XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Idd, Capsules met MDMA in, 15 euro per stuk, zullen dit dan MDMA-kristallen zijn of is het nog iets anders

Je wordt hardstikke afgezet, toen ik het vroeger kocht in de discotheek betaalde we per capsule 8 gulden.

Wat zijn jou motieven voor gebruik eigenlijk Corleonè?

Marky zei:
Wat zijn jou motieven voor gebruik eigenlijk Corleonè?

Just For The Fun eigenlijk. Als ik uit ga heb je telkens dat verlangen naar een heerlijke avond, en met enkel alcohol lukt dat eenvoudig weg niet (meer)...

Nu vind ik Coke en Alcohol wel goed samen gaan, en kan ik gemakkelijker een kwartiertje wachten op mijn volgende snuif. Weegt ook veel lichter op tegenover pillen en speed... + geen afkick. Coke ben ik eigenlijk pas echt gaan waarderen als ik het doorheen de week snoof, en als ik enkele weken geen Speed had genomen. Nadeel is echter wel dat het enorm duur is... Ben ook nog altijd op zoek naar GHB, wat mij de ideale oplossing lijkt.

Ben trouwens niet van plan om ooit nog speed te gebruiken (is al 5 weken geleden), en met pillen ben ik verminderd naar 1 keer om de 4 weken. De andere weken zullen het Coke worden, of wie weet, mss wel eens GHB...

Enige verleiding die ik nu heb, is er voor te zorgen dat Coke geen alledaagse bezighoud wordt en dezelfde plaats inneemt als een Sigaret... (wat ik overigens niet doe ;) )

Je rookt niet? Pak van mn hart dat je zo op je gezondheid let ;)

inVorm zei:
Je rookt niet? Pak van mn hart dat je zo op je gezondheid let ;)

Hé, ik slik nog iedere dag mijn pillen multivitamine, omega 3, glucosamine, zink, calcium en magnesium en nu nog eens sint-janskruid tegen lusteloosheid. :cool: (allemaal van het kruidvat overigens)

Corleoné zei:
Geld van verjaardag en nieuwjaar... Had zo'n 700 euro, wat nu op is. :p Ga morgen even langs de interimbureaus langs op zoek naar een baantje voor wat Cokegeld.

wat doe jij op een bodybuilding forum? gewoon je nutteloze tijd opvullen?

de meeste mensen werken om hun trainen en suplementen te bekostigen..
train jij eigenlijk wel?

ik denk 24/7 aan trainen.. jij aan coke..

je denkt misschien dat het grappig is enzo en ik moet bekennen dat ik er ook best om kan lachen.. maar dat is omdat ik het meestal wel leuk vind om mensen te zien die er zeker minder van gaan bakken in het leven dan ik en die het nog leuk vinden ook..

ik heb een goede tip voor je, maar die zal aan jou denk niet besteed zijn:
kappen met die zooi, je moet lol maken in het leven, maar je moet wel inzien wanneer je te ver gaat..

Ik geloof niet dat het bij corléone zal doordringen:rolleyes:

RvR zei:
wat doe jij op een bodybuilding forum? gewoon je nutteloze tijd opvullen?

de meeste mensen werken om hun trainen en suplementen te bekostigen..
train jij eigenlijk wel?

ik denk 24/7 aan trainen.. jij aan coke..

je denkt misschien dat het grappig is enzo en ik moet bekennen dat ik er ook best om kan lachen.. maar dat is omdat ik het meestal wel leuk vind om mensen te zien die er zeker minder van gaan bakken in het leven dan ik en die het nog leuk vinden ook..

ik heb een goede tip voor je, maar die zal aan jou denk niet besteed zijn:
kappen met die zooi, je moet lol maken in het leven, maar je moet wel inzien wanneer je te ver gaat..

Ik denk ook veel aan trainen, dan wel geen 24/7, maar toch veel. Aan Coke denk ik ook ja, maar ik ben heus niet van plan om iedere week een gram Coke door m'n neus te draaien. ;) Ik weet best wel wanneer ik te ver ga(doordeweek snuiven bv), dus maak je maar geen zorgen, maar dat doeje wss al niet. :p

Corleoné zei:
Ik denk ook veel aan trainen, dan wel geen 24/7, maar toch veel. Aan Coke denk ik ook ja, maar ik ben heus niet van plan om iedere week een gram Coke door m'n neus te draaien. ;) Ik weet best wel wanneer ik te ver (doordeweek snuiven bv), dus maak je maar geen zorgen. ;)

ik maak me ook geen zorgen, ik irriteer me er alleen aan..

maar het is jouw zaak.. en ik zal me er ook niet meer over uitlaten..

Je kan net zo goed stoppen met trainen. Je coke gebruik doordeweeks en je weeknd activiteiten heffen al je trainingsvooruitgang op.

