XXL Nutrition

Wie wordt er Mr. Olympia 2013?

Kai.

Kai is een fagg met een bruut fysiek , maar blijft een viezerik . word geen mr.O

Ik denk ook niet dat ze Kai een O gunnen ivm. ''politiek correct Amerika'' imago, sponsors, ... etc.
maar ik hoop zelf Jay maar lijkt me onrealistisch is net 40 geworden en is mooie comeback van zijn blessure maar nog een O winnen doubt it of ze gunnen het hem gewoon en het is het afgesproke zaak want Phil is echt onverslaanbaar atm.

Jay of Phill!

The Gift !

Ik denk ook niet dat ze Kai een O gunnen ivm. ''politiek correct Amerika'' imago, sponsors, ... etc.
maar ik hoop zelf Jay maar lijkt me onrealistisch is net 40 geworden en is mooie comeback van zijn blessure maar nog een O winnen doubt it of ze gunnen het hem gewoon en het is het afgesproke zaak want Phil is echt onverslaanbaar atm.

Wie zegt dat Mr O een eerlijke wedstrijd is inderdaad. Met elke jurysport heb je discutabele uitslagen. Dat is zo mooi aan de 100 meter sprint, ook al heb je nog zo'n rotkop, als je de snelste bent win je gewoon.

Wie zegt dat Mr O een eerlijke wedstrijd is inderdaad. Met elke jurysport heb je discutabele uitslagen. Dat is zo mooi aan de 100 meter sprint, ook al heb je nog zo'n rotkop, als je de snelste bent win je gewoon.

Echt iets voor jou? :D

Ik denk Kai!

Gun het kai, maar denk dat phil wint

Ik hoop op jay maar denk dat het wederom phil wordt, 2 en 3 zal gaan om kai en jay...

Phil Heath

ik gun het jay ontzettend

maar ik denk Phil wint, Kai 2e

Wederom Phil mr O. Strijd voor de runner-up gaat tussen jay en kai

Phil heath maar ik hoop dat Wolf heel dicht gaan eindigen.

#1 Heath
#2 Kai
#26 Jay

Terug
Naar boven