MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Santino88 zei:
ja inderdaad voor 1 week.

Voor meer info zie "ik vind nergens mijn gelijke" topic.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkeer je van weed in totale katabole staat? Aangezien hier mensen 2x per dag joints roken of zelfs roken voor hun training.
nee.. ik rookte mn joints trouwens wel altijd na de training (ben inmiddels sinds 1-1-2004 met blowen gestopt), maar zover ik kan nagaan heeft het eigenlijk nauwelijks invloed op mn trainen gehad

Manny Ribera zei:
Heb jij daar enige hinder van, van jou experimenteel met drugs?
Ik heb zelf ook redelijk wat geëxperimenteerd, ook allemaal in de periode dat ik begonnen ben met trainen. Als ik op een zaterdag 5 pillen had gebikt was ik de volgende dag wel brak, maar maandag kon ik zonder krachtverlies gewoon weer optimaal trainen. Zelfde voor coke en speed.
Bij mij op de sportschool loopt iemand rond die per week 2-3 gram speed snuift en eigenlijk elk weekend wel een paar pillen en ook hij boekt vooruitgang.

Harddrugs zijn natuurlijk heel slecht.. maar ik denk dat het als je het af en toe doet best te combineren valt met bodybuilding. De hinder die ik ervaren heb is eigenlijk puur op psychisch vlak. Ik heb bijvoorbeeld wel een maand slecht geslapen toen ik een keer behoorlijk verkeerd ben gegaan op combinatie pillen/speed. Ben sindsdien ook gestopt met HD.

ahzo:D , ik moet zeggen dat ik de eerste training na het weekend ( als ik iets genomen heb) een paar herhalingen achteruit ben, dus dit valt ook reuze mee:p

Daster zei:
nee.. ik rookte mn joints trouwens wel altijd na de training (ben inmiddels sinds 1-1-2004 met blowen gestopt), maar zover ik kan nagaan heeft het eigenlijk nauwelijks invloed op mn trainen gehad

Ik heb zelf ook redelijk wat geëxperimenteerd, ook allemaal in de periode dat ik begonnen ben met trainen. Als ik op een zaterdag 5 pillen had gebikt was ik de volgende dag wel brak, maar maandag kon ik zonder krachtverlies gewoon weer optimaal trainen. Zelfde voor coke en speed.
Bij mij op de sportschool loopt iemand rond die per week 2-3 gram speed snuift en eigenlijk elk weekend wel een paar pillen en ook hij boekt vooruitgang.

Harddrugs zijn natuurlijk heel slecht.. maar ik denk dat het als je het af en toe doet best te combineren valt met bodybuilding. De hinder die ik ervaren heb is eigenlijk puur op psychisch vlak. Ik heb bijvoorbeeld wel een maand slecht geslapen toen ik een keer behoorlijk verkeerd ben gegaan op combinatie pillen/speed. Ben sindsdien ook gestopt met HD.

Ik ben na pillen de volgende dag zo ont-zet-tend naar de t*fus, ik weet niet waarom, al het andere spul voel ik me ook wel brak maar kan ik in ieder geval nog functioneren, met een pillenkater echt niet. Is ook de voornaamste reden dat ik het al in geen tijden gedaan heb.

Manny Ribera zei:
Heb jij daar enige hinder van, van jou experimenteel met drugs?

Ja, heb daar wel problemen met gehad...niet met de pillen enz...maar met de cannabis kon ik niet stoppen.

2x per week naar checkpoint in terneuzen ( 60€)dus financieel werd het ook moeilijk.

Door het vele blowen werd ik angstig en nog van dat..nu blow ik eens i het weekend ofzo en dat is het, maar de verslaving zit er nog in.

Ik blowde dus elke dag vanaf mijn 16 jaar..:rolleyes:

grtz

Balboa18 zei:
kende gij geen engels.. zijn flitsen van vroeger, dingen die je meegemaakt hebt..

en die lagoa he..da lijkt me egt zoon vette tent:D
Nee, ik kan helaas geen engels, ik ben niet voor niets altijd gebuisd voor dat vak:p , danku voor de vertaling balboa;)

Daster zei:
Als ik op een zaterdag 5 pillen had gebikt was ik de volgende dag wel brak, maar maandag kon ik zonder krachtverlies gewoon weer optimaal trainen. Zelfde voor coke en speed.

.

Lijkt me toch erg sterk om nog enigzins vooruitgang te boeken qwa training of massa.
Je wordt uiteindelijk wel lekker droog! :p

Ach men moet maar geloven wat men wil
en als je gebruik wil bagataliseren ga je gang, maar ik weet uit ervaring wel beter. ;)

Is dat hierboven geen vlaamse leeuw ?? Heeft men maat op zijn arm staan.

Of hebben ze dit in Rotterdam gepikt:D

wimmeke26 zei:
Is dat hierboven geen vlaamse leeuw ?? Heeft men maat op zijn arm staan.

Of hebben ze dit in Rotterdam gepikt:D

Welk historisch wapen heeft geen leeuw?

