MuscleMeat

Wie wil helpen meestemmen in deze b#tchfight?

• Topic Starter Topic Starter
pk zei:
Je snapt toch hoop ik wel dat wij gaan voor zo min mogelijk kleren he:thumbs::D:D

Ik zal wel een weinig verhullende outfit voor je aantrekken kerel :thumbs:

oooow je bedoelde dat Matjana........;) :D
Ik vroeg me ook al af hoe jij er gebaat bij bent om mijn harig kontje te zien :p

Leviathan zei:
Ik zal wel een weinig verhullende outfit voor je aantrekken kerel :thumbs:

oooow je bedoelde dat Matjana........;) :D
Ik vroeg me ook al af hoe jij er gebaat bij bent om mijn harig kontje te zien :p
Jouw wil ik ook wel zien hoor, liefst met een lederen pakje aan met zo'n gat bij je anjer hmmmmmmmmmmm:meal:

pk zei:
Jouw wil ik ook wel zien hoor, liefst met een lederen pakje aan met zo'n gat bij je anjer hmmmmmmmmmmm:meal:

Geloof mij, dat wil je niet! :D

Ik heb meer haar op mn rug dan Vader Abraham in zn gezicht :p

Morgen kan ik weer een karmarondje geven. Ik zal "matjana' straks ff helpen foto's te plaatsen.

Leviathan zei:
Morgen kan ik weer een karmarondje geven. Ik zal "matjana' straks ff helpen naaktfoto's te plaatsen.
Je was wat vergeten bro, ik heb het maar even voor je verbeterd:thumbs:

Ze wil toch niet dat we halsoverkop op de tegenpartij gaan stemmen:evilnana::D

Gestemd, Mooi vrouwtje hoor :thumb:

zo jullie hebben aardig gestemd zeg en naakt willen jullie vast niet zien hahahaha

matjana zei:
zo jullie hebben aardig gestemd zeg en naakt willen jullie vast niet zien hahahaha
Geloof me, je zal in 1 klap 4000 karmapunten vangen als je het post!
Kan je die weer uitdelen als steuntje in de rug bij het stemmen voor jouw;)

Ik heb het allemaal helemaal uitgedokterd dus kom nu maar met die naaktfoto's:thumbs:;)

done karma

zal best dat je het uitgedoktert hebt denk dat je hand ook geen rust vind nu of niet

Zo thuis nog maar een keer gestemd 64% al.

matjana zei:

Nee, je hebt gelijk. Het merendeel van de mannen hier is niet bestand tegen de aanblik van een mooie, naakte vrouw die ze IRL tegen zouden kunnen komen. PM ze maar;)

Oh, heb ook nog gestemd.

matjana zei:
zal best dat je het uitgedoktert hebt denk dat je hand ook geen rust vind nu of niet
Ik neem aan dat je het over mijn penis hebt, en die heeft nu pauze hoor.:)

En je staat nu al op 64% dus wees eens dankbaar, en stuur me even een pm;):kiss:

bedankt en ik heb het in de gaten dat ze niet bestand zijn tegen een vrouw maar toch lief dat jullie stemmen
hahaha
er komen wel foto s op maar helaas voor jullie niet naakt
groetjes

Terug
Naar boven