Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Het begin van je delrium stadium Corleone, maakt verder niets uit, de stijgende lijn had je al te pakken, nu enkel een kwestie van voortzetten natuurlijk.

Corleoné zei:
Zaterdag terug een zware gehad, wat normaal niet de bedoeling was... :D Om te beginnen wat lijnen gesnoven, maar had dus moeite om in feeststemming te komen... Totdat er mij iemand te hulp schoot, die mij 3 dubbele (tekentje in de vorm van een haai, dolfijn...) pillen aanbood, en dit voor een prijsje van 10 euro. Dacht ach, normaal voel ik het maar als ik er 3 per keer neem, zal dus maar beginnen met 1, en half uurtje later nog 1.

Weet niet wat er in die pillen zat, maar heb bijna 3 uur van de kaart geweest! :eek: Hallucinaties, hevige buikpijn, zag iedereen in duivelvorm, zelfs m'n eigen vingers herkende ik niet meer, m'n kop voelde net als rubber aan, evenwichtstoornissen, tikken, flitsen... Dacht echt dat ik out ging gaan... Maar zoals u ziet, heb ik het overleefd! :D Daarentegen wel de angstige avond van mijn leven beleefd... Bad Trip :rolleyes: Toen we buiten kwamen nog flink wat C aan m'n tandvlees gesnoven, die mij min of meer ook slecht beviel. :mad: Redelijke k*tavond dus, hoewel als ik neerzat best kon genieten van het vrouwelijk schoon, en enkele momenten wel goed getript heb :D

P.S. Zondag wel een stevig orgasme gekregen zoals altijd. Maakt natuurlijk ook veel goed... :eyebrow:

orgasme? je kwam zeker klaar van die grote n*ger die je bruut in je kont aan het palen was nadat hij je had omgekocht voor een halve gram coke wat later versneden pep bleek te zijn.

Loo zei:
orgasme? je kwam zeker klaar van die grote n*ger die je bruut in je kont aan het palen was nadat hij je had omgekocht voor een halve gram coke wat later versneden pep bleek te zijn.

Nee toch niet. Is eigenlijk eigenaardig, als ik de nacht doortrek en niet ga slapen, blijft mijn lul de zondag heel de dag doorbranden (coke in combinatie met xtc). Duurt dan ook onzettend lang vooraleer ik een orgasme kan krijgen (2 tot zelfs een keer 6 uur (is wel de moeite: je hebt uren het gevoel dat je lijkt klaar te komen, waarna je na die uren genot eindelijk op je hoogtepunt komt (herinner je eerste zaadlozing, maar dan nog eens 100malen heftiger), dit hoogtepunt duurt dan wel 5 minuten!!! tot je schokkend en trillend klaarkomt... is eigenlijk onbeschrijfelijk (als je het niet meegemaakt hebt, kan je het je onmogelijk voorstellen (je kan het mss best nog daarmee vergelijken, al is het nog veel heftiger natuurlijk: als je klein was, en je soms iets deed wat je niet mocht, of op het punt stond betrapt te worden, of bv ging wandelen met je ouders en een keer wegliep om te zien hoe ver je durfde, tot je op een bepaald moment dan toch terugkeerde omdat het spannende gevoel je gewoon teveel werd...). :D Nadeel is dan wel dat je teelballen 3 keer kleiner zijn, je lul er helemaal misvormd uitziet, en je eikel opgezwollen en doorzichtig wit kleurt. o ja en als je plassen het langs alle kanten spuit behalve in de pot zelf :o )) Nuja, als ik dan toch ga slapen en daar met veel moeite een paar uur in slaag, ben ik de zondagnamiddag praktisch impotent, niet echt een aanrader dus. (Dat vorige wel natuurlijk, maar denk niet dat het zo gezond is wat betreft springen van zenuwen, of aders.... lijkt me net iets te hevigs om "veilig" te zijn.)

