Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corleoné zei:Zaterdag terug een zware gehad, wat normaal niet de bedoeling was...Om te beginnen wat lijnen gesnoven, maar had dus moeite om in feeststemming te komen... Totdat er mij iemand te hulp schoot, die mij 3 dubbele (tekentje in de vorm van een haai, dolfijn...) pillen aanbood, en dit voor een prijsje van 10 euro. Dacht ach, normaal voel ik het maar als ik er 3 per keer neem, zal dus maar beginnen met 1, en half uurtje later nog 1.
Weet niet wat er in die pillen zat, maar heb bijna 3 uur van de kaart geweest!Hallucinaties, hevige buikpijn, zag iedereen in duivelvorm, zelfs m'n eigen vingers herkende ik niet meer, m'n kop voelde net als rubber aan, evenwichtstoornissen, tikken, flitsen... Dacht echt dat ik out ging gaan... Maar zoals u ziet, heb ik het overleefd!
Daarentegen wel de angstige avond van mijn leven beleefd... Bad Trip
Toen we buiten kwamen nog flink wat C aan m'n tandvlees gesnoven, die mij min of meer ook slecht beviel.
Redelijke k*tavond dus, hoewel als ik neerzat best kon genieten van het vrouwelijk schoon, en enkele momenten wel goed getript heb
P.S. Zondag wel een stevig orgasme gekregen zoals altijd. Maakt natuurlijk ook veel goed...![]()
Loo zei:orgasme? je kwam zeker klaar van die grote n*ger die je bruut in je kont aan het palen was nadat hij je had omgekocht voor een halve gram coke wat later versneden pep bleek te zijn.
Nadeel is dan wel dat je teelballen 3 keer kleiner zijn, je lul er helemaal misvormd uitziet, en je eikel opgezwollen en doorzichtig wit kleurt. o ja en als je plassen het langs alle kanten spuit behalve in de pot zelf
)) Nuja, als ik dan toch ga slapen en daar met veel moeite een paar uur in slaag, ben ik de zondagnamiddag praktisch impotent, niet echt een aanrader dus. (Dat vorige wel natuurlijk, maar denk niet dat het zo gezond is wat betreft springen van zenuwen, of aders.... lijkt me net iets te hevigs om "veilig" te zijn.)
superspider zei:Hoe betaal je die drugs eigenlijk allemaal corleoné? of krijg je alles gratis?
grappig dat er mensen op ingaan en er serieuze vragen over stellen
Daster zei:moet je ook maar net zin in hebben een nacht niet geslapen helemaal waus van de pillen en dan zes uur aan je pik sjorren

Jij hebt vast monster onderarmenCorleoné zei:Is beter dat dan daar de hele dag voor je uit te zaten staren + de beloning is onovertrefbaar.![]()
, blijven traineeuuhManny Ribera zei:Jij hebt vast monster onderarmen, blijven traineeuuh
![]()

ik lig altijd in een deuk als jij weer een verslagje van je avond op het forum gooit
Dit is helemaal juist, nadeel is ook dat het moeilijk verkrijgbaar isBalboa18 zei:acidreign je zit altijd te zeiken in dit topic man!
corleone, ga vooral zo doorik lig altijd in een deuk als jij weer een verslagje van je avond op het forum gooit
maar ik heb eigelijk een vraagje over GHB. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
ik heb een beetje rond gezocht op internet. GHB is de minst schadelijke drugs?
alleen verslavingsgevaar. het grote pluspunt is dat het de aanmaak van groeihormoon stimuleert.
correct me if im wrong..
, daarom dat we er ook nog geen ervaring mee hebben, je moet zeker opletten met je dosering, daarom dat corléone eerst proefkonijn zal spelen, als het mee valt zal ik het mss ook eens proberen
, maar als je hem voor bent laat het gerust weten wat jou ervaringen waren
Blackadder zei: