- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
nee.. ik rookte mn joints trouwens wel altijd na de training (ben inmiddels sinds 1-1-2004 met blowen gestopt), maar zover ik kan nagaan heeft het eigenlijk nauwelijks invloed op mn trainen gehadSantino88 zei:ja inderdaad voor 1 week.
Voor meer info zie "ik vind nergens mijn gelijke" topic.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verkeer je van weed in totale katabole staat? Aangezien hier mensen 2x per dag joints roken of zelfs roken voor hun training.
Ik heb zelf ook redelijk wat geëxperimenteerd, ook allemaal in de periode dat ik begonnen ben met trainen. Als ik op een zaterdag 5 pillen had gebikt was ik de volgende dag wel brak, maar maandag kon ik zonder krachtverlies gewoon weer optimaal trainen. Zelfde voor coke en speed.Manny Ribera zei:Heb jij daar enige hinder van, van jou experimenteel met drugs?
Bij mij op de sportschool loopt iemand rond die per week 2-3 gram speed snuift en eigenlijk elk weekend wel een paar pillen en ook hij boekt vooruitgang.
Harddrugs zijn natuurlijk heel slecht.. maar ik denk dat het als je het af en toe doet best te combineren valt met bodybuilding. De hinder die ik ervaren heb is eigenlijk puur op psychisch vlak. Ik heb bijvoorbeeld wel een maand slecht geslapen toen ik een keer behoorlijk verkeerd ben gegaan op combinatie pillen/speed. Ben sindsdien ook gestopt met HD.

, ik moet zeggen dat ik de eerste training na het weekend ( als ik iets genomen heb) een paar herhalingen achteruit ben, dus dit valt ook reuze mee

Hallucinaties, hevige buikpijn, zag iedereen in duivelvorm, zelfs m'n eigen vingers herkende ik niet meer, m'n kop voelde net als rubber aan, evenwichtstoornissen, tikken, flitsen... Dacht echt dat ik out ging gaan... Maar zoals u ziet, heb ik het overleefd!
Redelijke k*tavond dus, hoewel als ik neerzat best kon genieten van het vrouwelijk schoon, en enkele momenten wel goed getript heb