P.S. Dit weekend heb ik het eens rustig aangedaan. Gisterenavond een halve gram C die ik nog over had van de week ervoor. Denk trouwens niet dat ik volgende week zal weggaan. Is maar als je terug wat clean bent, dat je ook terug leert genieten van de kleine dingen in het leven, en terug wat frisse levensenergie hebt. ;)

Laatst bewerkt:
Ik zou een boek schrijven over orgasme's onder invloed van drugs, je zit je toch maar thuis te vervelen onderneem actie en schrijf het grote corléone boek:D

Hoe betaal je die drugs eigenlijk allemaal corleoné? of krijg je alles gratis?

Wat zegt je vriendin?

grappig dat er mensen op ingaan en er serieuze vragen over stellen..
corleones vriendin vindt het allemaal fijn zoals het de gemiddelde marginale VTM belg betaamt... en zijn ouders betalen zijn drugsverslaving (duh)!

superspider zei:
Hoe betaal je die drugs eigenlijk allemaal corleoné? of krijg je alles gratis?

Verjaardag (ouders, grootouders, tantes.. haha), Nieuwjaar (zelfde weer) + drinkgeld (ouders). Kom aan een totaal van 800 euro, die ik rijkelijk in m'n mond en neus heb gedraaid. Schaam me er ook niet voor, want een beter geschenk hadden ze me niet kunnen geven! Ben nu zo goed als platzak en op zoek naar een baantje... met 50 euro per week kom ik wel rond.

Vriendin heb ik niet -> zie topic: ik vind m'n gelijke niet.
Vriendinnen kosten naar het schijnt veel geld, en dat besteed ik liever aan iets anders.

grappig dat er mensen op ingaan en er serieuze vragen over stellen

Nou je moet me nog altijd niet geloven hoor...

Ben nu flink aan het minderen. Mijn zicht is sterk verminderd, met name in het donker zie ik geen steek meer. En in de gym waar de muren felgeel zijn, zie ik dus ook al geen reet voor me uit. Ik zei het al, de enigste drugs die me nog interesseren zijn Coke en GHB. Coke is terug al een week geleden, en dit weekend blijf ik (met uitzondering van een vette joint) noodgedwongen clean.

Laatst bewerkt:
moet je ook maar net zin in hebben een nacht niet geslapen helemaal waus van de pillen en dan zes uur aan je pik sjorren

Daster zei:
moet je ook maar net zin in hebben een nacht niet geslapen helemaal waus van de pillen en dan zes uur aan je pik sjorren

Is beter dat dan daar de hele dag voor je uit te zaten staren + de beloning is onovertrefbaar. ;)

Moest ik iedere zondag 6u mijn onderarmen en biceps trainen:eek: :D , Ben je eigenlijk niet overtraind Don?:p

help hem volgende keer wat manny, jullie zien er toch leuke poepvriendjes uit

Neen corléone is geen poepvriendje, wel een snoepvriendje, jammer dat jij geen vriendjes hebt, dan zou er mss wat minder gefrustreerd rond lopen :D

Laatst bewerkt:
acidreign je zit altijd te zeiken in dit topic man!

corleone, ga vooral zo door:P ik lig altijd in een deuk als jij weer een verslagje van je avond op het forum gooit:D

maar ik heb eigelijk een vraagje over GHB. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
ik heb een beetje rond gezocht op internet. GHB is de minst schadelijke drugs?
alleen verslavingsgevaar. het grote pluspunt is dat het de aanmaak van groeihormoon stimuleert.
correct me if im wrong..

Balboa18 zei:
acidreign je zit altijd te zeiken in dit topic man!

corleone, ga vooral zo door:P ik lig altijd in een deuk als jij weer een verslagje van je avond op het forum gooit:D

maar ik heb eigelijk een vraagje over GHB. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
ik heb een beetje rond gezocht op internet. GHB is de minst schadelijke drugs?
alleen verslavingsgevaar. het grote pluspunt is dat het de aanmaak van groeihormoon stimuleert.
correct me if im wrong..
Dit is helemaal juist, nadeel is ook dat het moeilijk verkrijgbaar is:mad: , daarom dat we er ook nog geen ervaring mee hebben, je moet zeker opletten met je dosering, daarom dat corléone eerst proefkonijn zal spelen, als het mee valt zal ik het mss ook eens proberen:D , maar als je hem voor bent laat het gerust weten wat jou ervaringen waren:D

Terug
Naar boven