MuscleMeat

Wie van de Dbbers rookt?

Peiling Peiling Wie rookt er of is pas geleden gestopt?

• Totaal stemmers
    283
Ik rook, wil enerzijds wel stoppen en misschien kan ik het wel, maar zoveel moeite doen :p

Een halfjaartje dagelijks minstens 5 sigaretten per dag gerookt. Gelukkig kreeg ik mijn verstand en nu 2 maanden al gestopt. Niet zoveel moeite met gehad, gelukkig. Nicotine, een verslavend goedje.

ik rook al zon 5 jaar, met meerdere pogingen om te stoppen, maar
nooit echt achter gestaan..
nu ik aan t afvallen ben wil ik zodra ik echt in de buurt kom van mn streefgewicht
echt gaan stoppen. klinkt zwak, maar dan zal ik er wel 100% achter
staan en zal het me lukken :)

Ik rook alleen crack

jaren geleden al gestopt en nooit meer begonnen.

nooit gedaan, zal het ook nooit doen denk ik :)

Gerookt van 14e tot 19e. Nu al 10 jaar gestopt. :)

Heb een deal met mijn pa dat ik 1500 euro krijg als ik op mijn 21ste nog niet rook , nog 3 jaar te gaan dus :D.

Ouders hebben lang gerookt maar zijn ondertussen al 5jr gestopt , zelf voel ik er niets voor.

Rook alleen soms een joint , maar that's it.

Heb een deal met mijn pa dat ik 1500 euro krijg als ik op mijn 21ste nog niet rook , nog 3 jaar te gaan dus :D.

Ouders hebben lang gerookt maar zijn ondertussen al 5jr gestopt , zelf voel ik er niets voor.

Rook alleen soms een joint , maar that's it.

Even gequote voor je vader. ;)

Voted: Ik ben pas gestopt met roken,maar rook alweer als een ketter

Maja... wat doe je er tegen..

heb da gedaan van mijn 13de tot mijn 21 ste...vraag mij af wa ik er ooit inzag,als ik het nu nog ma ruik bah

Zo af en toe is een sigaret.

Ik rook eigenlijk alleen in het weekend, en dan alleen in de kroeg/discotheek.

Zou wel willen stoppen maar heb nog niet echt de drive, voornamelijk omdat ik het echt alleen in het weekend doe. Doordeweeks (thuis/school/werk) bijna geen behoefte maar zodra ik ga stappen (bij m'n maten ben) wel.

Je kunt niet 'een beetje' roken, dus dan ja.
Om het verhaal uit te leggen:

Ik heb wel een tijd vast gerookt, rook nu 0-3 sigaretten op een dag. In het weekend en bij feesten wel meer.

rook niet veel, maar vooral met uitgaan

Had een periode dat ik tijdens het uitgaan rookte. Toen één keer gruwelijk over m'n nek gegaan, nadat ik een peuk had gerookt. Sindsdien geen peuk meer aangeraakt.

Ik rook eigenlijk alleen in het weekend, en dan alleen in de kroeg/discotheek.

Zou wel willen stoppen maar heb nog niet echt de drive, voornamelijk omdat ik het echt alleen in het weekend doe. Doordeweeks (thuis/school/werk) bijna geen behoefte maar zodra ik ga stappen (bij m'n maten ben) wel.
Dat dus

Terug
Naar boven