Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gelul: "Kai verdient het" is natuurlijk onzin, iedereen die daar staat verdient het! Ze werken er allemaal keihard voor alleen Kai weet het mooi te verwoorden en inspireert een hoop mensen. Als je echt vind dat Kai beter bij stond dan Phil ben je blind als een mol. Ja Phil was minder als vorig jaar en ja Kai stond er het beste bij wat hij ooit heeft gestaan, Maar dan nog was Phil beter!
Need to say more?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Schouders en armen van Kai vallen weg?
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Traps tippen niet aan die van Phil en schouder volheid ook makkelijke win voor Phil.
Hier is de conditionering van Phil vele malen beter met namen in de armen en chest/last separatie.
Traps? dikte? defenitie?
Sorry voor de mensen die allemaal voor Kai waren, omdat hij de underdog is en een groot motivator is. Dit heeft niks te maken met muscletech of wat dan ook. Phil is beter en nu kappen met janken.
Ja, Kai fanboy, ze benen zijn beter
JIJ moet even goed kijken vriend want volgens mij is er wat mis met je ogen. (Merkte ik ook al met die onnozele vergelijking van je waarin je jouw byceps met die van Cutler vergelijkt, dat ging ook al nergens over). De discussie ging over de PRE JUDGING en daar was Kai gewoon beter. Dat blijkt ook uit het commentaar want zelfs zij hadden niets kunnen zeggen behalve dat Phil betere genetics had. Op de finale was Heath wel beter en tot nu toe heeft niemand nog gezegd dat het niet zo is.

Bullshit gast, ook bij pre judge was Phil beter.
Mag je best toegeven. Je bent niet de enige, alle Kai fanboys krabbelen nu terug
Shitstorm in 3...2.....1...

Die most muscular pose van Phil is wel 10x beter als die van Kai, misschien moet hij die eens anders doen?

Bekijk eens de volledige fotoreeks, deze zijn gewoon voor phil geselecteerd...![]()
Terugkrabbelen om wat? Ik vind dat Kai nog steeds beter was bij de prejudging dan Phil. Afgaande op de prejudging had Kai moeten winnen. Beter geconditioneerd en meer massa. Op de finale was Phil beter en dat geef ik ook gewoon eerlijk toe. Maar nogmaals de uitspraken die iedereen toen deed over dat Kai beter was waren n.a.v. de prejudging.Bullshit gast, ook bij pre judge was Phil beter.
Mag je best toegeven. Je bent niet de enige, alle Kai fanboys krabbelen nu terug
Shitstorm in 3...2.....1...