Balboa18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Santino88 zei:Mensen die geintreseerd zijn in Corleoné z'n thuisbasis (en de mijne) zie filmpje in min handtekening.
hehe ziet er vet uit.. jump is rlx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Mensen die geintreseerd zijn in Corleoné z'n thuisbasis (en de mijne) zie filmpje in min handtekening.

Santino88 zei:
Blackadder zei:damn robert hoe kan je daar nu al aan denken, ik heb net mijn nest verlaten![]()
ik ben al op sinds een uurtje of 7
Woooooeeiiiii
), met als gevolg dat ik een bepaald moment weeral te strak stond, en nu voor de 3de keer nog altijd klaarwakker ben en geen oog heb dichtgedaan.
De security had me natuurlijk ook al in de gaten... (idd, m'n ogen wat junkachtig na 3u, maar dronke mannen met hun das rond hun kop ladderzat strompelen, dat mag allemaal... tsss)
), wat rond te huppelen (niet meer zoals 2 uur geleden als een zenuwzieke (idd, stond te strak, kan gebeuren
), maar nog boordevol energie.... dan nog een cafétje opgezocht en 2 gram Coke besteld voor volgende week.
(Nieuwjaar hé!!!)
Ook met de talloze vechtpartijen wou ik niets te maken hebben. Eenmaal ben ik bijna van het balkon gevallen (stond op de uitkijk, uitziend over het publiek ,idd, voelde me de MAN
) toen daar achter me de zoveelste vechtpartij uitbrak. Ik had echt zo'n gevoel van, wat een kinderachtig gedoe is me dit hier allemaal. Ben toen maar vlug effen een fles water gaan halen.
De vrouwen keken me eigenlijk ook maar schrikbarend aan, alhoewel ik wel genoeg vrouwen heb kunnen kussen en er toch wel zo'n 4 aan de haak had kunnen slaan, maar het toch niet dat was wat ik wou
)
Echter, op m'n thuisbasis de Lagoa, zieje daar bijna nooit dronken mensen, maar zijn ze allemaal happy, zelfzeker en maken ze graag veel commotie.
. Maar nu, al bij al, was het Kerstbal zeker geslaagd, en als ik het opnieuw mocht doen, zou ik zeker terug snuiven, al is het maar om iedereen in de ogen de kijken en mezelf de man van de avond te voelen (had graag gehad dat de Security me had gefouileerd, haha.
, nu onbegrijpelijk natuurlijk) En nog 1 voordeel: ik ben nooit in een vechtpartij terechtgekomen
Oxgene zei:Leuk verhaal, maar ik vind je heel dom bezig. (lijkt me duidelijk waarom)
Train je eigelijk nog vaak ?
Nu met nieuwjaar nog een keer (geen Speed meer, maar Coke), en dan heb ik examens, waar ik zoiezo een maand clean zal blijven... Verantwoord drugsgebruik lijkt me dit....

RobertHosper zei:
Straks wat alfavits in m'n kont en trainen maar

Corleoné zei:Ik ben al op sinds zondag 9u![]()
Straks wat alfavits in m'n kont en trainen maar
![]()
![]()
![]()