Idd, Capsules met MDMA in, 15 euro per stuk, zullen dit dan MDMA-kristallen zijn of is het nog iets anders
Je wordt hardstikke afgezet, toen ik het vroeger kocht in de discotheek betaalde we per capsule 8 gulden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, Capsules met MDMA in, 15 euro per stuk, zullen dit dan MDMA-kristallen zijn of is het nog iets anders
EricR zei:Je bent aan het afsterven kerel, of je lever is er aan.

Marky zei:Wat zijn jou motieven voor gebruik eigenlijk Corleonè?
)8 gulden hoeveel euro is dat?Silva zei:Je wordt hardstikke afgezet, toen ik het vroeger kocht in de discotheek betaalde we per capsule 8 gulden.
inVorm zei:Je rookt niet? Pak van mn hart dat je zo op je gezondheid let![]()
(allemaal van het kruidvat overigens)Corleoné zei:Geld van verjaardag en nieuwjaar... Had zo'n 700 euro, wat nu op is.Ga morgen even langs de interimbureaus langs op zoek naar een baantje voor wat Cokegeld.
RvR zei:wat doe jij op een bodybuilding forum? gewoon je nutteloze tijd opvullen?
de meeste mensen werken om hun trainen en suplementen te bekostigen..
train jij eigenlijk wel?
ik denk 24/7 aan trainen.. jij aan coke..
je denkt misschien dat het grappig is enzo en ik moet bekennen dat ik er ook best om kan lachen.. maar dat is omdat ik het meestal wel leuk vind om mensen te zien die er zeker minder van gaan bakken in het leven dan ik en die het nog leuk vinden ook..
ik heb een goede tip voor je, maar die zal aan jou denk niet besteed zijn:
kappen met die zooi, je moet lol maken in het leven, maar je moet wel inzien wanneer je te ver gaat..
Ik weet best wel wanneer ik te ver ga(doordeweek snuiven bv), dus maak je maar geen zorgen, maar dat doeje wss al niet. 
Corleoné zei:Ik denk ook veel aan trainen, dan wel geen 24/7, maar toch veel. Aan Coke denk ik ook ja, maar ik ben heus niet van plan om iedere week een gram Coke door m'n neus te draaien.Ik weet best wel wanneer ik te ver (doordeweek snuiven bv), dus maak je maar geen zorgen.
![]()
Corleoné zei:Godverdamme 20 euro, en ik leg hier 50-55 euro neer voor een grammetje.![]()
Dit terzijde, heb ik even een rare vaststelling en vraag. Als ik Coke heb gesnoven heb ik daarna altijd de indruk dat ik over m'n hele lichaam een bruinere tint heb. Is erg raar eigenlijk, want vorige week was ik nog wit over m'n lichaam, en deze week zie ik er precies terug uit zoals na 4 zonnebankbeurten...
Zelda zei:Het is mij ook wel eens opgevallen dat je de dag na coke er wat gekleurder/gezonder uitziet, maar zo voel ik me niet iig. Ben ook meestal 3-4 kilo lichter door vochtverlies.
Vind het trouwens niet veel meer aan, die coke. Voorlopig een paar maanden maar niks meer doen.
Ik heb ook zo'n tijd gehad als jij dat ik zonder drugs geen leuke avond dacht te kunnen hebben, maar als je druggebruik beperkt tot een paar keer per jaar is een gemiddelde avond zonder vaak juist veel leuker dan met drugs. Ik denk dat de dieperliggende oorzaak van je drugsgebruik meer ligt in het feit dat je ongelukkig bent of niet lekker in je vel zit. Ik voel me juist lekker als ik géén drugs heb gebruikt en gewoon nuchter ben.
Marky zei:Maar je komt er nog wel achter, juist omdat coke zo licht valt, lijkt het ongevaarlijk, maar op den duur merk je opeens dat je in zware crisis zit, is het niet financieel, dan wel bepaalde gevoelens die zijn weggedrukt en die je kwijt bent. Ook voor je omgeving.
Just For The Fun eigenlijk. Als ik uit ga heb je telkens dat verlangen naar een heerlijke avond, en met enkel alcohol lukt dat eenvoudig weg niet (meer)...
Bro, train eens hard en ga afgetraind compleet nuchter uit, de blikken en aandacht van vrouwen die je krijgt geeft een veel lekkerdere prikkel in je kop dan cocaine.
jij snapt het 
RvR zei:50 tot 55 euro per gram is niet normaal veel
die persoon maakt echt veel winst op jou.. ik zou het daar in ieder geval niet meer halen.. 5 grams blokken halen we hier voor 110-130 euro.. dus onversneden.. met Coke zou ik dus zeker stoppen..
55 euro per gram is boven de normale prijs...Voor 5 gram 110-130euros dat is wel voor heel weinig geldRvR zei:50 tot 55 euro per gram is niet normaal veel
die persoon maakt echt veel winst op jou.. ik zou het daar in ieder geval niet meer halen.. 5 grams blokken halen we hier voor 110-130 euro.. dus onversneden.. met Coke zou ik dus zeker stoppen..