Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Lagoa was trouwens weer HEMELS, zaterdag:D

Corleoné zei:
Van ik slechts van 5u tot 9u, want ik had er maar 4 :mad: En van die Coke was ik enkel paranoia. :(

Wat een raar mannetje ben je toch ook :roflol:

Koop dan een dikke kuur voor dat geld man, dan voel je goed EN je groeit nog ook. Als je jezelf toch al wil vernken.

ik voelde mij goed van 4uur tot 11uur:D , van die smiley's heb je toch ook een paar paranoïde momenten:p

Corleoné zei:
Nja, België is Nederland niet hoor. Bij mij is het ook onversneden, en per gram in harde blokjes, maar hier is de standaard 50 euro, hoeveel je ook besteld... 5 kilo Coke kost hier 250 000 euro :cool: 55 euro per gram is boven de normale prijs...

Beetje naief C? Denk je nu echt dat mensen die een kg kopen en dan verder verkopen aan 50 per gr (wat idd de gewoonte is bij kleine hoeveelheden hier in Be) geen winst doet op z'n verkoop? Of denk je echt dat hij er 45 euro/gr zal aan betalen? :rolleyes:

calibre zei:
Beetje naief C? Denk je nu echt dat mensen die een kg kopen en dan verder verkopen aan 50 per gr (wat idd de gewoonte is bij kleine hoeveelheden hier in Be) geen winst doet op z'n verkoop? Of denk je echt dat hij er 45 euro/gr zal aan betalen? :rolleyes:

Dat denk ik niet nee :D ;)

Alcohol , sigaretten , marihuana , honger , slaap...

wat beïnvloed je spiergroei negatief en waarom?

Lees hier :)

[Link niet meer beschikbaar]
_38914763_trainspotting.jpg

de eerste 6 maanden dat ik trainde blowde ik elke dag 2 joints, ik heb heel goede vooruitgangen geboekt in deze periode.. wil niet zeggen dat ik misschien meer vooruit gang had geboekt als ik niet geblowd had, maar het valt hartstikke mee allemaal.

he is corleoné geband

ja inderdaad voor 1 week.

Voor meer info zie "ik vind nergens mijn gelijke" topic.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkeer je van weed in totale katabole staat? Aangezien hier mensen 2x per dag joints roken of zelfs roken voor hun training.

Roken, smoren zegt mij eigenlijk echt weinig:(

Denk dat ik ongeveer alles gepakt heb behalve heroine maar sinds mijn 24e ben ik met alles gekapt.

Nu train ik dus flippen zit er niet meer in voor mij, heb het gehad en heb er genoeg van.

Het leukste effect van alles dat ik gepakt heb kreeg ik van Ketamine.
Ook coke + alcohol was een goede combi, alleen weet je niet meer wat je doet op zulke momenten en loop je ongelooflijk agressief.

Maar zoals ik zeg is dat dus al een tijdje verleden tijd.

grtz

Ik zit ook beetje in een stadium, om alles eens te proberen, maar niet mate om iedere week iets te nemen. Binnen een jaar of twee zal ik ook wel tot besef komen dat welletjes is geweest:D En dan kan ik mij enkel richten op trainen;)

wimmeke26 zei:
Denk dat ik ongeveer alles gepakt heb behalve heroine maar sinds mijn 24e ben ik met alles gekapt.

Nu train ik dus flippen zit er niet meer in voor mij, heb het gehad en heb er genoeg van.

Het leukste effect van alles dat ik gepakt heb kreeg ik van Ketamine.
Ook coke + alcohol was een goede combi, alleen weet je niet meer wat je doet op zulke momenten en loop je ongelooflijk agressief.

Maar zoals ik zeg is dat dus al een tijdje verleden tijd.

grtz
Heb jij daar enige hinder van, van jou experimenteel met drugs?

Terug
Naar boven