Fitness Seller

Wie van de Dbbers rookt?

Peiling Peiling Wie rookt er of is pas geleden gestopt?

• Totaal stemmers
    283
Optie 6: opstap rook ik als een schoorsteen, en door de week niet :D

snap ook niet dat mensen drang naar een sigaret kunne hebben.

was gestopt maar terug begonnen omdat ik weer vakantie job heb gekregen dan steek ik soms maar sigretj op uit verveling

Ik wil er binnenkort mee gaan beginnen.

Nooit gedaan, wil er niet aan beginnen. Wel klote dat ik vaak in een walm van andere zit.

Ik rook en zuip en zie er goed uit. Why bother :D

Nah, ik moet wel stoppen idd.

Nee nooit gedaan, maar beetje nutteloos om dit hier te gaan vragen, als je beetje serieus met bodybuilding bezig bent rook je toch niet gaat gewoon niet samen.
9/10 keer krijg je zelfde reactie

Ik rook niet,ook nooit gedaan.

Nee nooit gedaan, maar beetje nutteloos om dit hier te gaan vragen, als je beetje serieus met bodybuilding bezig bent rook je toch niet gaat gewoon niet samen.

Ik ben behoooorlijk serieus met de sport bezig. Maar ik rook wel. En genoeg anderen. Niet dat ik er trots op ben, maar sommigen denken echt dat je als een monnik moet leven om groot te worden. Bullshit.
Gisteren kreeg ik ook vragen toen ik een avondje was wezen stappen. Stond met een peuk en glas bier in mijn handen. Antwoord. "Nou je ziet het, kan prima samen"

Beetje een nutteloze opmerking imo. Je moest maar eens weten hoeveel Pro's roken. Marcus Ruhl is er 1.

De mijne staat er niet tussen. Ik ben gestopt many years ago. En rook 1 à 2 peuken per jaar en een paar joints per jaar :D

Ik rook niet en ga ik ook nooit doen! Vreselijk als je in de kwalm van je vrienden moet zitten :eek2:

Ik rook niet, vroeger toen ik jaar of 13 was nog gerookt om "stoer" te doen maar meer of een paar pakken is het nooit geweest.

Update,ik rook niet meer op mijn werk

• Topic Starter Topic Starter
nog 7 stemmers en dan ben ik tevreden.

nee

Laatst bewerkt:
Ja in het weekend met wat bier kan ik het niet laten een shaggie te roken

enkel een blowtje in het weekend dusja :D

Ik ben behoooorlijk serieus met de sport bezig. Maar ik rook wel. En genoeg anderen. Niet dat ik er trots op ben, maar sommigen denken echt dat je als een monnik moet leven om groot te worden. Bullshit.
Gisteren kreeg ik ook vragen toen ik een avondje was wezen stappen. Stond met een peuk en glas bier in mijn handen. Antwoord. "Nou je ziet het, kan prima samen"

haha dat zeg ik ook als ik kook snuif "Nou je ziet het, kan prima samen"

Terug
Naar boven