XXL Nutrition

Wie van de Dbbers rookt?

Peiling Peiling Wie rookt er of is pas geleden gestopt?

• Totaal stemmers
    283
Ik rook niet,ook nooit gedaan.

Ik rook en heb geen intenties om te stoppen. Soms rook ik 2 pakken leeg, soms rook ik maar 1 sigaret per dag. Het is sterk afhankelijk wat ik dus die dag doe.

mis de optie "ik rook al jaren niet meer"

Heb nooit gerookt.

Ik ben pas gestopt met roken, en rook nog steeds niet..

Heb vroeger wel eens een sigaretje gebietst toen ik dacht dat ik stoer was. Vond er geen zak aan. Dat sommige mensen fulltime roken dat kan, maar ik heb nooit begrepen waarom er mensen zijn die specifiek roken als ze uitgaan, dat is echt heel erg sneu.

Heb vroeger wel eens een sigaretje gebietst toen ik dacht dat ik stoer was. Vond er geen zak aan. Dat sommige mensen fulltime roken dat kan, maar ik heb nooit begrepen waarom er mensen zijn die specifiek roken als ze uitgaan, dat is echt heel erg sneu.

hoezo? het kan toch lekkerder zijn met een biertje erbij? als je het doet om stoer te doen is het wel kansloos ja.

Als ex-roker weet ik, dat alcohol de rook-behoefte doet toenemen!
Niet zo gek dus, dat veel mensen vooral roken, wanneer ze alcohol nuttigen, tijdens het uitgaan bv..
1 van de redenen btw dat ik niet vaak meer drink.

nooit gedaan..

stinkt echt te hard

Ik rook alleen crack.

ik mis de optie: 'ik heb nog nooit gerookt, maar wil binnenkort wel beginnen roken.'

ik mis de optie: 'ik heb wel eens gerookt, ben nu tijdelijk gestopt, maar wil binnenkort weer beginnen.'

"Ik wil wel stoppen met roken,maar het lukt me niet."

Heb nooit gerookt dus heb ook het probleem niet dat ik wil proberen te stoppen:D

• Topic Starter Topic Starter
Mooie uitslag deze enquête.

Roken FTW, het is alleen zo duur..

1 of 2x gedaan, maar ik heb nooit gerookt en zal het ook nooit echt doen.

Op m'n 12e en 13e heb ik gerookt, pakje per dag, want dat was natuurlijk stoer.
Toen ik met sigaretten stopte ging ik wiet roken, van m'n 13e t/m m'n 18e veel gedaan, zo'n 10 joints per dag. Had ook constant eigen kweekjes dus dan weet je het wel... Nu gelukkig alweer een jaartje of 2 mee gestopt. Nu rook ik er incidenteel nog wel eens eentje, 1x per 2 maanden ofzo.

Terug
Naar boven