Fitness Seller

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

Kai staat er enorm goed bij, beter dan phill imo

phil houd gewoon nog wat vocht vast lijkt wel kan nog bijtrekke.

callout.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 13:18 ----------

_PB73709wtmk.jpg

_PB73712wtmk.jpg

_PB73714wtmk.jpg

_PB73719wtmk.jpg

_PB73725wtmk.jpg

_PB73727wtmk.jpg

Ik ben erg onder de indruk van Dexter zeg! wat maakt hij een comeback! Op de sideposes is hij verreweg het meest esthetisch! Tuurlijk blijft hij altijd wat massa missen op de echte grote beesten maar verder hands off...

Kai Staat er echt scherp bij alleen vind ik het net lijken of er gigantische atrofie in zijn traps heeft plaats gevonden? Ik kan me niet herinneren dat ik de traps op deze manier van kai heb gezien? Op elke latsspread verdwijnen zijn traps gewoon waarnaar je inplaats van een ruit vorm bijna een horizontale streep over zijn rug kan trekken?

en tja branch... daar is alles al over gezegd:rolleyes:

Shawn rhoden komt ook aardig mee zeg, doet hij beter dan ik dacht.

Foto's van wolf & roelly zijn er nog niet?

hahaha :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 13:39 ----------

Ik ben erg onder de indruk van Dexter zeg! wat maakt hij een comeback! Op de sideposes is hij verreweg het meest esthetisch! Tuurlijk blijft hij altijd wat massa missen op de echte grote beesten maar verder hands off...

Kai Staat er echt scherp bij alleen vind ik het net lijken of er gigantische atrofie in zijn traps heeft plaats gevonden? Ik kan me niet herinneren dat ik de traps op deze manier van kai heb gezien? Op elke latsspread verdwijnen zijn traps gewoon waarnaar je inplaats van een ruit vorm bijna een horizontale streep over zijn rug kan trekken?

en tja branch... daar is alles al over gezegd:rolleyes:

idd elke pose waar je die anderen met big ass traps ziet zie je bij kai haast niks..

Hmm die vallen beide wel beetje tegen.. jammer :(

die benen van roelly :o

Die 2 zullen nooit Mr.O worden....

Branch, helemaal links, wat een mormel vergeleken met de rest. Ik vind Kai en Rhoden echt goed bij staan.

ja inderdaad en dan ook nog dat logo van MD over hem heen

1 Kai (duidelijk)
2 Phil
3 Dexter (erg onder de indruk van hem, damn)
4 Shawn Roden (Had hem ook hier verwacht)
5 Branch (Helaas voor wolf)

Had liever Dennis Wolf op nr 5 en Branch ergens tussen plaats 8-12 gezien, maarja.

snap de haat niet echt richting branch

man heeft toch wel echt knoertharde massa
het frame daartegen is helemaal niks maar hij staat er in elk geval weer hard bij

beetje jammer van phil, verloor leek het wel seperatie in zn benen naarmate de avond vorderde, wel heel rond en mooi en pleasing natuurlijk
kai is wel heel erg goed houd wel hier en daar wat vocht vast, wat als kai morgen wel op de 100% kan komen die ie nodig heeft? lights out dan
dexter met een goede comeback( bijna wel masters olympia shape, als ie die kan pakken is ie Mr O)
shawn roden heeft 10 kg spiermassa met dezelfde verhoudingen en droogheid nodig en hij is flex wheeler 2.0
jo jackson heeft een wat grotere quadsweep nodig maar heeft de rest heel netjes op orde
hide staat ongekend goed, heb hem nooit zo goed gezien eig, leek wel in de gezamelijke pose alsof de rest waar ie naast stond helemaal niet klaar waren, inclusief roelly, naast phil stond ie ook gewoon zn mannetje echt ongekend

dennis wolf heeft niet hetzelfde wow effect als de fotos van 3 weken terug helaas
aan roelly kan je zien dat ie teveel wedstrijden heeft gedraaid de laatste paar weken helaas
evan zn borst begint ergens op te lijken, maar die rug kan er niet meer door, wel gewoon heel hard zoals we gewend zijn van hem, niet zo hard als op de new york pro die ie won

beyeke is gewoon veels te soft in deze staat, die moet echt een keer hard gaan komen

al met al denk ik kai mits ie dat water uit de buikspieren weet te krijgen, want hij heeft een massa plus op phil die echt wat te soft was gister

maar het zal erom hangen als phil gewoon droog vanavond
komt

spannnend mensen

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 14:20 ----------

prognose:

1: kai
2: phil
3: dexter
4: hide
5: branch
de rest

212 Mr o word heel hard flex lewis
die kan zo meedoen bij de mr o gewoon damn

pfff Kai mist een hoop dikte op ze rug pose met ze trapezius man!

1 Kai (duidelijk)
2 Phil
3 Dexter (erg onder de indruk van hem, damn)
4 Shawn Roden (Had hem ook hier verwacht)
5 Branch (Helaas voor wolf)

Had liever Dennis Wolf op nr 5 en Branch ergens tussen plaats 8-12 gezien, maarja.

Ik denk dat je een goede voorspelling hebt gemaakt maar het kan ook zomaar zijn dat plaats 1&2 worden geswitched evenals plaats 3&4. Het is echt close. Dit is echt een geweldige Mr-O. Ik had liever Cedric en Martinez ook mee willen zien doen dan zou het nog leuker worden. Dan had Branch hopelijk de top 5 niet gehaald. Ik zie 4 prachtige fysieken en dan kijk je helemaal links...

Terug
Naar boven