MuscleMeat

Wie wil helpen meestemmen in deze b#tchfight?

Leviathan zei:
Ik zal wel een weinig verhullende outfit voor je aantrekken kerel :thumbs:

oooow je bedoelde dat Matjana........;) :D
Ik vroeg me ook al af hoe jij er gebaat bij bent om mijn harig kontje te zien :p

ha levi jij zou toch ook karma uitdelen ik mag het namelijk de komende 24 uur niet kun jij dat even voor mij doen liefs mij

Gestemd.. ze staat nu op 63% dus dit moet ze kunnen winnen lijkt me :)

Wat is het eigenlijk voor onzin, er staat dat je 80 votes moet hebben om te winnen, je hebt al 150 votes???

waar draaid dit hele bitchfight nou om? wat kan je winnen?

manofsteel zei:
Wat is het eigenlijk voor onzin, er staat dat je 80 votes moet hebben om te winnen, je hebt al 150 votes???

ja als ik heel eerlijk ben snap ik het nu zelf ook niet helemaal meer ik heb het al nagevraagd maar krijg er geen antwoord op en ik kan die punten inwisselen voor prijzen maar weet dus nog niet wat maar jullie zijn geweldig dat jullie dit voor mij doen liefs mij

zo ik heb weer karma uitgedeeld volgens mij heb ik nu iedereen gehad of niet laat het mij effe weten bedankt

zo jullie hoeven niet meer te stemmen
ik wil jullie hartelijk danken voor de stemmen
ik heb gewonnen goed he
groetjes melanie

Gefeliciteerd! Kom je nu in een volgende ronde of zo? of ben je klaar met het bitchfighten?

ja als het goed is komt er een tweede ronde maar hoe dat allemaal gaat weet ik zelf ook niet deed eigenlijk mee voor de lol
groetjes melanie

gefeliciteerd,
maar waar blijft mijn karma ? potverdikkeme

SHUTTERSPEED zei:
gefeliciteerd,
maar waar blijft mijn karma ? potverdikkeme

ja dank je maar we gaan toch niet schelden he hahaha;)
ik zal kijken of ik morgen weer karma kan geven want vandaag
heb ik al teveel gegeven zegt die
nou groetjes melanie:rolleyes:

volgens mij heb ik nu wel iedereen gehad of niet zo niet laat het mij effe weten groeten

haha zo was het niet bedoeld natuurlijk
sorry als ik je ten diepste gekwetst heb :)

zo heb weer teveel karma gegeven morgen weer doegie

Terug
Naar boven