;)
O ja, heeft er iemand ervaring met de combinatie Efedrine en XTC? Op een zaterdag neem ik som 15 zo'n alfavits, wel goed om wakker te blijven en je energiek te voelen, kan ik wel aanraden hoor bij van die mindere gelegenheden waar het het niet waard is XTC/speed te nemen.

Ja, daar ga je heel goed op en krijg je echt sterke (hart)spieren van.
Is echt een topcombinatie en helemáál niet slecht voor je!

15 alfavits? 15x30mg=450mg efedrine, da's aardig;)

spijtig genoeg al teveel gedaan .
maar nu doe ik niks meer en ben er wel een beetje fier op.
de dag erna voel je je anders zo slecht he

dennis999 zei:
15 alfavits? 15x30mg=450mg efedrine, da's aardig;)

Is dat nu eigenlijk veel of weinig? Want als je kijkt wat er in die stackers zit... Volgens dat ik hier eens gelezen heb, zou de dosis veilig zijn tot 800mg, of vergis ik me?

Te weinig, gewoon kijken wanneer je gaat schuimbekken.

Terug
Naar boven