MuscleMeat

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

ik vind branch best wel hoog staan... hoger dan wolf zelfs

Het gelul: "Kai verdient het" is natuurlijk onzin, iedereen die daar staat verdient het! Ze werken er allemaal keihard voor alleen Kai weet het mooi te verwoorden en inspireert een hoop mensen. Als je echt vind dat Kai beter bij stond dan Phil ben je blind als een mol. Ja Phil was minder als vorig jaar en ja Kai stond er het beste bij wat hij ooit heeft gestaan, Maar dan nog was Phil beter!

Need to say more?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schouders en armen van Kai vallen weg?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Traps tippen niet aan die van Phil en schouder volheid ook makkelijke win voor Phil.

Hier is de conditionering van Phil vele malen beter met namen in de armen en chest/last separatie.

Traps? dikte? defenitie?

Sorry voor de mensen die allemaal voor Kai waren, omdat hij de underdog is en een groot motivator is. Dit heeft niks te maken met muscletech of wat dan ook. Phil is beter en nu kappen met janken.

Ja, Kai fanboy, ze benen zijn beter

JIJ moet even goed kijken vriend want volgens mij is er wat mis met je ogen. (Merkte ik ook al met die onnozele vergelijking van je waarin je jouw byceps met die van Cutler vergelijkt, dat ging ook al nergens over). De discussie ging over de PRE JUDGING en daar was Kai gewoon beter. Dat blijkt ook uit het commentaar want zelfs zij hadden niets kunnen zeggen behalve dat Phil betere genetics had. Op de finale was Heath wel beter en tot nu toe heeft niemand nog gezegd dat het niet zo is.

kan dat dan zoveel verschillen op 1 dag?

Op dat niveau kan het per uur nog wel verschillen laat staan op 1 dag. Ik denk persoonlijk ook dat ze echt wel last minute acties uitvoeren op hun hotel kamer.

JIJ moet even goed kijken vriend want volgens mij is er wat mis met je ogen. (Merkte ik ook al met die onnozele vergelijking van je waarin je jouw byceps met die van Cutler vergelijkt, dat ging ook al nergens over). De discussie ging over de PRE JUDGING en daar was Kai gewoon beter. Dat blijkt ook uit het commentaar want zelfs zij hadden niets kunnen zeggen behalve dat Phil betere genetics had. Op de finale was Heath wel beter en tot nu toe heeft niemand nog gezegd dat het niet zo is.

Bullshit gast, ook bij pre judge was Phil beter.
Mag je best toegeven. Je bent niet de enige, alle Kai fanboys krabbelen nu terug :trollface:

Shitstorm in 3...2.....1...

Martin noppert is het geworden ofniet?

Had het Kai gegund maar zoals hier boven goed te zien is is Phil gewoon veel beter.

Ik ben ook grote fan van Kai en had het hem zeker gegund, maar ik moet wel eerlijk blijven en vond dat Phil op sommige punten toch er beter bij stond. Toch al met al erg spannend hopelijk pakt hij hem volgend jaar Kai.

Verder shawn rhoden damm als hij zo door gaat wordt het nog oppassen volgend jaar voor zowel kai al phil.

Verder ook Lionel Beyeke eerste keer meedoen en toch 10de plaats halen, vond dat ie er zeker niet verkeerd bijstond.

Iemand trouwens vergelijkings pics van Big bad wolf en branch had gehoopt dat hij toch voor branch zou eindigen maar helaas.

Die most muscular pose van Phil is wel 10x beter als die van Kai, misschien moet hij die eens anders doen?

Bullshit gast, ook bij pre judge was Phil beter.
Mag je best toegeven. Je bent niet de enige, alle Kai fanboys krabbelen nu terug :trollface:

Shitstorm in 3...2.....1...
Terugkrabbelen om wat? Ik vind dat Kai nog steeds beter was bij de prejudging dan Phil. Afgaande op de prejudging had Kai moeten winnen. Beter geconditioneerd en meer massa. Op de finale was Phil beter en dat geef ik ook gewoon eerlijk toe. Maar nogmaals de uitspraken die iedereen toen deed over dat Kai beter was waren n.a.v. de prejudging.

_PB65079wtmk.jpg

aesthetic overload op rechts

vraag me echt af wat je aantreft als je die benen uit mekaar trekt

paar kilo kipfilets

Terug
Naar boven