Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manny Ribera zei:
En van die Coke was ik enkel paranoia. 
Corleoné zei:Van ik slechts van 5u tot 9u, want ik had er maar 4En van die Coke was ik enkel paranoia.
![]()

Corleoné zei:Nja, België is Nederland niet hoor. Bij mij is het ook onversneden, en per gram in harde blokjes, maar hier is de standaard 50 euro, hoeveel je ook besteld... 5 kilo Coke kost hier 250 000 euro55 euro per gram is boven de normale prijs...

Manny Ribera zei:Voor 5 gram 110-130euros dat is wel voor heel weinig geld![]()
calibre zei:Beetje naief C? Denk je nu echt dat mensen die een kg kopen en dan verder verkopen aan 50 per gr (wat idd de gewoonte is bij kleine hoeveelheden hier in Be) geen winst doet op z'n verkoop? Of denk je echt dat hij er 45 euro/gr zal aan betalen?![]()

Je moet dan wel een jaar in het vak zitten,want in één twee drie vind je ze niet hoorRvR zei:

Manny Ribera zei:Je moet dan wel een jaar in het vak zitten,want in één twee drie vind je ze niet hoor![]()

Heb jij daar enige hinder van, van jou experimenteel met drugs?wimmeke26 zei:Denk dat ik ongeveer alles gepakt heb behalve heroine maar sinds mijn 24e ben ik met alles gekapt.
Nu train ik dus flippen zit er niet meer in voor mij, heb het gehad en heb er genoeg van.
Het leukste effect van alles dat ik gepakt heb kreeg ik van Ketamine.
Ook coke + alcohol was een goede combi, alleen weet je niet meer wat je doet op zulke momenten en loop je ongelooflijk agressief.
Maar zoals ik zeg is dat dus al een tijdje verleden tijd.
grtz
Manny Ribera zei:Heb jij daar enige hinder van, van jou experimenteel met drugs?