Corleoné zei:
Godverdamme 20 euro, en ik leg hier 50-55 euro neer voor een grammetje. :mad:

Dit terzijde :mad: , heb ik even een rare vaststelling en vraag. Als ik Coke heb gesnoven heb ik daarna altijd de indruk dat ik over m'n hele lichaam een bruinere tint heb. Is erg raar eigenlijk, want vorige week was ik nog wit over m'n lichaam, en deze week zie ik er precies terug uit zoals na 4 zonnebankbeurten...

Het is mij ook wel eens opgevallen dat je de dag na coke er wat gekleurder/gezonder uitziet, maar zo voel ik me niet iig. Ben ook meestal 3-4 kilo lichter door vochtverlies.

Vind het trouwens niet veel meer aan, die coke. Voorlopig een paar maanden maar niks meer doen.

Ik heb ook zo'n tijd gehad als jij dat ik zonder drugs geen leuke avond dacht te kunnen hebben, maar als je druggebruik beperkt tot een paar keer per jaar is een gemiddelde avond zonder vaak juist veel leuker dan met drugs. Ik denk dat de dieperliggende oorzaak van je drugsgebruik meer ligt in het feit dat je ongelukkig bent of niet lekker in je vel zit. Ik voel me juist lekker als ik géén drugs heb gebruikt en gewoon nuchter ben.

Zelda zei:
Het is mij ook wel eens opgevallen dat je de dag na coke er wat gekleurder/gezonder uitziet, maar zo voel ik me niet iig. Ben ook meestal 3-4 kilo lichter door vochtverlies.

Vind het trouwens niet veel meer aan, die coke. Voorlopig een paar maanden maar niks meer doen.

Ik heb ook zo'n tijd gehad als jij dat ik zonder drugs geen leuke avond dacht te kunnen hebben, maar als je druggebruik beperkt tot een paar keer per jaar is een gemiddelde avond zonder vaak juist veel leuker dan met drugs. Ik denk dat de dieperliggende oorzaak van je drugsgebruik meer ligt in het feit dat je ongelukkig bent of niet lekker in je vel zit. Ik voel me juist lekker als ik géén drugs heb gebruikt en gewoon nuchter ben.

Vandaag ben ik dus terug helemaal bruin. :D
Nja, ik zit wel lekker in mijn vel hoor, is gewoon dat uitgaan automatisch gelijkgaat met drugs dat ik moet proberen zien over te geraken. Eenmaal ik het terug enkel kan doen met alcohol... Heb gisteren ook niet ferm overdreven. 4 smiley's maar, en een halfje C.

Maar je komt er nog wel achter, juist omdat coke zo licht valt, lijkt het ongevaarlijk, maar op den duur merk je opeens dat je in zware crisis zit, is het niet financieel, dan wel bepaalde gevoelens die zijn weggedrukt en die je kwijt bent. Ook voor je omgeving.

Just For The Fun eigenlijk. Als ik uit ga heb je telkens dat verlangen naar een heerlijke avond, en met enkel alcohol lukt dat eenvoudig weg niet (meer)...

Bro, train eens hard en ga afgetraind compleet nuchter uit, de blikken en aandacht van vrouwen die je krijgt geeft een veel lekkerdere prikkel in je kop dan cocaine.

50 tot 55 euro per gram is niet normaal veel :eek:

die persoon maakt echt veel winst op jou.. ik zou het daar in ieder geval niet meer halen.. 5 grams blokken halen we hier voor 110-130 euro.. dus onversneden.. met Coke zou ik dus zeker stoppen..

Marky zei:
Maar je komt er nog wel achter, juist omdat coke zo licht valt, lijkt het ongevaarlijk, maar op den duur merk je opeens dat je in zware crisis zit, is het niet financieel, dan wel bepaalde gevoelens die zijn weggedrukt en die je kwijt bent. Ook voor je omgeving.

Bro, train eens hard en ga afgetraind compleet nuchter uit, de blikken en aandacht van vrouwen die je krijgt geeft een veel lekkerdere prikkel in je kop dan cocaine.

:bow: jij snapt het :D

RvR zei:

die persoon maakt echt veel winst op jou.. ik zou het daar in ieder geval niet meer halen.. 5 grams blokken halen we hier voor 110-130 euro.. dus onversneden.. met Coke zou ik dus zeker stoppen..

Nja, België is Nederland niet hoor. Bij mij is het ook onversneden, en per gram in harde blokjes, maar hier is de standaard 50 euro, hoeveel je ook besteld... 5 kilo Coke kost hier 250 000 euro :cool: 55 euro per gram is boven de normale prijs...

wat een debielen in belgie dan :p je kan heus wel een NL supplier regelen en dan heb je 5 kilo voor veeeeeel minder..

RvR zei:

Voor 5 gram 110-130euros dat is wel voor heel weinig geld:eek:

Terug
Naar boven