Balboa18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balboa18 zei:Corleone, heb je nou niet zelf in de gaten dat die goede adviezen barsten van sarcasme?
vind het ook niet meer normaal breeje gozerPeoples zei:

Cyc zei:Als je je helemaal vol gooit met pille vraag ik me af of je serieus met de sport bezig bent..is t nie zo dat je van die shit ongelofelijk veel massa kwijtrijkt?![]()
Voor dat ik weg ga drink ik een shake en slik ik wat BCCA's, als ik terugben juist hetzelfde, met veel melk en vitamine C, multivitamine, bananen...450mg efedrine hcl is niet echt veel, is ook goed voor erecties. of heb je die al niet meer?

calibre zei:Het is zonder mij vanavond ! Heb geen vervoer en moest naar een cursus waardoor ik te laat was om de trein richting menen te nemen. Jump ze er allemaal af zou ik zou zeggen![]()

Weet je wat ik zo grappig aan jou vind he, levi. Je zegt altijd dat je tegenwoordig niet veel meer gebruikt, maar continu lees ik berichten van jou in de trend van 'dit weekend die pilletjes' , 'deze coke' en ik heb dit en dat binnen en nu paarse mitsu's en binnenkort keta maar eerst serotonine HCL. Vervolgens hier en daar wat aan de g om wat door te slapen....Leviathan zei:Ik krijg zeer spoedig wat grammetjes ketamine binnen, das pas leuk spul!![]()
Heb afgelopen jr 1 gram gekregen, heb ik 4 weekenden mee gedaan voor het op was.

henky zei:ik zal me binnenkort hier nog voorstellen, maar ik neem bijne elk weekend maximaal 2 pilletjes (wel vrij sterke)
Hoe wil jij dan massa aanzetten om de 3 maand ne keer Bro is de maximum.
Daarna was het telkens op het kantje van een bad trip.
Lijkt me dus dat ik zal stoppen met XTC voor enkele maanden, en mij meer op de snelheid ga richten, met mate welteverstaan. Een jointje af en toe zal ook wel lukken om het weekend mee door te komen. 
8 tot 12 is ook veel te weinig om je goed te voelen!Corleoné zei:Ik heb gisteren op 15 jaar Lagoa zo'n tussen 8 en 12 mentos geslikt (tel kwijt geraakt), het was nochtans 3 weken geleden dat ik er had genomen, maar ik heb me maar 2 uur echt goed gevoeld.Daarna was het telkens op het kantje van een bad trip.
Lijkt me dus dat ik zal stoppen met XTC voor enkele maanden, en mij meer op de snelheid ga richten, met mate welteverstaan. Een jointje af en toe zal ook wel lukken om het weekend mee door te komen.
![]()
D. zei:Weet je wat ik zo grappig aan jou vind he, levi. Je zegt altijd dat je tegenwoordig niet veel meer gebruikt, maar continu lees ik berichten van jou in de trend van 'dit weekend die pilletjes' , 'deze coke' en ik heb dit en dat binnen en nu paarse mitsu's en binnenkort keta maar eerst serotonine HCL. Vervolgens hier en daar wat aan de g om wat door te slapen....
Uiteraard niet naar bedoeld, maar ik vind het wel vermakelijk
(krijg ik trouwens nog een antwoord op de pm die ik je ooit gestuurd heb?)