Fitness Seller

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

Iedereen behalve Branch hoop ik.

Ik denk zelf Phil of Kai.

Beetje teleurgesteld over phil zijn shape

Blauwe slip is 2012 en paars 2011

Doet hij zijn front biceps nou zo vreemd of is dit gewoon zijn fysiek?
Vind hem een stuk minder mooi aan de front, benen ogen ook minder in verhouding dan eerst.
Erg jammer, had me op een nog mooiere phil verheugd.

uploadfromtaptalk1348904158437.jpg

uploadfromtaptalk1348904170557.jpg

uploadfromtaptalk1348904181768.jpg

uploadfromtaptalk1348904192766.jpg

Rug is wel groter

Kai is huge!!

Branch ziet er niet uit. Zijn rechter quads zijn nog steeds niet bijgetrokken.
Coleman ziet er momenteel nog beter uit dan Branch imo.
Armen en met name onderarmen zijn te klein. Quads is een probleem en zijn rug ziet er niet uit.

_PB63559wtmk.jpg
_PB63543wtmk.jpg

_PB63582wtmk.jpg
_PB63617wtmk.jpg

lol, rug van Branch trekt nergens op. Quads trouwens ook niet. Wat doet die man op de O?

Phil lijkt iets minder geconditioneerd ofzo dan vorig jaar Killy...ofja, ik zou niet weten wat t anders kan zijn. Zn kop lijkt wel dikker iig

Branch is echt een spuug lelijke bodybuilder

Als ik eerlijk moet zijn vind ik Kai hier beter dan Phil, spannend.

Kt7rc.jpg

_PB73972wtmk.jpg

_PB73954wtmk.jpg

_PB74004wtmk.jpg

_PB73995wtmk.jpg

_PB73988wtmk.jpg

_PB74014wtmk.jpg

Heath is toch wel beter.
en lol @ branch wint, kijk z'n pics, niet eens top 10 waardig imo

Phil pakt kai nog wel, alleen wat hij met zijn voorkant van zijn bovenlichaam heeft gedaan... Ik vind het er niet mooi uit zien

Weet niet precies waar het in zit, misschien de progressie in de schouders die zijn borst nu nog compacter laten lijken? Kijk naar die pics van 2011 en 2012, Vond Hem Er Mooier Uit Zien Kwa Front poses.
Benen Oogde Ook Groter toen.

en jij moet niet zo de wijsneus uithangen

Rot jij even snel op van dit forum, we zijn hier niet om alleen maar 'oeh' en 'ahhh' te roepen.

Jongens wat vinden jullie van Shawn Roden? Veruit het mooiste fysiek op de Mr-O. Komt helaas alleen massatekort op zijn ub.

Jongens wat vinden jullie van Shawn Roden? Veruit het mooiste fysiek op de Mr-O. Komt helaas alleen massatekort op zijn ub.

Eigenlijk precies het zelfde wat je zelf al aangeeft (al blijf ik martinez ook super mooi vinden), als hij deze verhoudingen kan behouden met meer massa! :cool:

Word toch wel spannend! Kai staat er eindelijk eens goed bij imo, hoop dat branch ver onder top 3 zit, ziet er niet uit. Iemand foto's van Dex? hij zij in de pers conferentie dat hij er lang niet zo bij had gestaan als nu, ben benieuwd!

Terug
Naar boven