lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rook en zuip en zie er goed uit. Why bother
Nah, ik moet wel stoppen idd.
Nee nooit gedaan, maar beetje nutteloos om dit hier te gaan vragen, als je beetje serieus met bodybuilding bezig bent rook je toch niet gaat gewoon niet samen.
9/10 keer krijg je zelfde reactie
Nee nooit gedaan, maar beetje nutteloos om dit hier te gaan vragen, als je beetje serieus met bodybuilding bezig bent rook je toch niet gaat gewoon niet samen.
Beetje een nutteloze opmerking imo. Je moest maar eens weten hoeveel Pro's roken. Marcus Ruhl is er 1.Nee nooit gedaan, maar beetje nutteloos om dit hier te gaan vragen, als je beetje serieus met bodybuilding bezig bent rook je toch niet gaat gewoon niet samen.

Ik ben behoooorlijk serieus met de sport bezig. Maar ik rook wel. En genoeg anderen. Niet dat ik er trots op ben, maar sommigen denken echt dat je als een monnik moet leven om groot te worden. Bullshit.
Gisteren kreeg ik ook vragen toen ik een avondje was wezen stappen. Stond met een peuk en glas bier in mijn handen. Antwoord. "Nou je ziet het, kan prima samen"