Manny Ribera zei:

Balboa18 zei:
kende gij geen engels.. zijn flitsen van vroeger, dingen die je meegemaakt hebt..

Flashbacks uitten zich bij mij nog altijd, alhoewel ik al jaren zo goed als gestopt ben. Gewoon bepaalde gevoelens, rillingen enzo die oproepen naar die tijd.

jongens, lekker allemaal drugs gebruiken!

dan doe ik het gewoon niet en dan boek ik lekker MIJN vooruitgang ;)

ik heb het liefste dat elke bodybuilder verslaafd is, dan sta ik over 10 tot 15 jaar op de O..

ohja, dat hierboven was sarcastisch bedoeld!

voordat ik een weekban krijg :p

die zijn zo populair de laatste tijd :D

Ze zullen hem niet temmen de fiere Vlaamse leeuw,
Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw.

Ze zullen hem niet temmen, zolang de Vlaming leeft,
Zolang de leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.

en nog meer van dit...de Vlaamse leeuw is ons volkslied.

Als je een belg ziet supporteren heeft hij bijna altijd zijn vlaamse vlag mee.

grtz

wimmeke26 zei:
Ze zullen hem niet temmen de fiere Vlaamse leeuw,
Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw.

Ze zullen hem niet temmen, zolang de Vlaming leeft,
Zolang de leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.

en nog meer van dit...de Vlaamse leeuw is ons volkslied.

Als je een belg ziet supporteren heeft hij bijna altijd zijn vlaamse vlag mee.

grtz
:fu:

Manny Ribera = Corleone

banin!

Zaterdag terug een zware gehad, wat normaal niet de bedoeling was... :D Om te beginnen wat lijnen gesnoven, maar had dus moeite om in feeststemming te komen... Totdat er mij iemand te hulp schoot, die mij 3 dubbele (tekentje in de vorm van een haai, dolfijn...) pillen aanbood, en dit voor een prijsje van 10 euro. Dacht ach, normaal voel ik het maar als ik er 3 per keer neem, zal dus maar beginnen met 1, en half uurtje later nog 1.

Weet niet wat er in die pillen zat, maar heb bijna 3 uur van de kaart geweest! :eek: Hallucinaties, hevige buikpijn, zag iedereen in duivelvorm, zelfs m'n eigen vingers herkende ik niet meer, m'n kop voelde net als rubber aan, evenwichtstoornissen, tikken, flitsen... Dacht echt dat ik out ging gaan... Maar zoals u ziet, heb ik het overleefd! :D Daarentegen wel de angstige avond van mijn leven beleefd... Bad Trip :rolleyes: Toen we buiten kwamen nog flink wat C aan m'n tandvlees gesnoven, die mij min of meer ook slecht beviel. :mad: Redelijke k*tavond dus, hoewel als ik neerzat best kon genieten van het vrouwelijk schoon, en enkele momenten wel goed getript heb :D

P.S. Zondag wel een stevig orgasme gekregen zoals altijd. Maakt natuurlijk ook veel goed... :eyebrow:

Corleoné zei:
Zaterdag terug een zware gehad, wat normaal niet de bedoeling was... :D Om te beginnen wat lijnen gesnoven, maar had dus moeite om in feeststemming te komen... Totdat er mij iemand te hulp schoot, die mij 3 dubbele (tekentje in de vorm van een haai, dolfijn...) pillen aanbood, en dit voor een prijsje van 10 euro. Dacht ach, normaal voel ik het maar als ik er 3 per keer neem, zal dus maar beginnen met 1, en half uurtje later nog 1.

Weet niet wat er in die pillen zat, maar heb bijna 3 uur van de kaart geweest! :eek: Hallucinaties, hevige buikpijn, zag iedereen in duivelvorm, zelfs m'n eigen vingers herkende ik niet meer, m'n kop voelde net als rubber aan, evenwichtstoornissen, tikken, flitsen... Dacht echt dat ik out ging gaan... Maar zoals u ziet, heb ik het overleefd! :D Daarentegen wel de angstige avond van mijn leven beleefd... Bad Trip :rolleyes: Toen we buiten kwamen nog flink wat C aan m'n tandvlees gesnoven, die mij min of meer ook slecht beviel. :mad: Redelijke k*tavond dus, hoewel als ik neerzat best kon genieten van het vrouwelijk schoon, en enkele momenten wel goed getript heb :D

P.S. Zondag wel een stevig orgasme gekregen zoals altijd. Maakt natuurlijk ook veel goed... :eyebrow:
Heb jij getript? Wannneer dan wel als ik vragen mag?:rolleyes: Ik ben alvast blij dat ik niet gezondigd heb:p

Manny Ribera zei:
Heb jij getript? Wannneer dan wel als ik vragen mag?:rolleyes: Ik ben alvast blij dat ik niet gezondigd heb:p

Toen ik neerzat heb ik idd enkele goeie momenten gekend, maar toen stond jij op de dansvloer te shaken. :p

Terug
Naar boven