- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke bench hoor, zeker al na 2 oefeningen.
Heb je nooit last van je schouders tijdens de schoudertraining omdat je de dag daarvoor borst traint?
zijn de nieuwjaarsvoornemens nog niet gestopt inmiddels?
zonde als het zo druk is
alsnog mooie train

Lekkere training weer hoor! Bij mij in de sportschool blijft het ook maar super druk.
Welke sportschool train jij? Ik zit nu bij Basic-fit, bevalt me prima maar die massa mensen kan ik af en toe niet tegen
Welke sportschool train jij? Ik zit nu bij Basic-fit, bevalt me prima maar die massa mensen kan ik af en toe niet tegen
Dat ik nog niet in ben
Shame on me..
Ziet er goed uit allemaal! Ik volg je al wel op instagram, erg leuk om je filmpjes/foto's te zien!
Fit for free. Bevalt mij ook prima. Alles is er. En mijn vriend traint ook bij fff maar dan in andere stad dus als ik bij hem ben kunnen we samen trainen. Maar het is idd wel erg druk.
Inderdaad geen ledenstop daar... wordt alsmaar drukker. Tussen 7 en half 9 sta je zowat in de rij....

Hey meid, nee gaat niet zo lekker, loop een beetje te kwakkelen, dus even rustig aan helaas![]()