XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Ik heb belangrijk nieuws: Ik Stop!!! :D

Ik wil de drugs afzweren. Ik heb eens gedacht, en ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk de laatste 6 maand niets, maar dan ook niets heb uitgestoken. Enkel de zaterdag weggeweest, en tijdens de week verlangd tot de volgende zaterdag. :cool:

Met nieuwjaar zal ik nog 1 keer goed gaan spacen op Pro-Jekt (Amok, Pet Duo, Kenton, Kvitta...), en houd ik het voor bekeken. Nog 1 keer om de 3 maand pillen, en that's it. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Corleone;

hoezo spuit je niet een paar ml heroine in je ader met een roestige botte naald die je op het station gevonden hebt?

Kan jij wel hebben als doorgewinterde junk joh, en laat meteen ff weten hoe het was, want dat wijze gelul van je over dat speed snuiven begint me nou echt goed te vervelen.

Loo zei:
@ Corleone;

hoezo spuit je niet een paar ml heroine in je ader met een roestige botte naald die je op het station gevonden hebt?

Kan jij wel hebben als doorgewinterde junk joh, en laat meteen ff weten hoe het was, want dat wijze gelul van je over dat speed snuiven begint me nou echt goed te vervelen.

Heb je niet goed gelezen misschien? Ik zei dat ik Stop!!! ;), nu ja, buiten die 1 keer om de 2 maand niet mee te rekenen. Je moet toch nog eens kunnen genieten hé. :D

Maareuh... Morgen, gaaan we eens lekkkkkkkkkeeer TRIPEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana: :rocknana: :hornyna: Heb vandaag voor een koopje 32 Smileys geregeld. En hoewel ik ze natuurlijk allemaal met gemak opkan, zal ik er hooguit 12 benuttigen. :D

P.S. Heb hier juist naar de film Scarface gekeken, die film... woorden schieten me tekort! :D

Laatst bewerkt:
Net was het nog om de 3 maanden. Nu zeg je al om de 2 maanden...

Vanavond weer is voor de verandering. Vorige week met kerst ook al een pilletje sinds tijden. Na vanavond weer een jaartje niet.

dit topic is me een beetje te populair

wie heeft er gister nog gesnoept?
ikke wel, 4 groene raketten:D

10 :D's

Ik ben vast weer een kilo kwijt, morgen zullen m'n armen weer 1cm minder zijn:mad:

Pfff was me wel het feestje weer gisteravond. We kwamen terrecht in 1 of ander krakers underground feestje met veel wazige gasten. Watervalletjes binnen en rare sfeergeluiden. Donkere gangetjes kwamen uit op kleine zaaltjes met wazige muziek.

Ik kwam met mijn zatte kop op het idee om een tweetal blauwe driehoeken tot poeder te vermalen zodat ik hier en daar een likje mdma kon nemen. Maarja, dat werkte natuurlijk voor geen zak. Want na een paar keer mijn natte vinger in het blauwe gruis te duwen en op te likken gebeurde er nog niet zo heel veel. En toen ging dus al het gruis in 1 keer naar binnen. Pfff, toen was het wel even gas op de krukas. Maar wel errug relaxed, twas een mooi avond.

Gisteren met de trein naar Pro-Jekt in Oostende, en dan terug naar de Lagoa om nog de laatste 3uurtjes te kunnen meepikken. Je kunt het al raden, het was feest in junkieland. :banana: Dacht dat de Lagoa het ergste was, maar in Pro-Jekt waren de barmeisjes blijkbaar de enige die niet aan de menten, speed of coke zaten. :eek: Je kon er gewoon met ganse rugzakken vol pillen in en uit wandelen zonder ook maar enig risico te lopen. :D Heb er dan ook maar wat van de hand gedaan, aan een goeie prijs natuurlijk. :D

Nuja, ik heb zelf 15 smiley's genuttigd :o En heb nu nog steeds erge hallucinaties. :mad: Als ik bijvoorbeeld in de spiegel kijk, zie ik m'n gezicht vervormen langs alle kanten. M'n ogen zijn opeens dubbel zo groot als m'n neus, of men neus wordt langer en dikker... Dan als ik me goed concentreer zie ik een compleet ander gezicht in de spiegel die ik helemaal niet ken en die van een andere planeet lijkt te komen....

Ik kan mijn beide Bicepsen zelfs niet meer aanspannen. Lijkt wel of het een hoop pudding is. :( M'n armen waren 3 weken geleden nog 39 centimter, nu meten ze 36,5 :D Maarja, nu het examens zijn zal ik me volledig op het trainen kunnen storten, en ga ik voor de 40 centimeter armomtrek. :D

Corleoné zei:
Ik kan mijn beide Bicepsen zelfs niet meer aanspannen. Lijkt wel of het een hoop pudding is. :( M'n armen waren 3 weken geleden nog 39 centimter, nu meten ze 36,5 :D Maarja, nu het examens zijn zal ik me volledig op het trainen kunnen storten, en ga ik voor de 40 centimeter armomtrek. :D

jonge tog, ik vind het tog knap, schijven eten en snuiven als een gek, en nog trainen ook!:haha:

Ja...... heb me zaterdag ook weer eens (na lange tijd) een beetje te erg laten gaan : 4 pillen, 1 mdma cap en een halfje speed. Was pas rond 1 uur thuis, tot 7 uur op extrema NYE geweest en daarna nog tot 11:00 afteren in de Rechter. Gelukkig voel ik me vandaag weer vrij oke!.

Tsjonge jonge, Grote drugs party hier.. Ik gebruik niets, zelfs geen alcohol op dit moment.. Als ik zou willen kan het allemaal, in mijn omgeving stikt het van de zooi, maar ik vind het zelfs stoerder om niet te gebruiken en een dik feest te beleven:D

eerst de hele avond baco lopen zuipen, toen moest ik rond 12en ff een zak met van die lekker blauwe driehoekies afgeven, die gast stopte er meteen halve in z'n mik, en van die andere halve heb ik weer een kwartje afgesnoept.

Zat joh, klein beetje spacen maar niet te kort om de discotheek uit gegooid te worden. Alleen praten ging op een gegeven moment niet zo lekker meer, maarja who cares; gewoon lekker je bek houden en dansen.

Rob G zei:
Pfff was me wel het feestje weer gisteravond. We kwamen terrecht in 1 of ander krakers underground feestje met veel wazige gasten. Watervalletjes binnen en rare sfeergeluiden. Donkere gangetjes kwamen uit op kleine zaaltjes met wazige muziek.
.

klinkt goed bro!
ik hou wel van die wazige space-feestjes

Terug
Naar boven