Fitness Seller

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

Ik heb net de prejudging zitten kijken en het word echt een close call tussen Phil en Kai, hoewel ik hoop dat Kai wint.

lol iedereen denkt dat kai wint, no way

lol iedereen denkt dat kai wint, no way
Je moet even goed lezen jochie. De meeste (inclusief mezelf) VINDEN dat Kai het verdient om te winnen. De meeste weten dat de politiek ook een grote factor speelt in het bepalen van de Mr-O waardoor het voor Kai lastiger wordt om de titel te krijgen.

Laatst bewerkt:
Je moet even goed lezen jochie. De meeste VINDEN dat Kai het verdient om te winnen. De meeste weten dat de politiek ook een grote factor speelt in het bepalen van de Mr-O waardoor het voor Kai lastiger wordt om de titel te krijgen.

Kai heeft 't verdiend.

Moet je maar geen grapefruit....

Afgaande op de foto's riep ik Phil maar net ook ff prejudging zitten kijken maar Kai vond ik er veel beter bij staan. Die rug is echt zoveel beter. Alleen die traps is echt zonde.

Phil did it

Je moet even goed lezen jochie. De meeste (inclusief mezelf) VINDEN dat Kai het verdient om te winnen. De meeste weten dat de politiek ook een grote factor speelt in het bepalen van de Mr-O waardoor het voor Kai lastiger wordt om de titel te krijgen.

"Wie wordt er Mr Olympia 2012?" staat er toch echt

en masters zou er z'n geld opzetten

dus... jochie

WINNER: PHIL HEATH

1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Shawn Rhoden
4. Dexter Jackson
5. Branch Warren
6. Dennis Wolf
7. Toney Freeman
8. Evan Centopani
9. Johnnie Jackson
10. Lionel Beyeke

Het gelul: "Kai verdient het" is natuurlijk onzin, iedereen die daar staat verdient het! Ze werken er allemaal keihard voor alleen Kai weet het mooi te verwoorden en inspireert een hoop mensen. Als je echt vind dat Kai beter bij stond dan Phil ben je blind als een mol. Ja Phil was minder als vorig jaar en ja Kai stond er het beste bij wat hij ooit heeft gestaan, Maar dan nog was Phil beter!

Need to say more?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schouders en armen van Kai vallen weg?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Traps tippen niet aan die van Phil en schouder volheid ook makkelijke win voor Phil.

Hier is de conditionering van Phil vele malen beter met namen in de armen en chest/last separatie.

Traps? dikte? defenitie?

Sorry voor de mensen die allemaal voor Kai waren, omdat hij de underdog is en een groot motivator is. Dit heeft niks te maken met muscletech of wat dan ook. Phil is beter en nu kappen met janken.

Ja, Kai fanboy, ze benen zijn beter

2de foto , ben ik de enige die kai's armen raar vindt?

wanneer is nou de winnaar bekend? of is dat al zo

Toney freeman te laag geplaatst en Branch is de top 5 zal wel komen omdat hij eerder de Arnold heeft gewonnen.

Terug
Naar boven