MuscleMeat

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

Kt7rc.jpg

geen goed beeld maar even een kleine vergelijking.

Kai op 1

Als Branch dit jaar in de top 5 eindigt is die jury ongeloofwaardig..
Niemand pics van Evan trouwens?

Ben benieuwd in hoeveel jaar Antoine Vaillant daar staat. :p

Borst mist ook wel wat volheid hoor of hij heeft gewoon ****ed up genetics ervoor.

Borst is sowieso een zwakke spiergroep bij Evan, maar deze heeft hij juist heel erg goed bijgewerkt omdat het nu wel meevalt t.o.v. zijn vorige shows.

Borst is sowieso een zwakke spiergroep bij Evan, maar deze heeft hij juist heel erg goed bijgewerkt omdat het nu wel meevalt t.o.v. zijn vorige shows.

Ok dat wist ik niet heb hem namelijk niet gevolgd maar good for him
Helaas maakt of je progressie hebt gemaakt weinig uit. Het gaat erom hoe je er op dat moment bijstaat.

Vind z'n kuiten overigens wel mooi.

Evan heeft een heel mooi fysiek en boekt langzaam aan progressie, nog maar z'n eerste O dit.

Hahahaha, kerel.. Heb je de prejudging wel gezien?

Met die verschrikkelijke asymmetrische benen (en rug) van em zou een top 5 zelfs schandalig zijn..

Maar ja, na al die controversiele plaatsingen van Branch, zal dit er ook nog wel bijkunnen. Ik vond het altijd een held, tot de pressconference dit jaar. Shit man, wat een mong**l. Trashtalking hoort erbij, maar een beetje respect is wel op zn plaats..

Laatst bewerkt:
hahahaha, kerel.. Heb je de prejudging wel gezien?

Met die verschrikkelijke asymmetrische benen (en rug) van em zou een top 5 zelfs schandalig zijn..

Maar ja, na al die controversiele plaatsingen van branch, zal dit er ook nog wel bijkunnen. Ik vond het altijd een held, tot de pressconference dit jaar. Shit man, wat een mong**l. Trashtalking hoort erbij, maar een beetje respect is wel op zn plaats..

+1

Ook zijn manier van trainingen.

http://www.youtube.com/watch?v=qz2OQQhF2Qo
6:12 wat een gek.

LOL

Evan heeft een heel mooi fysiek en boekt langzaam aan progressie, nog maar z'n eerste O dit.

vind het helemaal niets.....

dexter blijft een stuk stront (mag em echt niet) maar moet zeggen dat ie er heel goed bij staat. Kai staat echt top. Phil mist iets. weet niet, heb em wel een beter zien staan.

Al met al gaat het heel spannend worden.

Waar kan je het herbekijken? Ik vind niet direct link op de pagina van mr O

Als Branch top 3 haalt verliest die Mister O titel heel wat geloofwaardigheid.

Ik vind:

1 Kai
2 Phil
3 Dex

en Wolf en Centopani dichtbij top 3.

Ik zet kai toch ook op 1, al lijken z'n traps wel gehalveerd tov andere wedstrijden

Terug
Naar boven